Szerző Téma: [GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések  (Megtekintve 4122 alkalommal)

Nem elérhető Wwpolo

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 80
  • Segített: -14
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #25 Dátum: 2016-06-11, 20:09:46 »
npc

Nem elérhető Presator

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 9
  • Hozzászólások: 102
  • Segített: 4
  • Szar is eladhato jo aron
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #26 Dátum: 2016-06-11, 20:44:05 »
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam
You don't die for your friends. You live for them.

Nem elérhető T0gy3R

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 47
  • Hozzászólások: 289
  • Segített: 63
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #27 Dátum: 2016-06-11, 21:21:34 »
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam

ezzel nem lesz itt baj:elseif pc.get_ = 3 race then?
illetve:when NPCID.chat."P skill"?
« Utoljára szerkesztve: 2016-06-11, 21:23:09 írta T0gy3R »

Clean DB build *-*

Nem elérhető Presator

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 9
  • Hozzászólások: 102
  • Segített: 4
  • Szar is eladhato jo aron
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #28 Dátum: 2016-06-11, 21:26:53 »
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam

ezzel nem lesz itt baj:elseif pc.get_ = 3 race then?
illetve:when NPCID.chat."P skill"?
Hoppa nem figyeltem :D

Javitva koszi, hogy szoltal
quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill" begin
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_race = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
You don't die for your friends. You live for them.

Nem elérhető T0gy3R

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 47
  • Hozzászólások: 289
  • Segített: 63
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #29 Dátum: 2016-06-11, 21:34:36 »
Ez:elseif pc.get_race = 3 race then még mindig nem :DD
(igazán nincs mit :) )

Clean DB build *-*

Nem elérhető Presator

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 9
  • Hozzászólások: 102
  • Segített: 4
  • Szar is eladhato jo aron
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #30 Dátum: 2016-06-11, 23:35:47 »
Ez:elseif pc.get_race = 3 race then még mindig nem :DD
(igazán nincs mit :) )
De tenyleg xD
Lehet nem buszon ulve kene irnom az ilyeneket :D

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill" begin
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_race = 3 then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
You don't die for your friends. You live for them.

Nem elérhető вυɢ™

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 39
  • -Receive: 187
  • Hozzászólások: 413
  • Segített: 330
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #31 Dátum: 2016-11-03, 20:25:56 »
Melllik az a quest funkció amelyik egy adott tárgyból az összeset eltávolítja a leltárból? Ha 7777777777777777777 darab van akkor mindet kipusztítja?
(click to show/hide)

Nem elérhető Funkyka

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 64
  • Segített: -5
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #32 Dátum: 2016-11-03, 21:18:06 »
Melllik az a quest funkció amelyik egy adott tárgyból az összeset eltávolítja a leltárból? Ha 7777777777777777777 darab van akkor mindet kipusztítja?
(click to show/hide)

DELETE FROM player.item WHERE vnum = "TÁRGY ID";

Nem elérhető bakura1998

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 130
  • Hozzászólások: 414
  • Segített: 165
  • ._. ._. ._. ._.
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #33 Dátum: 2016-11-03, 21:21:43 »
function item_delete_all(x)
if item.get_count(x) > 1 then
item.remove(x, 1000000)
end
end

item_delete_all(ID)

function item_delete_asd(x)
mysql_query("DELETE FROM player.item WHERE vnum = "..x.."")
end

item_delete_asd(ID)
Nem bittos' h megy-e a cucc csak próbaképp írtam' ::)
« Utoljára szerkesztve: 2016-11-03, 21:25:26 írta bakura1998 »
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Nem elérhető вυɢ™

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 39
  • -Receive: 187
  • Hozzászólások: 413
  • Segített: 330
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #34 Dátum: 2016-11-04, 00:08:11 »
pc.remove_item("tárgyid", 10000)
Megoldotta  :'(  ;D
Tenksz bakura az ötletért és a próbálkozásért külön!

Elérhető DonNodus

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 39
  • Hozzászólások: 128
  • Segített: 115
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #35 Dátum: 2016-12-01, 18:04:59 »
Sziasztok !

Adott egy quest :

(click to show/hide)

Ebben szeretném megoldani azt, hogy például,ennél a kordinátánál : 1177600, 1664000 pl Lv 90-es legyen a szintkorlát.Tudna valaki esetleg segíteni,vagy elindulni e felé ? :)
quest at-- by Kilroy.
quest cqbGAOCMRqkw begin
   state start begin
      when login begin
         cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
      end
      when button begin
         cmdchat("getinputbegin")
         local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
         cmdchat("getinputend")
         local warp_koords = {
                        {39900, 15399200, 250}, -- applies to the first entry Client Side
                        {1177600, 1664000, 90}, -- applies to the second entry Client Side
                        {1126400, 1510400, 250}, -- applies to the third entry Client Side
                        {1049600, 1510400, 250},
                        {1024000, 1664000, 250}
                        }
         if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("There has been an error. Please try again later!") return end
if pc.get_level() < warp_koords[INPUT][3] then syschat("Túl alacsony a szinted. Limit: "..warp_koords[INPUT][3]) return end
         pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
      end
   end
end
« Utoljára szerkesztve: 2016-12-01, 18:59:51 írta DonNodus »

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


Nem elérhető kinder20

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 69
  • Segített: 0
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #36 Dátum: 2017-05-17, 00:13:40 »
Sziasztok !

Csatolnék egy rarban két questet ! Érintetlenek amik eredetileg bent voltak (Ezt azért említem mert én már 6 órát szenvedtem a szerkesztésükkel és még mindig nem jók szóval az eredetit teszem fel ide.)

