Szerző Téma: simple wait hack detection & ban system  (Megtekintve 996 alkalommal)

Nem elérhető drift3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 89
  • -Receive: 177
  • Hozzászólások: 519
  • Segített: 159
  • deto
simple wait hack detection & ban system
« Dátum: 2017-08-09, 01:46:44 »
Sziasztok!

dev-en láttam ezt a témát, kíváncsiságból beraktam és teszteltem, működik is!


1, Nyissuk meg a battle.cpp

elején van: #include "locale_service.h"
alá írjuk be: #include "db.h"
keressük: bool IS_SPEED_HACK(LPCHARACTER ch, LPCHARACTER victim, DWORD current_time)
ha megvan akkor cseréljük le erre: #define ENABLE_SYSCHAT_NOTICE
#define ENABLE_SYSLOG_NOTICE
#define ENABLE_BAN_WAITHACK
bool IS_SPEED_HACK(LPCHARACTER ch, LPCHARACTER victim, DWORD current_time)
{
if (ch->m_kAttackLog.dwVID == victim->GetVID())
{
if (current_time - ch->m_kAttackLog.dwTime < GET_ATTACK_SPEED(ch))
{
INCREASE_SPEED_HACK_COUNT(ch);

if (test_server)
{
sys_log(0, "%s attack hack! time (delta, limit)=(%u, %u) hack_count %d",
ch->GetName(),
current_time - ch->m_kAttackLog.dwTime,
GET_ATTACK_SPEED(ch),
ch->m_speed_hack_count);

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "%s attack hack! time (delta, limit)=(%u, %u) hack_count %d",
ch->GetName(),
current_time - ch->m_kAttackLog.dwTime,
GET_ATTACK_SPEED(ch),
ch->m_speed_hack_count);
}

SET_ATTACK_TIME(ch, victim, current_time);
SET_ATTACKED_TIME(ch, victim, current_time);
return true;
}
}

SET_ATTACK_TIME(ch, victim, current_time);

if (victim->m_AttackedLog.dwPID == ch->GetPlayerID())
{
if (current_time - victim->m_AttackedLog.dwAttackedTime < GET_ATTACK_SPEED(ch))
{
INCREASE_SPEED_HACK_COUNT(ch);
if (ch->m_speed_hack_count > 50)
{
#ifdef ENABLE_SYSLOG_NOTICE
sys_log(0, "%s Attack Speed HACK! time (delta, limit)=(%u, %u), hack_count = %d",
ch->GetName(),
current_time - victim->m_AttackedLog.dwAttackedTime,
GET_ATTACK_SPEED(ch),
ch->m_speed_hack_count);
#endif
#ifdef ENABLE_SYSCHAT_NOTICE
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Attack Speed Hack(%s), (delta, limit)=(%u, %u), hack_count = %d",
ch->GetName(),
current_time - victim->m_AttackedLog.dwAttackedTime,
GET_ATTACK_SPEED(ch),
ch->m_speed_hack_count);
#endif
#ifdef ENABLE_BAN_WAITHACK
std::auto_ptr<SQLMsg> msg(DBManager::instance().DirectQuery("UPDATE account.account SET status= 'BLOCK' WHERE id = %d", ch->GetDesc()->GetAccountTable().id));
#endif
ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(3);
}

SET_ATTACKED_TIME(ch, victim, current_time);
return true;
}
}

SET_ATTACKED_TIME(ch, victim, current_time);
return false;
}

Nagyjából annyi a lényeg hogy ha wait damage-t észlel akkor ki tiltja a játékost!
Eredeti téma:
« Utoljára szerkesztve: 2017-08-09, 01:48:59 írta drift3 »

Nem elérhető Csedwik

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 281
  • -Receive: 131
  • Hozzászólások: 1 019
  • Segített: 172
  • Subwoofer forever.
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #1 Dátum: 2017-08-09, 10:17:17 »
A rendszer hibás és egy nagy kalap.... Annyiban jó, hogy random kitiltja az embereket, ha nem csinált semmit akkor is.
Skype:Csedwik

Nem elérhető drift3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 89
  • -Receive: 177
  • Hozzászólások: 519
  • Segített: 159
  • deto
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #2 Dátum: 2017-08-09, 16:06:07 »
Teszteltem nekem jó eddig minden!

Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 95
  • -Receive: 613
  • Hozzászólások: 2 334
  • Segített: 655
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #3 Dátum: 2017-08-09, 16:27:23 »
Az autobann rendszereket ne használjátok, mert ahogy Csedi is írta, kifog bannolni pár embert.

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 92
  • -Receive: 71
  • Hozzászólások: 961
  • Segített: 60
  • Titulus: Fórumozó if you know what I mean! ☭ _☭
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #4 Dátum: 2017-08-09, 17:48:19 »
Teszteltem nekem jó eddig minden!
Játékos karival állsz egy helyben és várod, hogy bannoljon az előbb berakott rendszer?  ???
https://youtu.be/X75Roe_davA - 3percnyi bölcselet
https://youtu.be/swuSCTgGGUE - 17percnyi bölcselet
RGB effektet is publikáltam a kispub hibridjénél

Nem elérhető drift3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 89
  • -Receive: 177
  • Hozzászólások: 519
  • Segített: 159
  • deto
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #5 Dátum: 2017-08-09, 18:53:48 »
Úgy is teszteltem hogy pl: cuccokba amibe lehet támadó sebességet raktam hogy ha valakinek max támadó sebessége van azt ki bannolja -e.

Item bonusos cuccal is pl: írtam bele +200/500 és ütöttem akkor se.

Nem elérhető Csedwik

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 281
  • -Receive: 131
  • Hozzászólások: 1 019
  • Segített: 172
  • Subwoofer forever.
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #6 Dátum: 2017-08-09, 21:20:56 »
Random bannol. fél hónapon keresztül napi szinten írogattak, miért lettek kirakva. 1 hét szenvedés után rájöttem, hogy ez a szar okozta. Egyből vágtam ki. Ne használd.
Skype:Csedwik

Elérhető Bone1920

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 4
  • Hozzászólások: 97
  • Segített: 3
  • Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing Bang
Re:simple wait hack detection & ban system
« Válasz #7 Dátum: 2017-08-10, 02:59:41 »
Így egy kula is marad mivel
(click to show/hide)
nem ártana állítani. Plusz a bannolós hülyeséget kommentezd ki, aztán egy kemény dmg-nél maximum kidobja. Noha arra is figyelj, hogy ha belaggolsz közben ütsz, ne dobja ki őket. De lazán be lehet állítani egy olyan pontra ami megfelelő.