Szerző Téma: A Metin2 mögötti géniuszi szikra  (Megtekintve 1020 alkalommal)

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 174
  • -Receive: 128
  • Hozzászólások: 1 119
  • Segített: 119
  • MIT KERESEK ITT!?🤔
A Metin2 mögötti géniuszi szikra
« Dátum: 2017-12-27, 12:36:16 »
(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2018-08-05, 17:56:09 írta fabtam11 »
Pazarolható időt!?🤔

Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 44
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 6
  • Segített: 0
  • Kezdő
Re:A Metin2 mögtti géniuszi szikra
« Válasz #1 Dátum: 2017-12-30, 21:20:56 »
Szia.
Látom hogy senki nem szól hozzá szóval akkor majd én.

Karakterek: Játék kezdete óta nem újítottak így hát valakinek nem olyan kidolgozott.
De a vonatkoztatásuk pont el lett találva. (Igen a farkas embert nem nagyon tudom még én se sehova rakni, de ez lehet azért is mert még azzal nem játszottam )

Történet: Őszintén nem ismerem ezt a "sárkányos" verziót. Én eddig csak ezt olvastam.
(click to show/hide)
Ja meg ezt
 
(click to show/hide)
Egy a lényeg szerintem a történet nincs összeszedve és csak vázlatos mintha csak azért lenne ilyen hogy valaki a privát szerveréhez jó kis saját történettel álljon elő  :D

Metinkövek ezeket szerintem csak tartalom/történet gyarapításnak rakták.
De ezt nagyon eltalálták szerintem mert egy kicsit boss-ok meg kicsit kincses ládák.

Városok Szerintem itt több fajta épület kellene (bár lehet ezt azért mondom mert Word Editorban mindig keveselltem épületek számát  ;D )

Karakterek nem pislognak ehhez annyit mondnék hogy mikor készültek akkor ilyen fajta dolgokra nem szántak időt. (Bár lehet ebből is látszik hogy Ymir szánhatna egy kis időt a 3d-s részek felújítására )

Nos bocsi hogy most csak ezekhez pontokhoz szóltam csak hozzá, többihez majd.
Viszont láttam hogy más topikban írtátok hogy lassan vége a metin2-nek (Már jó pár éve temetik az emberek metin, de szerintem ez még mesze van remélem is de vissza a tárgyra metinben sok kiaknázatlan lehetőség van és meg annyi fejlesztésre váró pont de míg emberek ismerik és szeretik ezt a világot addig fog fejlődni mint például ez a fórum is fejleszti a játékot és világ más pontjain is játék határát feszegetik és lépik át)
Megjegyzés.: Elnézést ha nem volt nagyon össze szedve a írásom. És hogy nincs nagyon ki bontva meg hogy nem tértem ki annyi dologra mint te.
« Utoljára szerkesztve: 2017-12-30, 21:55:49 írta Devil1 »
Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 174
  • -Receive: 128
  • Hozzászólások: 1 119
  • Segített: 119
  • MIT KERESEK ITT!?🤔
Re:A Metin2 mögötti géniuszi szikra
« Válasz #2 Dátum: 2017-12-30, 23:45:52 »
Első háesz:
Ötös alá, tetszik a nézőpontod, várom a folytatást;
« Utoljára szerkesztve: 2018-08-14, 05:59:14 írta [BA]THymea »
Pazarolható időt!?🤔

Nem elérhető kovilad

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 8
  • Segített: 0
Re:A Metin2 mögtti géniuszi szikra
« Válasz #3 Dátum: 2017-12-31, 14:16:51 »
Szerintem a metin2 hosszú életének egyik nagy titka, hogy más hasonló játékokkal ellentétben nem követeli meg hogy folyton a gép előtt ülj. Sok játéknak az a legnagyobb hibája, hogy amit felépítesz nappal azt valaki éjjel míg alszol lerombolja. Ezeket a stratégiai "játékokat" sokan abba hagyják mert nincs rá annyi idejük vagy pénzük, hogy eredményesen tudjanak játszani, szórakozni. Ezekkel ellentétben a metin2ben akkor történik valami, ha online vagy. Sőt, ha levernek felkelsz és ugyanott folytatod. Ezek nagy előnyök. Ezek teszik életképessé még sokáig a metin2-t. Persze a folyamatos változás, fejlesztések, újítások mind, mind hozzá tartoznak, hogy fent maradjon a játék. Sajnos a sok Kis Pistik által készített 1-2 hetes szerverek sokat rontottak és rontanak a helyzeten. Rendes esetben ahány szerver annyiféle kéne, hogy legyen mert mindenki más irányba próbál fejleszteni. Ennek ellent mond a VZ amiből tucatszámra készültek szerverek szinte változtatás nélkül. Egy szerverben legyenek egyedi dolgok, megoldások ez a siker egyik alapja. Aki erre képtelen az ne készítsen szervert!

Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 44
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 6
  • Segített: 0
  • Kezdő
Re:A Metin2 mögötti géniuszi szikra
« Válasz #4 Dátum: 2018-08-06, 19:05:38 »
Szia, remélem, kicsit feltámasztom a témát és nem késő hozzá szólni.

Nos, akkor, mint eddig pontokba szedve.

Városok: Igazad van, elvileg háború zajlik a világban akkor miért nincs körbe kerítve a városfalakkal, heggyel, folyóval. (Erre egy magyarázatot láttok, város őr védelmi pénzt fizet környéken lévő mobok-nak)

Sztáralakok a játékban: Szerintem ez hülyén lett kitalálva (És itt is látszik mit kéne fejleszteni). Itt lenne az jó, ha minden NPC nevéhez kerülne egy rendes név (pl.: Míra a vegyeskereskedő Vagyis próbáljuk valóban elnevezni a NPC hogy életszerű  legyen). Ymir pont a Surák-at jelölte ki „különleges” NPC-nek mikor bármelyik másik kasztból is lehetne „különleges” NPC (pl.: Sámán lenne az Alvilág őre hisz spirituális kaszt)

„Rasszizmus” játékban, avagy kovács: Ymir szerintem itt máshogy is tehetett volna, hogy ne adjon ilyen szerepet ennek a NPC-nek, úgy hogy a kovács kapja meg az Áldás tekercs funkcióját, vagyis nem töri végleg a tárgyad, hanem levesz egy szintet. (itt jön az, hogy lehet, könnyebb lenne a játék vagy, hogy egyel, kevesebb tárgy lenne az item shopban)

És most néhány általam felvettet dolog:

Interakció : Az jó hogy tudunk bányászni,horgászni,táncolni,érzéseket kifejezni de hol vannak az olyan interakciók hogy rétközepén ténylegesen leülnek a karakterek. Hol van az, hogy asztalhoz ülnek és esznek (Ha már vannak a városokban szakácsok.) Én ezeket hiányolom (meg mondjuk az is gáz, hogy csak érzelem maszkkal tudjuk kifejezni az érzéseinket) Bocsánat, ha túlságosan elszálltam volna ezzel a témával, de hiányolok néhány dolgot.

Horgászat- Bányászás: Nos, szerintem ezek jól lettek valahol elképzelve, de nem lettek befejezve. Hogy mire gondolok? 30 szinten hozzád vágják a skillit. Elmész, boltba megveszed a csákányt – horgászbotot és kezdhetsz. Halból vagy nyitsz valamit vagy grillezed. Érceket meg kohózod és belerakod a tárgyaidba. Újra gondolva szerintem úgy kellene, hogy 30-tól (vagy onnan ahonnan gondolod) Kapsz egy küldetés sorozatott az aktuális Szakma mesterétől (Horgász vagy Deokbae) és először a tárgyat majd a skillt kapod. És ha már ők fejlesztik az ép aktuális szakma tárgyát (csákány, horgászbot) csak is vizsgákkal lehetne (több küldetéssel) fejleszteni. És ezekből épülne ki több szakma (pl.: Kovács, Biológus) és ezek valamilyen speciális bonuszt adnának már. (Vannak már elképzeléseim ehhez, de hát más valami jobbat tudna ebből kihozni.)

Üdvözlő képernyő (Bejelentkezési kép): Szerintem ez is lehetne valamilyen szinten élettel teli úgy, hogy mozognak. (pl.: Valamilyen kertet vagy valamelyik kultikus játék helyszín/Boss lenne) itt én egy. Gif formátumú képre gondoltam. (Ez érdekelne is, hogy kivitelezhető lenne? ÉS hogy kinek mi a véleménye róla)
Most ennyi jutott hirtelen az eszembe, és még egy kérdés.
Sok másik MMO létezik, miért nem veszünk át belőlük ötleteteket és mért másoljuk folyamatosan a GF-et? Mikor legtöbb fejlesztésükre ráférne a tovább fejlesztés vagy újra gondolás vagy pedig teljesen fölösleges. (GF-re gondolok)

Köszönöm fabtam hogy kinyitottad a témát.
Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.