Lényege és funkciója : Adott map belépsz tárgy fejében 10 perced van bosst ölni (Dungeon)

Amit valójában csinál : Belépek és amint beléptet kiírja hogy az idő lejárt sajnáljuk....és vissza dob az eredeti mapra..

Fontos infók lehetnek :
  • A dungeon a game99 es mappa configfilejában szerepel map inxként.
  • A map működik mert a beléptető map és a dungeon map ugyan az csak a quest nélkül nincs rajta boss
  • Érdekesség, hogy amikor belépek egy pillanatra bevillan a kép és ott a boss aztán ki is dob...

Remélem valaki rájön mi lehet a baj mert én már nem tudom... több dungeonnál is ugyan ez a baj szóval ha ez megoldódik akkor a többi is.

Köszönöm csatolom !

u.i.: Megnéztem most reggel, GM kóddal warpolok a mapra ugyan ez történik. Bossmapra betesz és azonnal ki is visz onnan !!!
« Utoljára szerkesztve: 2017-05-17, 10:02:54 írta kinder20 »

Elérhető DonNodus

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 39
  • Hozzászólások: 128
  • Segített: 115
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #37 Dátum: 2017-06-06, 12:36:17 »
pc.getqf("xmas")!=2a luában a nem egyenlőt így kell írni ~=
és mi ez a gyertya qf? kétszer is ellenőrzi az egyik quest, de egyik sem ad neki értéket
pc.getf("xmas2_boss_enter","gyertya") == 1
 talán így:
if rest_time > 0 and pc.getqf("xmas") ==  0 and pc.count_item(50134) > 9 and get_time() > pc.getf("xmas2_boss_fight","xmas_boss_timer") then
d.notice("Mérkőz meg a Grinccsel, és győzd le!")
d.notice("Maradék időd: ".. round(rest_time/60, 0) .. " perc!")
if pc.getqf("xmas")==1 then
else
pc.removeitem("50134", 10) -- belépő elvétel
d.spawn_mob(7042, 180, 195) -- hóember
d.spawn_mob(7042, 189, 195) -- hóember
d.spawn_mob(7042, 183, 188) -- hóember
d.spawn_mob(7042, 179, 183) -- hóember
d.spawn_mob(7042, 172, 186) -- hóember
d.spawn_mob(7041, 159, 180) -- Krampusz
pc.setqf("xmas",1)
end
timer("fight_xmas", rest_time)
elseif rest_time > 0 and pc.getqf("xmas")==0  and pc.count_item(40154) > 0 then

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


Nem elérhető AngelOfGod

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 69
  • -Receive: 25
  • Hozzászólások: 296
  • Segített: 63
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #38 Dátum: 2017-07-05, 20:56:59 »
Sziasztok. Ez a quest miért nem megY? :/ bárhogy próbálom nem akarja beadni a tekercset se :/

quest feladat1 begin
    state start begin
when login or enter or levelup with pc.level >=0 begin
end
set_state(information)
end

state information begin
when letter begin
send_letter("Az első küldetés")
end
when button or info begin
say_title("Az első küldetés:")
say("")
say("Üdvözöllek kalandor! Lenne számodra egy feladatom.")
say("Egy kis erőpróba gyaránt ölj meg nekem:")
say("")
say_reward("5 Vad kutyát.")
set_state(feladat1start)
end
end

state feladat1start begin
when letter begin
send_letter("Ölj meg 5 Vad kutyát.)
q.set_counter("Vad kutya", 5-pc.getqf("kill_count"))
end

when 101.kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Vady kutya", 5-pc.getqf("kill_count"))
end
when button or info begin
say_title("Az 1. Feladat.")
say("Igyekezz és pusztíts el 5 Vad kutyát.")
say("Eddig elpusztított vad kutyák: "..pc.getqf("kill_count").."/5")
end
when enter begin
pc.setqf("kill_count", 0)
end
when 101.kill with pc.getqf("kill_count") >= 5 begin
say_title("Az első küldetés:")
say("Sikeresen teljesítetted a feladatod.")
say("Kapsz egy kis jutalmat.")
say("")

if pc.job == 0 then
local s = select("Kard +2","Tőr +2")
if s == 1 then
pc.give_item2(12)
if s == 2 then
pc.give_item2(3002)

elseif pc.job == 1 then
local s = select("Tőr +2","Íj +2")
if s == 1 then
pc.give_item2(1002)
if s == 2 then
pc.give_item2(2002)

elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(12)

elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7002)
end
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end

Nem elérhető Dani31

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 24
  • -Receive: 27
  • Hozzászólások: 127
  • Segített: 23
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #39 Dátum: 2017-07-05, 22:12:18 »
   state start begin
      when login or enter or levelup with pc.level >=0 begin
      end
      set_state(information)
   end

Tedd egy sorral lejjebb :)

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 92
  • -Receive: 71
  • Hozzászólások: 961
  • Segített: 60
  • Titulus: Fórumozó if you know what I mean! ☭ _☭
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #40 Dátum: 2017-07-06, 12:02:27 »
wait a sec... van ott még valami

say("Sikeresen teljesítetted a feladatod.")
say("Válaszd ki a jutalmad!")
say("")
« Utoljára szerkesztve: 2017-07-06, 12:07:33 írta fabtam11 »
https://youtu.be/X75Roe_davA - 3percnyi bölcselet
https://youtu.be/swuSCTgGGUE - 17percnyi bölcselet
RGB effektet is publikáltam a kispub hibridjénél

Nem elérhető hurka97

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 1
  • Segített: 0
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #41 Dátum: 2017-09-12, 00:39:49 »
Sziasztok! Akár hogy is próbálom kivenni az IntetoryDialogot sehogy sem megy :( belépek metin végig tölt és ennyi avagy el inditom a klienst és ki is dob mikor bejelentkeznék. Valaki segítsen legyen olyan kedves  ^^  :'( :(

