Szerző Téma: [C++] Céh háború - jutalom a győzteseknek  (Megtekintve 431 alkalommal)

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 310
  • Hozzászólások: 513
  • Segített: 261
  • GothBoiClique
    • Facebook
[C++] Céh háború - jutalom a győzteseknek
« Dátum: 2018-06-13, 22:02:50 »
Heyho,
Itt egy kis módosítás, amivel minden céhtag kaphat valami jutalmat a nyertes céhben.

Nyisd meg a guild.h fájlt és a
AddMember(TPacketDGGuildMember * p);
sor alá írd be:
void WinWar();

A guild.cpp fájlba pedig add hozzá ezt a függvényt valahova:
void CGuild::WinWar()
{
for (itertype(m_memberOnline) it = m_memberOnline.begin(); it!=m_memberOnline.end();++it)
{
LPCHARACTER ch = (*it);
if(!ch)
continue;
ch->AutoGiveItem(tárgyID, darabszám);
}
}
A tárgyID és a darabszámot értelemszerűen írd át arra, amit szeretnél.

Ezután a guild_manager.cpp-ben keresd meg az EndWar függvényt. Azon belül a
if (g1)
g1->EndWar(guild_id2);

if (g2)
g2->EndWar(guild_id1);
rész alá tedd be:
if(g1 && g2 && g1->GetWarScoreAgainstTo(g2->GetID())>g2->GetWarScoreAgainstTo(g1->GetID()))
g1->WinWar();
else if(g1 && g2 && g1->GetWarScoreAgainstTo(g2->GetID())<g2->GetWarScoreAgainstTo(g1->GetID()))
g2->WinWar();
« Utoljára szerkesztve: 2018-08-11, 13:27:19 írta Distraught »