Szerző Téma: d.new_jump_all hiba  (Megtekintve 277 alkalommal)

Nem elérhető Rock

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 33
  • Hozzászólások: 109
  • Segített: 20
d.new_jump_all hiba
« Dátum: 2018-04-15, 16:59:22 »
Sziasztok!

Adott egy run quest, szépen megy, gond nélkül...azonban ha egy játékos karakter cserézik, vagy csak kidobja valamiért, vissza dobja őt a belépő NPC-hez.

Az összes portolás d.new_jump_all paranccsal van megoldva...

Valaki ötlet? Köszi előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2018-04-15, 17:01:04 írta Rock »

Nem elérhető Dani31

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 26
  • -Receive: 32
  • Hozzászólások: 44
  • Segített: 26
Re:d.new_jump_all hiba
« Válasz #1 Dátum: 2018-04-15, 17:31:45 »
Ennek nem hogy pont így kell lennie?

Ha nem így lenne több buggot is okozhatna szerintem, de csak gondolj bele hogy a csoport már rég pár jump-al arrébb van, ő meg ugyanoda visszalép ahonnan kiesett, úgyis le lett ütve a boss és stb, tehát nem jutna tovább.
Vagy épp ellenkezőleg (attól függ hogy van megírva), megjelenik újra a boss vagy ami ott volt, és + loot.

Én nem javaslom átírni a dungeon rendszert hogy visszaengedje, hanem
Idézet
ha egy játékos karakter cserézik

Retardáltakon nem lehet segíteni, az egyéni szoc. probléma :D
Idézet
vagy csak kidobja valamiért
inkább azt a valamiértet kellene megkeresni, márha fennáll és nem csak példának írtad.
« Utoljára szerkesztve: 2018-04-15, 17:37:41 írta Dani31 »