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 92
  • -Receive: 71
  • Hozzászólások: 961
  • Segített: 60
  • Titulus: Fórumozó if you know what I mean! ☭ _☭
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #42 Dátum: 2017-09-12, 07:10:14 »
Sziasztok! Akár hogy is próbálom kivenni az IntetoryDialogot sehogy sem megy :( belépek metin végig tölt és ennyi avagy el inditom a klienst és ki is dob mikor bejelentkeznék. Valaki segítsen legyen olyan kedves  ^^  :'( :(
Ombre rossz téma, te pythonos kérdést tettél fel e.O
Az adott téma meg lua és quest témájú.
https://youtu.be/X75Roe_davA - 3percnyi bölcselet
https://youtu.be/swuSCTgGGUE - 17percnyi bölcselet
RGB effektet is publikáltam a kispub hibridjénél

Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 34
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 14
  • Segített: 0
  • Kezdő
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #43 Dátum: 2017-10-15, 21:42:33 »
Sziasztok.
Magyarosítás közben jött elő egy hiba, abban kérném a segítségeteket hogy javítsam vagy hogy mitől lehet ez a hiba?

https://kephost.com/image/Bz6O

Megjegyzés:
Franzi sf-ben jött elő a hiba.
Már próbáltam rá javítást találni de nem találtam.
Előre köszönöm a segítséget.

----------------------------------------------------------
-- Házasság Quest --
-- Magyarosítva by P3NG3R --
----------------------------------------------------------
quest marriage_manage begin
state start begin
when 9006.chat." Házasság " with not pc.is_engaged_or_married() begin
if not npc.lock() then
say("Hello pc.get_name().." ")
say(" Megszeretnél házasodni? ")
return
end
if pc.get_level() < 25 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Üdvözöllek.")
say("Házasságot csak és kizálólag 25 Szint felett")
say("lehet kötni! Neked még igencsak fejlődnöd kell,")
say("hogy házasodhass!")
say("Remélem megérted..")
say("")
say_reward("Gyere vissza, ha már elérted minimum a 25 Szintet.")
say("")
return
end

local m_ring_num = pc.countitem(70301)
local m_has_ring = m_ring_num > 0
if not m_has_ring then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Neked nincs eljegyzési gyűrűd!")
say("")
say_item("Eljegyzési gyűrű ", 70301, "")
say_reward("Amíg nincs nem kezdhetsz házasságot.")
say("")
return
end

local m_sex = pc.get_sex()
if not marriage_manage.is_equip_wedding_dress() then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Jól látok? Nincs nálad az esküvő ruházatod?!")
say("A nélkül nem engedhetek senkit esküdni!")
say("Talán később...")
say("")
if m_sex==0 then
say_item("Szmoking", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Nincs rajtad a Szmokingod!")
else
say_item("Menyasszonyi ruha", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Nincs rajtad a Menyasszonyi ruhád!")
end
say("")
return
end

local NEED_MONEY = 1000000
if pc.get_money() < NEED_MONEY then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Nincs nálad a szükséges fizetség...")
say("És így nincs mibőn finanszírozni az esküvőt!")
say("Be kell szerezzétek de sürgősen!")
say("")
say_reward(string.format("Szükséges Yang: %d Millió.", NEED_MONEY/1000000))
say("")
return
end

say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, megvan minden, most jöhet a név.")
say("Mi a kedves menyasszony neve?")
say("")
say_reward("Add meg párod nevét:")
local sname = input()
if sname == "" then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Muszáj megadnod egy nevet!")
say("")
return
end

local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()
if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Ez a játékos nem létezik vagy nem elérhető!")
say_reward("Lehet, hogy elírtad a játékos nevét.")
say("")
say_reward(string.format("A megadott név: %s", sname))
say("")
return
end

if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, de miért nincs itt?!")
say("Nem vagyok képes így beazonosítani ha nem látom.")
say("Jöjjön ide azonnal!")
say("")
say_reward(string.format("Házassági partner: %s ", sname))
say("")
return
end

local old = pc.select(u_vid)
local u_level = pc.get_level()
local u_job = pc.get_job()
local u_sex = pc.get_sex()
local u_name = pc.get_name()
local u_gold = pc.get_money()
local u_married = pc.is_married()
local u_has_ring = pc.countitem(70301) > 0
local u_wear = marriage_manage.is_equip_wedding_dress()
pc.select(old)
local m_level = pc.get_level()

if u_vid == m_vid then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Saját magaddal nem köthetsz házasságot")
say("")
say_reward("Idióta-_-")
say("")
return
end

if u_sex == m_sex then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Saját nemeddel való házasságot a törvény büntetni!!!")
say_reward("Hülye b*zi-_-'")
say("")
return
end

if u_married then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A párod már házas?!")
say("Így nem tudtok házasságot kötni!")
say("Bontsa fel az előző házasságát.")
say("")
say_reward(string.format("%s már házasságban van valakivel!", sname))
say("")
return
end

if u_level < 25 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A párodnak nincs meg a szükséges szintje!")
say("Így nem tudtok házasságot kötni!")
say("")
say_reward("El kell érnie a 25 Szintet legalább!")
say("")
return
end

if m_level - u_level > 15 or u_level - m_level > 15 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A házastársak közti szint különbsége nem haladhatja")
say("meg a +/- 15 Szintet!.")
say("Ez sajnos szabály..")
say("")
say_reward("Házastársadnak fel kell zárkóznia hozzád 15 Szint[ENTER]különbségig!")
say("")
return
end

