Szerző Téma: Újabb lépcsőfokok a metines tolerancia és tűrésküszöb felett  (Megtekintve 86 alkalommal)

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 92
  • -Receive: 71
  • Hozzászólások: 961
  • Segített: 60
  • Titulus: Fórumozó if you know what I mean! ☭ _☭
Üdv!

Ebben a témában azon elemekről vagy dolgokról szeretnék beszélgetést indítani, hogy mégis ki mit fogad el, vagy utál, gyűlöl és csak bizonyos esetenként tűr el a szerverek körében.

Kezdésnek.:
 megneveznék néhány játékot Tera és Aion, ezekből szépen ki lehet vágni jópár cuccot, ami aztán pici konvertálás és pozícionálás meg méretezés után még talán passzol is a célhoz;Újszerű élményt garantálhat és vonzhatja /ugyanakkor taszíthatja is a playereket.
Amennyibe sok van, akkor egész más aspektust ad.Amennyiben kevesebb vagy csak bizonyos számú új elem van az se nagyon problémás, de vannak szintek mikor már kicsit sokká válhatnak az új mountok, fegyók és tárgyak.
Az egész kihasználását a játékmenetbe való normális, nem elsietett beiktatással lenne a legjobb kezelni és nem szabad folyamatosan csak az újat dobálni, hisz a régi értékek és alapanyagok is fontosak lehetnek, akár áttextúrázottak ésvagy effektezettek, akár 1-1 ritkább újszerűen ható felerősített ellenséget vagy eszközt garantálnak.
~leginkább az új modellekre é/írtam ezeket a dolgokat! ;)
Folyt.köv

ui.: ha bármilyen véleményed van lazán írd le
https://youtu.be/X75Roe_davA - 3percnyi bölcselet
https://youtu.be/swuSCTgGGUE - 17percnyi bölcselet
RGB effektet is publikáltam a kispub hibridjénél