Szerző Téma: Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések  (Megtekintve 404 alkalommal)

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 75
  • -Receive: 61
  • Hozzászólások: 879
  • Segített: 51
Üdv!
Ebben a témában azt szeretném kiemelni, hogy miféle élvezhetetlen hülyeségeket csinált/csinálhatott már a fejlesztői társadalom, kezdve az emelt bónuszokkal vagy a bizonyos skillek buffolásával egészen addig elmenően h bizonyos szerókon "unbalanced" sebzésekkel már milliós sebzések is előfordulhattak.
Más észrevételezés?

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 75
  • -Receive: 61
  • Hozzászólások: 879
  • Segített: 51
Re:Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések
« Válasz #1 Dátum: 2017-12-04, 22:09:00 »
Senki semmi,sehol?

am hogy működik ez az smf? 30 karakter körül nem tűzi össze? :/

Nem elérhető Hellstar

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 6
  • Hozzászólások: 95
  • Segített: 4
  • Aha!
Re:Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések
« Válasz #2 Dátum: 2017-12-04, 22:47:44 »
Mindenhol vannak meta karakterek.
Rengeteg privát szerveren fellelhető az a jelenség, hogy hirdetjük egy hétig rézbakon, hogy új fegyverek érkeznek. Ezzel nincs is baj. Viszont mikor minden fegyvernek ugyan annyi minden értéke, ebben az esetben 4ből 3 karakter vérzik azonnal... (Jelenlegi szerverek 95%-ára igaz ez)

Ezt a jelenséget hívóm #jóvanazúgy-nak.

Elérhető udvatt108

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 23
  • Hozzászólások: 190
  • Segített: 18
  • Webprogrammer
Re:Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések
« Válasz #3 Dátum: 2017-12-05, 07:10:16 »
Fejlesztői hibának tartom, hogy a legtöbb fejlesztő céltalanul és kotegórizálatlanul tömi a szerverébe az újabbnál újabb, esetleg szedett vedett tárgyakat, úgy hogy azok mind kasztfüggetlenűl csak oda vannak hányva, hogy játszatok és használjátok.

De semmi célja nincs, mondjuk kaszt erőszint statisztikailag nem befolyásoló, vagy konkrétan túlzás egyes kasztra.

Hiba, hogy úgy készítenek és raknak be a legtöbben tárgyat, hogy az sok szerepet nem vállal a játékban, mert jelentéktelen és sokszor irreális értékeket tartalmaz, és jóformán csak dísz, holott igen is gyökeresen hatnia kell és komolyan kellene venni ezeket a dolgokat, ha értelmes fejlesztéseket akarunk hozni a szerverben, mert enélkül csak tömjük a szart a játékba.

Ezek minden tárgyra vonatkozik.

Megjegyezném a legtöbb sikeres szerver fejlesztői ezekre is komoly hangsúlyt fektetnek, és lám van is eredménye, mert élvezhetőbb a játék, ha egy adott tárgyal tényleg hathatsz pozitívan a játékos karakterekre.

Már is van célja és eredménye a fejlesztésnek.

Saját véleményem. :-)
« Utoljára szerkesztve: 2017-12-05, 07:17:07 írta udvatt108 »
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Nem elérhető Heaven™

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 108
  • -Receive: 271
  • Hozzászólások: 579
  • Segített: 202
  • C#/PHP developer
Re:Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések
« Válasz #4 Dátum: 2017-12-05, 08:32:34 »
A Metin2 önmagában a legrosszabb fejlesztés, amit ember valaha csinált. 12 évesek aranybányája lett az utóbbi 5 évben.