if not u_has_ring then
if m_ring_num >= 2 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Egyikőtöknek hiányzik az eljegyzési gyűrűje!")
say("Szerezzétek be minél előbb!")
else
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Egyikőtöknek hiányzik az eljegyzési gyűrűje!")
say("Szerezzétek be minél előbb!")
say("")
end

say_item("Eljegyzési gyűrű ", 70301, "")
say_reward("Az esküvő abbamaradt,")
say_reward("mert nincs meg a két eljegyzési gyűrű!")
say("")
return
end

if not u_wear then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Párod nincs felkészülve.. Nem viseli az esküvői")
say("ruházatát. A folytatáshoz elengedhetetlen!")
say("")
if m_sex==0 then
say_item("Menyasszonyi ruha", 11903, "")
say_reward("Nincs rajta a Menyasszonyi ruhája!")
else
say_item("Szmoking", 11902, "")
say_reward("Nincs rajta a Szmokingja!")
end
say("")
return
end


local ok_sign = confirm(u_vid, "Elfogadod "..pc.get_name().. "-t házastársadul?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
local m_name = pc.get_name()
if pc.get_gold()>=NEED_MONEY then
pc.change_gold(-NEED_MONEY)
pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)

local old = pc.select(u_vid)

pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)
pc.select(old)

say_title(mob_name(9006)..":")
say("Rendben van, a gyűrűket megkaptátok.")
say("Kicsit várni kell...")
say("Aztán elviszlek titeket a szerelmesek szigetére,")
say("ahol végbe mehet az esküvőtök.")
say("")
say_reward("Gratulálok nektek!")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.engage_to(u_vid)
end
else
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Visszautasították az ajánlatodat!")
say("")
say_reward("Esküvő megszakadt!")
end
say("")
end

when 9006.chat."Házassági HIBA" with pc.is_engaged() begin
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Szeretnél házasságot kötni?")
say("Oké odateleportállak.")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.warp_to_my_marriage_map()
end


when 9011.chat."Az eskövő elkezdése" with pc.is_engaged() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Elkezdjük az esküvőt?")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Üdvözöllek.")
say("Az eskövő kezdéséhez szükség lesz a nevek megadására.")
say("Ez csupán szakmai formalitás.")
say("")

local sname = input()
local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()

if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Ne szórakozz...")
say("Helyesen írd be a nevét!")
say("")
say_reward(string.format("Házasság partner: %s ", sname))
say("")
return
end

if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, de miért nincs itt?!")
say("Nem vagyok képes így beazonosítani ha nem látom.")
say("Jöjjön ide azonnal!")
say("")
say_reward(string.format("Házasság partner: %s ", sname))
say("")
return
end

if u_vid == m_vid then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Saját magaddal nem köthetsz házasságot")
say("")
say_reward("Idióta-_-")
say("")
return
end

if u_vid != marriage.find_married_vid() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Oké minden okés.")
say("Miért házasodtok??")
say("")
return
end

local ok_sign = confirm(u_vid, "Elfogadod "..pc.get_name().. "-t házastársadul?", 30)
if ok_sign != CONFIRM_OK then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Oké, Minden szuper!")
say("Házastársakká nyílvánítalak!")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Gratulálok!")
say("A házastársak megajándékozták egymást!")
notice_in_map("Sok Boldogságot az ifjú párnak!")
marriage_manage.give_wedding_gift()
old = pc.select(u_vid)
marriage_manage.give_wedding_gift()
pc.select(old)
marriage.set_to_marriage()
end

function give_wedding_gift()
local male_item = {71072, 71073, 71074}
local female_item = {71069, 71070, 71071}
if pc.get_sex() == MALE then
pc.give_item2(male_item[number(1, 3)], 1)
else
pc.give_item2(female_item[number(1, 3)], 1)
end
end

when 9011.chat."Zene be" with (pc.is_engaged() or pc.is_married()) and marriage.in_my_wedding() and not marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(true, "wedding.mp3")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Zene ki" with (pc.is_engaged() or pc.is_married()) and marriage.in_my_wedding() and marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(false, "default")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Naplemente" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_dark(true)
setskin(NOWINDOW)
end

when 9011.chat."Havazás" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_snow(true)
setskin(NOWINDOW)
end

when 9011.chat."Házasság befejezése" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("A házasság szent és sérthetetlen, ne legyetek rosszak )")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Szeretnéd befejezni az esküvőt?")
say("")
local s = select("Igen","Nem")
if s == 1 then
local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Az esküvő befejezéséhez mindkét fél beleegyezésére")
say("lesz szükség!")
say_reward("Nem fejezheted be az esküvődet, mert a párod[ENTER]nincs jelen.")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Szeretnétek befejezni az esküvőtöket?")
say_reward("Mindkét fél beleegyezése szükséges.")
say("")
local ok_sign = confirm(u_vid, "Befejezitek az esküvőtöket?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
marriage.end_wedding()
else
say_title(mob_name(9011)..":")
say_reward("Úgy döntöttetek, hogy a végéig buliztok :D!")
say("")
end
end
end

when 11000.chat."Válás" or 11002.chat."Válás" or 11004.chat."Válás" with pc.is_married() begin

if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end

local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 or not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title("Őr:")
say("Nincs itt a másik fél!")
say("Így nem tudlak szétválasztani titeket!")
say("Próbáld meg később!")
say("")
return
end

say_title("Őr:")
say("A kölcsönös válás feltételei: Mindkét félnek")
say("fizetnie kell fejenként 500.000 Yangot.")
say("Valóban el akartok válni?")
say("")

local MONEY_NEED_FOR_ONE = 500000
local s = select("Igen", "Nem")

if s == 1 then
local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0

local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)

if not m_have_ring then
say_reward("A másik félnél nincs meg a gyűrű!")
return
end
if not u_have_ring then
say_reward("Nincs nálad a gyűrű!")
return
end

