Szerző Téma: PET, NPC, MOB Átjárhatóság.  (Megtekintve 1004 alkalommal)

Nem elérhető Fantasy™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 52
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 153
  • Segített: 18
PET, NPC, MOB Átjárhatóság.
« Dátum: 2018-01-09, 23:26:14 »
Üdv, leírom, hogy kell megcsinálni, hogy a petek, vagy npc-k átjárhatóak legyenek.

GameLib/ActorInstanceCollisionDetection.cpp

Keress rá erre:
BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
{

Add alá ezt:
   if (rVictim.GetRace()>=34095 && rVictim.GetRace()<=34099)
      return FALSE;

Így a 34095 től a 34099 ig az összes átjárható lesz!


« Utoljára szerkesztve: 2018-01-11, 13:58:01 írta Fantasy™ »