Szerző Téma: Eter nexus forrás.  (Megtekintve 251 alkalommal)

Nem elérhető TTMaster112

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 40
  • -Receive: 32
  • Hozzászólások: 700
  • Segített: -34
  • Egyszer úgyis mindenki használja.....a keresőt
Eter nexus forrás.
« Dátum: 2017-11-15, 19:35:34 »
A kérdés továbbra is adott.
Eter nexus forrásába hogy tudom meghatározni az LZO-t mert ugyebár.
    UINT32 default_index_key[4] = {0x02b09eb9, 0x0581696f, 0x289b9863, 0x001a1879};
    UINT32 default_pack_key[4]  = {0x04b4b822, 0x1f6eb264, 0x0018eaae, 0x1cfbf6a6};
És inditóban pedig máshogy van szóval what.

Nem elérhető 5310pati

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 27
  • -Receive: 285
  • Hozzászólások: 1 956
  • Segített: 384
    • Advanced World
Re:Eter nexus forrás.
« Válasz #1 Dátum: 2017-11-15, 20:04:37 »
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/2750-lzoxtea/
Bár mégse, ha megnézed csak 4-esével meg vannak fordítva a byteok:
b99eb0026f69810563989b2879181a00b9 9e b0 020x02b09eb9
« Utoljára szerkesztve: 2017-11-15, 20:07:07 írta 5310pati »
Skype:p-tom1 (Whistl3R)

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 287
  • Hozzászólások: 372
  • Segített: 293
  • 3D Grafikus
    • MyAnimeList
Re:Eter nexus forrás.
« Válasz #2 Dátum: 2017-11-15, 20:13:45 »
Ez Hex string viszont az indítónál nincs átalakító, ott `UINT32 - Big Endian` érték van megadva.

Nem elérhető TTMaster112

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 40
  • -Receive: 32
  • Hozzászólások: 700
  • Segített: -34
  • Egyszer úgyis mindenki használja.....a keresőt
Re:Eter nexus forrás.
« Válasz #3 Dátum: 2017-11-15, 20:15:01 »
Ez az. Hogy tudnék én indítóval kompatibilis bontott csinálni ha nem bírom megadni a kellő keyeket.

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 287
  • Hozzászólások: 372
  • Segített: 293
  • 3D Grafikus
    • MyAnimeList
Re:Eter nexus forrás.
« Válasz #4 Dátum: 2017-11-15, 20:18:25 »
Talán egy Converter segít ebben..

Nem elérhető TTMaster112

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 40
  • -Receive: 32
  • Hozzászólások: 700
  • Segített: -34
  • Egyszer úgyis mindenki használja.....a keresőt
Re:Eter nexus forrás.
« Válasz #5 Dátum: 2017-11-15, 20:19:29 »
Pacsi ezt kerestem köszönöm megy a + :D

Üzenet összefésülés: 2017-11-16, 16:49:45
Viszont még 1 dolog.Buildelésnél
1>LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'lzo.lib'Ha berakom akkor meg.
1>     Creating library D:\EterPack API\Release\EterPackAPI.lib and object D:\EterPack API\Release\EterPackAPI.exp
1>EterUtils.obj : error LNK2001: unresolved external symbol ___lzo_init_v2
Valaki ötlet aki már leforditotta a nexus-t?
« Utoljára szerkesztve: 2017-11-16, 16:49:45 írta TTMaster112 »