if not m_enough_money then
say_title("Őr:")
say_reward("A másik félnél nincs meg a szükséges Yang!")
say("")
say_reward(string.format("A másik félnél nincs %s millió Yang!", MONEY_NEED_FOR_ONE/1000000))
say("")
return
end
if not u_enough_money then
say_title("Őr:")
say_reward("Nincs nálad a szükséges 500.000 Yang!")
say("")
return
end

say("Átgondolotátok a válás nehézségeit?.")
say("")
say("Mégis válni akartok?")
local c=select("Igen","Nem")
if 2 == c then
say_title(pc.get_name()..":")
say("Jobban belegondolva hülye ötlet volt.")
say("")
wait()
say_title("Őr:")
say("Ugye-ugye?")
say("A válás nem megoldás a problémáinkra!")
say("Legközelebb beszéljétek meg!")
say("")
say_reward("Amíg még nem késő!")
say("")
return
end

local ok_sign = confirm(u_vid, "El akarsz válni "..pc.get_name().."-tól?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then

local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0

local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)

if m_have_ring and m_enough_money and u_have_ring and u_enough_money then
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)

local old = pc.select(u_vid)
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)
pc.select(old)

say_title("Őr:")
say("Ez kellett?! Nem lehetett volna megbeszélni?")
say("Jó, de utána nehogy sírjatok..!")
say("Akarod, hogy kimondjam?")
say("")
say_reward("Mostantól nem vagytok házasok!")
say("")
marriage.remove()
else
say_title("Őr:")
say("A válás nem sikerült!")
say("Hiányosak voltak a feltételek!")
say("")
say_reward("Próbáljátok meg később!")
say("")
end
else
say_title("Őr:")
say("A másik fél nem kíván tőled elválni!")
say("Ha egyoldalú válást vállalsz neked kell")
say("fizetned a kétfejre jutó összeget, ami Egy Millió Yang.")
say_reward("Próbáld meg később!")
say("")
end
end
end

when 11000.chat."Gyűrű visszaadás!" or 11002.chat."Gyűrű visszaadás!" or 11004.chat."Gyűrű visszaadás!" with not pc.is_married() and  pc.count_item(70302)>0 begin
say_title("Őr:")
say("Nálad maradt egy Jegygyűrű és már elváltál?!")
say("Ide vele azonnal!")
say("")
say_reward("Jegygyűrű átadva!")
pc.remove_item(70302)
end

when 11000.chat."Egyoldalú válás" or 11002.chat."Egyoldalú válás" or 11004.chat."Egyoldalú válás" with pc.is_married() begin

if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end

say_title("Őr:")
say("Valóban el akarsz válni párodtól?")
say("Ugye tudod, hogy ennek az ára duplája lesz a[ENTER]normális árnak?")
say("")
say_reward("Akarod, hogy elválasztjalak a házastársadtól?")

local s = select("Igen","Nem")

local NEED_MONEY = 1000000
if s == 2 then
return
end

if pc.money < NEED_MONEY then
say_title("Őr:")
say("Nincs meg a szükséges pénzd!")
say("Mint mondtam a duplája lesz..")
say_reward(string.format("Gyere vissza ha meglesz a szükséges %s Yang.", NEED_MONEY))
say("")
return
end

say_title("Őr:")
say("Nem gondolnád meg magad?")
say_reward("Akarod, hogy elválasztjalak a házastársadtól?")
local c = select("Igen", "Nem")

if c == 2 then
say_title("Őr:")
say("A házassággal nem szabad szórakozni!")
say("Keresd fel párod és beszéld meg vele mi legyen..")
say("Viszlát!")
say("")
return
end

pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_gold(-NEED_MONEY)

marriage.remove()

say_title("Őr:")
say("Sikeresen elváltál párodtól.")
say("Viszlát...")
say("")
say_reward("Elváltál az ex-párodtól.")
say("")
end

when 9006.chat."Házasság lista" with not pc.is_engaged() begin
local t = marriage.get_wedding_list()
if table.getn(t) == 0 then
say_title("Házasság lista")
say("Jelenleg nincs házasság folyamatban!")
else
local wedding_names = {}
table.foreachi(t, function(n, p) wedding_names[n] = p[3].." és "..p[4].." esküvője." end)
wedding_names[table.getn(t)+1] = locale.confirm
local s = select_table(wedding_names)

if s != table.getn(wedding_names) then
marriage.join_wedding(t[s][1], t[s][2])
end
end
end
when 9011.click with not pc.is_engaged() and not pc.is_married() begin
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Te csak vendég vagy!")
say("Psszt!")
say("")
end

function check_divorce_time()
local DIVORCE_LIMIT_TIME = 86400
if is_test_server() then
DIVORCE_LIMIT_TIME = 60
end

if marriage.get_married_time() < DIVORCE_LIMIT_TIME then
say_title("Őr:")
say("Most házasodtál meg nem válhatsz el azonnal!")
say("Várnod kell egy teljes napot!")
say("")
return false
end
return true
end

function is_equip_wedding_dress()
local a = pc.get_armor()
return a >= 11901 and a <= 11904
end
function get_wedding_dress(pc_job)
if 0==pc_job then
return 11901
elseif 1==pc_job then
return 11903
elseif 2==pc_job then
return 11902
elseif 3==pc_job then
return 11904
else
return 0
end
end
end
end

Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.

