Szerző Téma: inventory hiba  (Megtekintve 278 alkalommal)

Nem elérhető josikaaa

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 22
  • -Receive: 26
  • Hozzászólások: 436
  • Segített: 24
inventory hiba
« Dátum: 2018-01-13, 18:28:26 »
Sziasztok

Valaki tud megoldást arra a problémára, hogy ha nyitott leltárral quest teleportot használsz, akkor teleport után, a leltár ablak hideolva ott marad, így az a rész nem kattintható?

egy video a hibáról amit találtam:

https://www.youtube.com/watch?v=ywN2eFy_gIw&feature=youtu.be

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 122
  • -Receive: 97
  • Hozzászólások: 616
  • Segített: 9
Re:inventory hiba
« Válasz #1 Dátum: 2018-01-14, 09:16:23 »
Sziasztok

Valaki tud megoldást arra a problémára, hogy ha nyitott leltárral quest teleportot használsz, akkor teleport után, a leltár ablak hideolva ott marad, így az a rész nem kattintható?

egy video a hibáról amit találtam:

https://www.youtube.com/watch?v=ywN2eFy_gIw&feature=youtu.be

Ez a hiba nem csak nálad van, hanem mindenkinél többnyire.
Csak akkor lép fel ez a hiba, ha quest ből teleportálsz.
Érdekes, hogy ha /go paranccsal teleportálsz normálisan bezárja az ablakot, ha pedig quest ből akkor meg oda fagy a képernyőre láthatatlanul...

UI engem is érdekelne a fix.

Nem elérhető [VIP]P3NG3R

  • VIP
  • Sage
  • *
  • Thank You
  • -Given: 45
  • -Receive: 390
  • Hozzászólások: 1 205
  • Segített: 800
  • napasztmek
Re:inventory hiba
« Válasz #2 Dátum: 2018-01-14, 19:41:57 »
Érdekes. Sárkánykő alki ablak is ott marad. ???

A hiba tényleg jelen van mindenhol, legalábbis ahol tesztelni tudtam ott van. Még az okát teljesen nem tudom. Elmagyarázni se olyan egyszerű, mint ahogy látszik. Ugye a megnyitott ablakok quest nyitáskor eltűnnek(Hide), majd mikor záródik a quest ablak visszanyílnak, na ez a visszanyílási eljárás biztosan a warp alatt, a háttérben zajlik le, az objektum megnyílik, de valamiért a grafikai felület nem, így mozgatni sem lehet, ahogy bezárni sem. Egyenlőre egy megoldást találtam rá, ami egyszerűen annyi, hogy késleltettem a warp-olási folyamatot, amíg a quest ablak teljesen bezáródik, ezáltal minden korábban nyitva hagyott ablak is visszanyílik, ami után lefuthat a warp, bezárva mindent megfelelően. Az elv ugyan az, mint a karaktercsere, logout, exit, csatornaváltási eljárásoknál, számol vissza 3 vagy 10mp-től és ha megütnek vagy megütsz valamit félbeszakad.

https://youtu.be/YOEZ6XnWQJU

Egyébként a kattinthatatlan felületek érzékelik az Escape gombot, tehát warp után escape taposással bezáródnak a láthatatlan ablakok. A bugzó ablakok, amiket tudtam azonosítani: Leltár, Sárkánykő alkímia leltár és a kibővített tálca(ahol az extra gombok vannak).

Egyelőre a kódom nem rakom ki, több irányból sebezhető, meg kell szakíttatnom minden interakcióval, hogy ne lehessen kihasználni saját célokra....
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 01:26:05 írta [VIP]P3NG3R »
#Vagyon és Hatalom

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 122
  • -Receive: 97
  • Hozzászólások: 616
  • Segített: 9
Re:inventory hiba
« Válasz #3 Dátum: Tegnap - 10:47:04 »
Érdekes. Sárkánykő alki ablak is ott marad. ???

A hiba tényleg jelen van mindenhol, legalábbis ahol tesztelni tudtam ott van. Még az okát teljesen nem tudom. Elmagyarázni se olyan egyszerű, mint ahogy látszik. Ugye a megnyitott ablakok quest nyitáskor eltűnnek(Hide), majd mikor záródik a quest ablak visszanyílnak, na ez a visszanyílási eljárás biztosan a warp alatt, a háttérben zajlik le, az objektum megnyílik, de valamiért a grafikai felület nem, így mozgatni sem lehet, ahogy bezárni sem. Egyenlőre egy megoldást találtam rá, ami egyszerűen annyi, hogy késleltettem a warp-olási folyamatot, amíg a quest ablak teljesen bezáródik, ezáltal minden korábban nyitva hagyott ablak is visszanyílik, ami után lefuthat a warp, bezárva mindent megfelelően. Az elv ugyan az, mint a karaktercsere, logout, exit, csatornaváltási eljárásoknál, számol vissza 3 vagy 10mp-től és ha megütnek vagy megütsz valamit félbeszakad.

https://youtu.be/YOEZ6XnWQJU

Egyébként a kattinthatatlan felületek érzékelik az Escape gombot, tehát warp után escape taposással bezáródnak a láthatatlan ablakok. A bugzó ablakok, amiket tudtam azonosítani: Leltár, Sárkánykő alkímia leltár és a kibővített tálca(ahol az extra gombok vannak).

Egyelőre a kódom nem rakom ki, több irányból sebezhető, meg kell szakíttatnom minden interakcióval, hogy ne lehessen kihasználni saját célokra....

Penge agy, esetleg nem akarod a mesteres klienst atnezni?
Ott nincs ilyen problema. Felesleges kinlodni ha abbol kitudod nezni.

Nem elérhető udvatt108

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 60
  • Hozzászólások: 251
  • Segített: 52
  • Webprogrammer
Re:inventory hiba
« Válasz #4 Dátum: Tegnap - 10:58:51 »
Segítek, "wndlg" a kliensen belül a forrásrészben, ami az ablakokat kezeli.
Még kb egy hónapja vettem észre én is, mivel az invertoryra épített menümmel történt hasonló, muszáj voltam megoldást találni. Tehát ott a megoldás.

Majd csinálok témát ha ráérek.

Ui.: Ahogy P3NG3R írta, köze van, hogy nem jó sorrenben vannak a műveletek a Hide/Show funkciókat és az ablakok újratöltését érintve a warpolás következtében.
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 11:04:34 írta udvatt108 »
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 122
  • -Receive: 97
  • Hozzászólások: 616
  • Segített: 9
Re:inventory hiba
« Válasz #5 Dátum: Tegnap - 11:55:50 »
Pengcinek Mesteres root fájlok ebben nincs ilyen gond:

« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 12:43:56 írta Meli »

Nem elérhető udvatt108

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 60
  • Hozzászólások: 251
  • Segített: 52
  • Webprogrammer
Re:inventory hiba
« Válasz #6 Dátum: Tegnap - 15:26:44 »
Van egy forrás mentes alternatív megoldásom.
Amint hazaértem, megcsinálom és akit érdekel írjon, az gyorsabb fixelés erre.

A lényege, hogy minden teleportálás/képernyő újratöltés után az invertory alapértelmezetten bezáródik. Tehát ha teleportál és nyitva volt, bezárja az érintett ablakokat, amik ráfagynak a képernyőre, majd nyilván bármikor újra megnyithatja a játékos.
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 15:28:36 írta udvatt108 »
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.