Szerző Téma: Céh szint adáshoz quest funkció  (Megtekintve 428 alkalommal)

Nem elérhető Savage

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 46
  • Segített: 2
  • Send me nudes
Céh szint adáshoz quest funkció
« Dátum: 2018-03-03, 12:15:16 »
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőbe céh szint adáshoz quest funkció?

Előre is köszönöm!

I think that life is beatiful!

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 310
  • Hozzászólások: 518
  • Segített: 262
  • GothBoiClique
    • Facebook
Re:Céh szint adáshoz quest funkció
« Válasz #1 Dátum: 2018-03-04, 12:12:01 »
most gyorsan összedobtam neked egyet (nem teszteltem, de működnie kell)
guild.cpp-be:
void CGuild::ChangeGuildLevel(int level)
{
if (m_data.level == level)
return;

m_data.level = MIN(GUILD_MAX_LEVEL, level);
DBManager::instance().Query("UPDATE guild%s SET level = %d WHERE id = %u", get_table_postfix(), m_data.level, m_data.guild_id);
for_each(m_memberOnline.begin(), m_memberOnline.end(), std::bind1st(std::mem_fun(&CGuild::SendGuildInfoPacket), this));
}

írd be a függvényt a header fájlba is nyilván

majd questlua_guild.cpp-be:

int guild_change_level(lua_State* L)
{
if(!lua_isnumber(L, 1))
return 0;
int level = lua_tonumber(L, 1);
CGuild* pGuild = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr()->GetGuild();
if(pGuild == NULL)
return 0;
pGuild->ChangeGuildLevel(level);
return 1;
}

ezt meg írd be nyilván a táblázat végére, de gondolom ezt tudod
« Utoljára szerkesztve: 2018-03-07, 09:48:19 írta Distraught »

Nem elérhető Savage

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 46
  • Segített: 2
  • Send me nudes
Re:Céh szint adáshoz quest funkció
« Válasz #2 Dátum: 2018-03-04, 22:55:55 »
Köszönöm szépen!

Ma nem volt időm nagyon rá, viszont holnap reggel tesztelem!
Örök hálám!

I think that life is beatiful!