Elérhető DonNodus

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 39
  • Hozzászólások: 128
  • Segített: 115
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #44 Dátum: 2017-10-16, 01:20:58 »
az elején van a hiba, sok az idézőjel:
say("Hello pc.get_name().." ")

"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 34
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 14
  • Segített: 0
  • Kezdő
Re:[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések
« Válasz #45 Dátum: 2017-10-16, 19:59:33 »
Hát megpróbáltam máshogy de így már más hiba jött ki ahogy le./qc-tam azonnal ez a hiba jött.
segmentation fault (core dumped)
Ezt hogy lehet javítani vagy mitől lehet ez a hiba?

Ja most így szerkesztettem a questet.
----------------------------------------------------------
-- Házasság Quest --
-- Magyarosítva by P3NG3R --
----------------------------------------------------------
quest marriage_manage begin
state start begin
when 9006.chat." Házasság " with not pc.is_engaged_or_married() begin
if not npc.lock() then
say("Hello harcos")
say(" Megszeretnél házasodni? ")
return
end
if pc.get_level() < 25 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Üdvözöllek.")
say("Házasságot csak és kizálólag 25 Szint felett")
say("lehet kötni! Neked még igencsak fejlődnöd kell,")
say("hogy házasodhass!")
say("Remélem megérted..")
say("")
say_reward("Gyere vissza, ha már elérted minimum a 25 Szintet.")
say("")
return
end

local m_ring_num = pc.countitem(70301)
local m_has_ring = m_ring_num > 0
if not m_has_ring then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Neked nincs eljegyzési gyűrűd!")
say("")
say_item("Eljegyzési gyűrű ", 70301, "")
say_reward("Amíg nincs nem kezdhetsz házasságot.")
say("")
return
end

local m_sex = pc.get_sex()
if not marriage_manage.is_equip_wedding_dress() then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Jól látok? Nincs nálad az esküvő ruházatod?!")
say("A nélkül nem engedhetek senkit esküdni!")
say("Talán később...")
say("")
if m_sex==0 then
say_item("Szmoking", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Nincs rajtad a Szmokingod!")
else
say_item("Menyasszonyi ruha", marriage_manage.get_wedding_dress(pc.get_job()), "")
say_reward("Nincs rajtad a Menyasszonyi ruhád!")
end
say("")
return
end

local NEED_MONEY = 1000000
if pc.get_money() < NEED_MONEY then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Nincs nálad a szükséges fizetség...")
say("És így nincs mibőn finanszírozni az esküvőt!")
say("Be kell szerezzétek de sürgősen!")
say("")
say_reward(string.format("Szükséges Yang: %d Millió.", NEED_MONEY/1000000))
say("")
return
end

say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, megvan minden, most jöhet a név.")
say("Mi a kedves menyasszony neve?")
say("")
say_reward("Add meg párod nevét:")
local sname = input()
if sname == "" then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Muszáj megadnod egy nevet!")
say("")
return
end

local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()
if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Ez a játékos nem létezik vagy nem elérhető!")
say_reward("Lehet, hogy elírtad a játékos nevét.")
say("")
say_reward(string.format("A megadott név: %s", sname))
say("")
return
end

if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, de miért nincs itt?!")
say("Nem vagyok képes így beazonosítani ha nem látom.")
say("Jöjjön ide azonnal!")
say("")
say_reward(string.format("Házassági partner: %s ", sname))
say("")
return
end

local old = pc.select(u_vid)
local u_level = pc.get_level()
local u_job = pc.get_job()
local u_sex = pc.get_sex()
local u_name = pc.get_name()
local u_gold = pc.get_money()
local u_married = pc.is_married()
local u_has_ring = pc.countitem(70301) > 0
local u_wear = marriage_manage.is_equip_wedding_dress()
pc.select(old)
local m_level = pc.get_level()

if u_vid == m_vid then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Saját magaddal nem köthetsz házasságot")
say("")
say_reward("Idióta-_-")
say("")
return
end

if u_sex == m_sex then
say_title(mob_name(9006)..":")
say_reward("Saját nemeddel való házasságot a törvény büntetni!!!")
say_reward("Hülye b*zi-_-'")
say("")
return
end

if u_married then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A párod már házas?!")
say("Így nem tudtok házasságot kötni!")
say("Bontsa fel az előző házasságát.")
say("")
say_reward(string.format("%s már házasságban van valakivel!", sname))
say("")
return
end

if u_level < 25 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A párodnak nincs meg a szükséges szintje!")
say("Így nem tudtok házasságot kötni!")
say("")
say_reward("El kell érnie a 25 Szintet legalább!")
say("")
return
end

if m_level - u_level > 15 or u_level - m_level > 15 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("A házastársak közti szint különbsége nem haladhatja")
say("meg a +/- 15 Szintet!.")
say("Ez sajnos szabály..")
say("")
say_reward("Házastársadnak fel kell zárkóznia hozzád 15 Szint[ENTER]különbségig!")
say("")
return
end

if not u_has_ring then
if m_ring_num >= 2 then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Egyikőtöknek hiányzik az eljegyzési gyűrűje!")
say("Szerezzétek be minél előbb!")
else
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Egyikőtöknek hiányzik az eljegyzési gyűrűje!")
say("Szerezzétek be minél előbb!")
say("")
end

say_item("Eljegyzési gyűrű ", 70301, "")
say_reward("Az esküvő abbamaradt,")
say_reward("mert nincs meg a két eljegyzési gyűrű!")
say("")
return
end

if not u_wear then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Párod nincs felkészülve.. Nem viseli az esküvői")
say("ruházatát. A folytatáshoz elengedhetetlen!")
say("")
if m_sex==0 then
say_item("Menyasszonyi ruha", 11903, "")
say_reward("Nincs rajta a Menyasszonyi ruhája!")
else
say_item("Szmoking", 11902, "")
say_reward("Nincs rajta a Szmokingja!")
end
say("")
return
end