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 75
  • -Receive: 61
  • Hozzászólások: 879
  • Segített: 51
Re:Az általatok ismert legrosszabb/unfairebb fejlesztések
« Válasz #5 Dátum: 2017-12-05, 13:40:19 »
Az általam elsodrófázott vagy elbaltázott fejlesztések listája:
-Sok felesleges új séró(mármint 432-864db) - Egyik szervernek se szabad túlzottan páváskodnia, mert a végén úgy is csak prémium lesz ez a sok parókás kacat.
-Sok vérttextúra lehetőség egy amolyan "ritkább" verzióval - Hát alapjáraton az egész "ritka vértes badarság irreális"
-Sok fegyverszett - Hiába használtam ki a játék alapjait kb csak giccsnek megy már a végefelé a dolgok többsége
-Duplázott ékszerek-pajzsok-cipők-sisakok...Még a maga módján érthető lenne, hogy a rebalanszt meg a státuszpontok és bónuszok kevergetését megpróbáltam, de az egész a kohózásos részénél több tucat sebből vérzik.
-Királyi rangok és a királyok kiválasztása+ kingek sorsolá... az egész egy buta és idétlen ötlet, mert a birodalmi királyok kb olyanok mint a játék birodalmainak eventes moderátorai vagy eventrendező GA/SGA titulusú tagjai.
-VIP rendszer...bárhogy is kivételeznél vannak idióta playerek, akik "GM"-nek nézik a "VIP" logót a player feje felett. #hátjólvanazdobdakukábaazegészet
-Új emóciók - szükségtelen és bugyuta meggyalázása a régieknek
-Új emoticonok - A like, dislike még úgy alapjáraton elmegy, a többi csak télleg azt a 12-14 éves korosztályt boldogítsa, de #jólvanazúgyhaidétlenpofákkaltarkítsukajátékot vagy tévednénk?
És legvégül a legjobb:
-Több tucatnyi ratyi selejtes kosztüm, amik már nem is illenek a játékba, így utólag visszanézve kb mintha egy papírmasékból összegányolt szemétből épített várat emeltem volna ezzel a "kincsesszemét koronával" egy leborított kártyavár halmaira.

wwéwéwéwéwéwééwéwwé idk
más fejlesztési bakik:
-32k meg 65k max lvl... annyi grindolás kell ehhez a két nagy számhoz, hogy már ink bele se gondolok ebbe.De várjatok kifejtem azért.: 3-4 Gigát nyom a kliens, láttatok már olyan szemét paraszt mmorpg-t, aminek ilyen ennyi tetves szint kellett volna? 250 és 999 is kicsit soknak tűnik, de kité.
-Óverstatolt cuccok: a celestialworld logikáját néha sikerül megértenem, de úgy még mindig az optforgatásos-overgrindolt elmebaját kutatom.Talán...a mobok is kaptak annyi defet, hogy több ütéstől murdelhessenek meg?idk man.
-1nap alatt maxos vagy és kutyagumi a játék logika: néhány szeró olyan hamar lenyomja a  dolgait, hogy még az fms+5-öt se tod kiélvezni mer olyan hamar megvan a triton vagy a rúna...bár nem is baj, de akk se nagy macera.

Alapból hibásnak vélt fejlesztési ötlet a részemről:
-Tárgy származási system: a rendszer eltárolná, hogy a tárgy eredetileg melyik karaktertől/npctől/eventjutalomból/itemshopos felületről ered, melyik mapon nyitotta miből vagy milyen mobból/metinből/bossból esett a cucc.
 A system hátránya, hogy ugye ezt rendkívül sok tényező befolyásolja és a kivitelezése elég sok időbe fáj.

-lowbudget kosztümfegyver: bizonyos alacsonyabb szintű bossok egy ismeretlen ládával +-olatlan fegyvereket adhatnának, amit egy speciális tárgyfejlesztéssel a +0-os verziójukká lehetne alakítani...
Hátrány megint csak az idő és a türelem + ugye minden fegyónak szépen megkéne csinálni a maga passzentos mását...a támadóérték kérdése releváns, kité hogy egy dekorfegyver sebezhessen :v


Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:44:05
wolfman logika: nem passzol, de teszek rá. mégis kell, de olyan rossz.Minek, de miért ne?

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:44:57
berserker logika: minek kell még ez is? de olyan menő!De nincsenek effektes skilljei!Nem baj...megódjuk!?

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:45:42
Keyto elf logika: tökéletes, megvan mindene...de bele kéne építeni a játékba!?Passzol a berserkerhez?Hmmm törlöm a retekbe

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:46:32
Újabb kaszt logika: ahj ha már age of metint akarunk csinálni akkor miért pont ezen a silány alapon kezdtük?Mindegy törlöm az egészet a francba

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:47:51
Új cucc logika: hülyíteni kell az embereket, hogy bukjanak a mézes légypapírra és csapdába essenek egy szerencsejátékos pókhálóban lol adjunk nekik azrael meg nemere vértet kosztüm helyett

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:48:48
Régi cucc logika: bent hagyom a boltban vagy a droppban hadd ne legyen má semmi hozzá passzoló logikus elvárás...de mi lenne, ha adnék neki 1-20 valamilyen mob elleni erőt?Remek ezzel is megspórolom az új szetteket lol

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:50:29
Metines ˌkɑːpeɪ ˈdʌɪɛm avagy a tartalmatlan tartalom meséye.  ;)

Üzenet összefésülés: 2017-12-05, 13:58:47
(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2017-12-05, 13:58:47 írta fabtam11 »