Szerző Téma: Enchanted  (Megtekintve 369 alkalommal)

Nem elérhető Deadly2000

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 108
  • -Receive: 49
  • Hozzászólások: 213
  • Segített: 35
  • Títulus
Enchanted
« Dátum: 2018-04-14, 14:51:54 »
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/8337-how-to-enchant-transform-costume/
Sziasztok,
Az SLZ féle fixet berakva szomorúan tapasztaltam ,hogy új bónuszt nem lehet hozzáadni egy olyan costumhöz,amiben még nincsen bónusz , csupán ahhoz ad +ba (max 3) amelyben már van legalább 1.

Nem elérhető 5310pati

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 27
  • -Receive: 383
  • Hozzászólások: 1 392
  • Segített: 491
    • Advanced World
Re:Enchanted
« Válasz #1 Dátum: 2018-04-14, 15:00:11 »
//SLZ fix
if (item2->GetAttributeCount() == 0)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
return false;
}
//SLZ fix
Ha ezt is beraktad akkor azért :'(
Sztem nem túl nehéz értelmezni, hogy ha a bónuszok száma 0 akkor megáll a fv.
Skype:p-tom1 (Whistl3R)

Nem elérhető Dani31

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 26
  • -Receive: 32
  • Hozzászólások: 44
  • Segített: 26
Re:Enchanted
« Válasz #2 Dátum: 2018-04-14, 15:25:54 »
Alapvetően vannak "+"-os és sima kosztümök, természetesen a pluszosokban van legalább egy bónusz, amit azzal tárggyal lehet cserélni és bővíteni 3-ig.

Ha a tárgy hozzáadja a 0-s bónuszos kosztümökhöz is a bónuszt, akkor értelmét vesztette a kialakított plusz és sima rendszer.

Nem elérhető Deadly2000

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 108
  • -Receive: 49
  • Hozzászólások: 213
  • Segített: 35
  • Títulus
Re:Enchanted
« Válasz #3 Dátum: 2018-04-16, 17:38:56 »
Tudásom alapján inkább ebből kiindúlva újraírtam az egészet , szóval a saját kreálmány alapján tökéletesen működik