local ok_sign = confirm(u_vid, "Elfogadod "..pc.get_name().. "-t házastársadul?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
local m_name = pc.get_name()
if pc.get_gold()>=NEED_MONEY then
pc.change_gold(-NEED_MONEY)
pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)

local old = pc.select(u_vid)

pc.removeitem(70301, 1)
pc.give_item2(70302, 1)
pc.select(old)

say_title(mob_name(9006)..":")
say("Rendben van, a gyűrűket megkaptátok.")
say("Kicsit várni kell...")
say("Aztán elviszlek titeket a szerelmesek szigetére,")
say("ahol végbe mehet az esküvőtök.")
say("")
say_reward("Gratulálok nektek!")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.engage_to(u_vid)
end
else
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Visszautasították az ajánlatodat!")
say("")
say_reward("Esküvő megszakadt!")
end
say("")
end

when 9006.chat."Házassági HIBA" with pc.is_engaged() begin
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Szeretnél házasságot kötni?")
say("Oké odateleportállak.")
say("")
wait()
setskin(NOWINDOW)
marriage.warp_to_my_marriage_map()
end


when 9011.chat."Az eskövő elkezdése" with pc.is_engaged() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Elkezdjük az esküvőt?")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Üdvözöllek.")
say("Az eskövő kezdéséhez szükség lesz a nevek megadására.")
say("Ez csupán szakmai formalitás.")
say("")

local sname = input()
local u_vid = find_pc_by_name(sname)
local m_vid = pc.get_vid()

if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Ne szórakozz...")
say("Helyesen írd be a nevét!")
say("")
say_reward(string.format("Házasság partner: %s ", sname))
say("")
return
end

if not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Oké, de miért nincs itt?!")
say("Nem vagyok képes így beazonosítani ha nem látom.")
say("Jöjjön ide azonnal!")
say("")
say_reward(string.format("Házasság partner: %s ", sname))
say("")
return
end

if u_vid == m_vid then
say_title(mob_name(9006)..":")
say("Saját magaddal nem köthetsz házasságot")
say("")
say_reward("Idióta-_-")
say("")
return
end

if u_vid != marriage.find_married_vid() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Oké minden okés.")
say("Miért házasodtok??")
say("")
return
end

local ok_sign = confirm(u_vid, "Elfogadod "..pc.get_name().. "-t házastársadul?", 30)
if ok_sign != CONFIRM_OK then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Oké, Minden szuper!")
say("Házastársakká nyílvánítalak!")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Gratulálok!")
say("A házastársak megajándékozták egymást!")
notice_in_map("Sok Boldogságot az ifjú párnak!")
marriage_manage.give_wedding_gift()
old = pc.select(u_vid)
marriage_manage.give_wedding_gift()
pc.select(old)
marriage.set_to_marriage()
end

function give_wedding_gift()
local male_item = {71072, 71073, 71074}
local female_item = {71069, 71070, 71071}
if pc.get_sex() == MALE then
pc.give_item2(male_item[number(1, 3)], 1)
else
pc.give_item2(female_item[number(1, 3)], 1)
end
end

when 9011.chat."Zene be" with (pc.is_engaged() or pc.is_married()) and marriage.in_my_wedding() and not marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(true, "wedding.mp3")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Zene ki" with (pc.is_engaged() or pc.is_married()) and marriage.in_my_wedding() and marriage.wedding_is_playing_music() begin
marriage.wedding_music(false, "default")
setskin(NOWINDOW)
end
when 9011.chat."Naplemente" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_dark(true)
setskin(NOWINDOW)
end

when 9011.chat."Havazás" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
marriage.wedding_snow(true)
setskin(NOWINDOW)
end

when 9011.chat."Házasság befejezése" with pc.is_married() and marriage.in_my_wedding() begin
if not npc.lock() then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("A házasság szent és sérthetetlen, ne legyetek rosszak )")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Szeretnéd befejezni az esküvőt?")
say("")
local s = select("Igen","Nem")
if s == 1 then
local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 then
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Az esküvő befejezéséhez mindkét fél beleegyezésére")
say("lesz szükség!")
say_reward("Nem fejezheted be az esküvődet, mert a párod[ENTER]nincs jelen.")
say("")
return
end
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Szeretnétek befejezni az esküvőtöket?")
say_reward("Mindkét fél beleegyezése szükséges.")
say("")
local ok_sign = confirm(u_vid, "Befejezitek az esküvőtöket?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then
marriage.end_wedding()
else
say_title(mob_name(9011)..":")
say_reward("Úgy döntöttetek, hogy a végéig buliztok :D!")
say("")
end
end
end

when 11000.chat."Válás" or 11002.chat."Válás" or 11004.chat."Válás" with pc.is_married() begin

if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end

local u_vid = marriage.find_married_vid()
if u_vid == 0 or not npc.is_near_vid(u_vid, 10) then
say_title("Őr:")
say("Nincs itt a másik fél!")
say("Így nem tudlak szétválasztani titeket!")
say("Próbáld meg később!")
say("")
return
end

say_title("Őr:")
say("A kölcsönös válás feltételei: Mindkét félnek")
say("fizetnie kell fejenként 500.000 Yangot.")
say("Valóban el akartok válni?")
say("")

local MONEY_NEED_FOR_ONE = 500000
local s = select("Igen", "Nem")

if s == 1 then
local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0

local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)

if not m_have_ring then
say_reward("A másik félnél nincs meg a gyűrű!")
return
end
if not u_have_ring then
say_reward("Nincs nálad a gyűrű!")
return
end

if not m_enough_money then
say_title("Őr:")
say_reward("A másik félnél nincs meg a szükséges Yang!")
say("")
say_reward(string.format("A másik félnél nincs %s millió Yang!", MONEY_NEED_FOR_ONE/1000000))
say("")
return
end
if not u_enough_money then
say_title("Őr:")
say_reward("Nincs nálad a szükséges 500.000 Yang!")
say("")
return
end

