Szerző Téma: Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.  (Megtekintve 745 alkalommal)

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Dátum: 2019-02-20, 13:06:25 »
Sziasztok.

Valaki megtudná mondani az alkímia húzási esélyén hol tudok javítani?

Illetve a tisztaságát húzva random mattról beadhatja hibátlanra is, nem csak tisztára. Azt szeretném elérni, hogy csak Mattból-Tisztát, Tisztából-Hibátlan, és így tovább húzhassam.

Illetve a felszerelt alkímiát betudom húzni a raktárba, ezáltal 100%-os a leszerelési esély.
Ezt hogyan tudnám "tiltani", hogy a raktárba ne lehessen behúzni?

UI: Ha az osztályon húznék Pl. 2 antikot 1 legendásra, de betöri, akkor vissza törheti nyers/metszett/ritkára.

Ezt szeretném még eltávolítani. Ha betöri, akkor az adott esetben, csak 1 antikot elvegyen, a másik megmaradjon.

Köszönöm a válaszokat.:)
« Utoljára szerkesztve: 2019-02-20, 13:17:37 írta Tween »

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 19
  • -Receive: 48
  • Hozzászólások: 218
  • Segített: 63
  • めヴィジャ
Re:Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Válasz #1 Dátum: 2019-02-20, 15:09:10 »
Idézet
Illetve a felszerelt alkímiát betudom húzni a raktárba, ezáltal 100%-os a leszerelési esély.
Ezt hogyan tudnám "tiltani", hogy a raktárba ne lehessen behúzni?

Forrásban tudod megoldani.

Megnyitod az input_main.cpp fájlt és rákeresel erre a funkcióra:
void CInputMain::SafeboxCheckin(LPCHARACTER ch, const char * c_pData)
A funkción belül ez alá:
CSafebox * pkSafebox = ch->GetSafebox();
LPITEM pkItem = ch->GetItem(p->ItemPos);

if (!pkSafebox || !pkItem)
return;

Illeszd be ezt:
/*Felszerelt sárkánykő raktározásának tiltása*/
if (pkItem->GetType() == ITEM_DS && pkItem->IsEquipped())
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<Store> Can not store equipped DragonStone."));
return;
}
/*///////////////////////////////////////////*/

Ne sajnáld a "+"-t.  ;) (Illetve azok se, akik használni fogják)  :o

Ha már ilyennel foglalkozunk, itt van egy megoldás arra is, ha meghalsz és a vértet a raktárba rakod, akkor a karaktered a földbe kerül.

Ha beraktad az Alkímiás dolgot, akkor csak vágd utána ezt is:
/*Halál közben felszerelt tárgyak raktározásának tiltása*/
if (ch->IsPC() && ch->IsDead() && pkItem->IsEquipped())
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<Store> Can not store equipped Items."));
return;
}
/*//////////////////////////////////////////////////////*/
« Utoljára szerkesztve: 2019-02-20, 15:14:24 írta Chookez™ »

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Válasz #2 Dátum: 2019-02-23, 00:23:43 »
Ment a + köszönöm.:)

Többi kérdésem még mindig él.<3

Nem elérhető Stubii

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 1
  • Hozzászólások: 28
  • Segített: 1
  • Valami hidegburkolo..
Re:Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Válasz #3 Dátum: 2019-05-16, 19:21:15 »
Mivel nem zártad a témát igy megtehetem hogy ide írok... :D
Szóval engem az érdekelne hogy a fejlesztést 0-6 ig hol tudom át írni..
pl 100% -ra... és adok egy +-t mert nekem is volt ilyen problémám.. :)
"Aldo: A főnök sose kel fel 9 előtt, ezt még a zsaruk is tudják!"

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 19
  • -Receive: 48
  • Hozzászólások: 218
  • Segített: 63
  • めヴィジャ
Re:Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Válasz #4 Dátum: 2019-05-16, 19:56:25 »
PL:
Group RefineGradeTables
{
Group Default
{
#--#    NEED_COUNT    FEE    GRADE_NORMAL    GRADE_BRILLIANT    GRADE_RARE    GRADE_ANCIENT    GRADE_LEGENDARY
GRADE_NORMAL    15    30000    0    100    0    0    0
GRADE_BRILLIANT    10    50000    0    0    100    0    0
GRADE_RARE    5    70000    0    0    0    100    0
GRADE_ANCIENT    3    100000    0    0    0   0    100
}
}

Group RefineStepTables
{
Group Default
{
#--#    NEED_COUNT    FEE    STEP_LOWEST    STEP_LOW    STEP_MID    STEP_HIGH    STEP_HIGHEST
STEP_LOWEST    4    20000    0    100    0    0    0
STEP_LOW    3    30000    0    0    100    0    0
STEP_MID    2    40000    0    0    0    100    0
STEP_HIGH    1    50000    0    0    0    0    100
}
}

Group RefineStrengthTables
{
Group Default
{
# MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL : GRADE_NORMAL °­?­?®
# MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED : ?????? °­?­?®
# MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY : ?????? °­?­?®
#--#    FEE    0    1    2    3    4    5
MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL    10000    100    100    100    100    100    100
MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED    20000    100    100    100    100    100    100
MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY    30000    100    100    100    100    100    100
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2019-05-16, 19:58:20 írta Chookez™ »

Nem elérhető Stubii

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 1
  • Hozzászólások: 28
  • Segített: 1
  • Valami hidegburkolo..
Re:Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.
« Válasz #5 Dátum: 2019-05-16, 20:21:45 »
Koszonom. Ment a ++++++!
"Aldo: A főnök sose kel fel 9 előtt, ezt még a zsaruk is tudják!"