Szerző Téma: Változó érték állítása másik cpp fájlból  (Megtekintve 132 alkalommal)

Nem elérhető Zhymer

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 147
  • Segített: 125
Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Dátum: 2017-12-07, 19:09:03 »
Üdv, tehát adott a char.cpp/.h és az offlineshop_manager.cpp/.h

char.cpp-ben az OpenMyOfflineShop részhez hozzáadtam ezt:
m_dwOffShopChSw = get_dword_time();
(+char.h fájlba: DWORD            m_dwOffShopChSw;)

Oké ez eddig jó, viszont szeretnék a m_dwOffShopChSw-nek az offlineshop_manager.cpp-ben is állítani értéket.
Ezt hogy lehet? Google-n rákeresve hogy extern-el lehet, de sehogy sem szeretné elfogadni.


"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 95
  • -Receive: 262
  • Hozzászólások: 428
  • Segített: 216
  • GothBoiClique
    • Facebook
Re:Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Válasz #1 Dátum: 2017-12-07, 19:11:23 »
Csinálj egy függvényt, ami értéket állít neki és a másik fájlból hívd meg azt.
« Utoljára szerkesztve: 2017-12-07, 19:19:25 írta Distraught »

Nem elérhető Zhymer

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 147
  • Segített: 125
Re:Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Válasz #2 Dátum: 2017-12-07, 19:17:40 »
Szerinted tökre megy a másik fájlból meghívás, ha értéket sem tudok adni egy változónak másik fájlból?:D
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 95
  • -Receive: 262
  • Hozzászólások: 428
  • Segített: 216
  • GothBoiClique
    • Facebook
Re:Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Válasz #3 Dátum: 2017-12-07, 19:19:09 »
nézd meg, hogy hogyan hív megy egy másik fájlból függvényt és az alapján menni fog :D

Elérhető udvatt108

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 23
  • Hozzászólások: 190
  • Segített: 18
  • Webprogrammer
Re:Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Válasz #4 Dátum: 2017-12-07, 19:22:57 »
Char.cpp

Keresd meg ezt:
void CHARACTER::SetComboSequence(BYTE seq)
{
m_bComboSequence = seq;
}

BYTE CHARACTER::GetComboSequence() const
{
return m_bComboSequence;
}

Alá beilleszted ezt közvetlen:
void CHARACTER::SetOffShopChSw(DWORD newVal)
{
m_dwOffShopChSw = newVal;
}

DWORD CHARACTER::GetOffShopChSw() const
{
return m_dwOffShopChSw;
}

Char.h

Kered meg ezt:
void SetComboSequence(BYTE seq);
BYTE GetComboSequence() const;

Alá beilleszted ezt közvetlen:
void SetOffShopChSw(DWORD newVal);
DWORD GetOffShopChSw() const;

Ha más fájlban szeretnéd az értékét állítani vagy kikérni, mindig az adott fájl elejére az include-ek közé valahova, ha még nincs ott rakd:
#include "char.h"

Használat ha az értéket változtatni szeretnéd más fájlban:
ch->SetOffShopChSw("Az új érték ");


Használat ha az értéket ki szeretnéd kérni más fájlban:
ch->GetOffShopChSw();

Üzenet összefésülés: 2017-12-07, 19:26:23
Frissítettem, mert az adat típus helytelen volt az adat kikérésnél. Most már helyes.

Üzenet összefésülés: 2017-12-07, 19:32:33
Nyilván menni fog a ch-> deklarálása mielőtt funkciót hívnál ki belőle. :D

De ha nem menne, ez egy pl.:
LPCHARACTER ch = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(Játékos id vagy az id-t tároló változó);
Tehát teljes példa:
LPCHARACTER ch = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(CharacterID);
DWORD kecske = ch->GetOffShopChSw();
« Utoljára szerkesztve: 2017-12-07, 19:35:06 írta udvatt108 »
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Nem elérhető Zhymer

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 147
  • Segített: 125
Re:Változó érték állítása másik cpp fájlból
« Válasz #5 Dátum: 2017-12-07, 19:46:01 »
Működik, köszi :)
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"