say("Átgondolotátok a válás nehézségeit?.")
say("")
say("Mégis válni akartok?")
local c=select("Igen","Nem")
if 2 == c then
say_title(pc.get_name()..":")
say("Jobban belegondolva hülye ötlet volt.")
say("")
wait()
say_title("Őr:")
say("Ugye-ugye?")
say("A válás nem megoldás a problémáinkra!")
say("Legközelebb beszéljétek meg!")
say("")
say_reward("Amíg még nem késő!")
say("")
return
end

local ok_sign = confirm(u_vid, "El akarsz válni "..pc.get_name().."-tól?", 30)
if ok_sign == CONFIRM_OK then

local m_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local m_have_ring = pc.countitem(70302) > 0

local old = pc.select(u_vid)
local u_enough_money = pc.gold > MONEY_NEED_FOR_ONE
local u_have_ring = pc.countitem(70302) > 0
pc.select(old)

if m_have_ring and m_enough_money and u_have_ring and u_enough_money then
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)

local old = pc.select(u_vid)
pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_money(-MONEY_NEED_FOR_ONE)
pc.select(old)

say_title("Őr:")
say("Ez kellett?! Nem lehetett volna megbeszélni?")
say("Jó, de utána nehogy sírjatok..!")
say("Akarod, hogy kimondjam?")
say("")
say_reward("Mostantól nem vagytok házasok!")
say("")
marriage.remove()
else
say_title("Őr:")
say("A válás nem sikerült!")
say("Hiányosak voltak a feltételek!")
say("")
say_reward("Próbáljátok meg később!")
say("")
end
else
say_title("Őr:")
say("A másik fél nem kíván tőled elválni!")
say("Ha egyoldalú válást vállalsz neked kell")
say("fizetned a kétfejre jutó összeget, ami Egy Millió Yang.")
say_reward("Próbáld meg később!")
say("")
end
end
end

when 11000.chat."Gyűrű visszaadás!" or 11002.chat."Gyűrű visszaadás!" or 11004.chat."Gyűrű visszaadás!" with not pc.is_married() and  pc.count_item(70302)>0 begin
say_title("Őr:")
say("Nálad maradt egy Jegygyűrű és már elváltál?!")
say("Ide vele azonnal!")
say("")
say_reward("Jegygyűrű átadva!")
pc.remove_item(70302)
end

when 11000.chat."Egyoldalú válás" or 11002.chat."Egyoldalú válás" or 11004.chat."Egyoldalú válás" with pc.is_married() begin

if not marriage_manage.check_divorce_time() then
return
end

say_title("Őr:")
say("Valóban el akarsz válni párodtól?")
say("Ugye tudod, hogy ennek az ára duplája lesz a[ENTER]normális árnak?")
say("")
say_reward("Akarod, hogy elválasztjalak a házastársadtól?")

local s = select("Igen","Nem")

local NEED_MONEY = 1000000
if s == 2 then
return
end

if pc.money < NEED_MONEY then
say_title("Őr:")
say("Nincs meg a szükséges pénzd!")
say("Mint mondtam a duplája lesz..")
say_reward(string.format("Gyere vissza ha meglesz a szükséges %s Yang.", NEED_MONEY))
say("")
return
end

say_title("Őr:")
say("Nem gondolnád meg magad?")
say_reward("Akarod, hogy elválasztjalak a házastársadtól?")
local c = select("Igen", "Nem")

if c == 2 then
say_title("Őr:")
say("A házassággal nem szabad szórakozni!")
say("Keresd fel párod és beszéld meg vele mi legyen..")
say("Viszlát!")
say("")
return
end

pc.removeitem(70302, 1)
pc.change_gold(-NEED_MONEY)

marriage.remove()

say_title("Őr:")
say("Sikeresen elváltál párodtól.")
say("Viszlát...")
say("")
say_reward("Elváltál az ex-párodtól.")
say("")
end

when 9006.chat."Házasság lista" with not pc.is_engaged() begin
local t = marriage.get_wedding_list()
if table.getn(t) == 0 then
say_title("Házasság lista")
say("Jelenleg nincs házasság folyamatban!")
else
local wedding_names = {}
table.foreachi(t, function(n, p) wedding_names[n] = p[3].." és "..p[4].." esküvője." end)
wedding_names[table.getn(t)+1] = locale.confirm
local s = select_table(wedding_names)

if s != table.getn(wedding_names) then
marriage.join_wedding(t[s][1], t[s][2])
end
end
end
when 9011.click with not pc.is_engaged() and not pc.is_married() begin
say_title(mob_name(9011)..":")
say("Te csak vendég vagy!")
say("Psszt!")
say("")
end

function check_divorce_time()
local DIVORCE_LIMIT_TIME = 86400
if is_test_server() then
DIVORCE_LIMIT_TIME = 60
end

if marriage.get_married_time() < DIVORCE_LIMIT_TIME then
say_title("Őr:")
say("Most házasodtál meg nem válhatsz el azonnal!")
say("Várnod kell egy teljes napot!")
say("")
return false
end
return true
end

function is_equip_wedding_dress()
local a = pc.get_armor()
return a >= 11901 and a <= 11904
end
function get_wedding_dress(pc_job)
if 0==pc_job then
return 11901
elseif 1==pc_job then
return 11903
elseif 2==pc_job then
return 11902
elseif 3==pc_job then
return 11904
else
return 0
end
end
end
end


Köszönöm a segitséget.
#Megoldva
« Utoljára szerkesztve: 2017-10-17, 13:06:41 írta Devil1 »
Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.