Szerző Téma: 6.skill 40k-ra?  (Megtekintve 1058 alkalommal)

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
6.skill 40k-ra?
« Dátum: 2019-02-26, 08:24:41 »
Próbáltam a  6.skillt berakni 40k-n, olvastam olyanokat, hogy oda nem lehet, pár ember szerint sokaknak működik...

http://metin2hungary.net/index.php?topic=196570.0

Ez alapján próbáltam berakni, csak a kliens nagy részét, és a skillprotot kellett átírni, mert a playersettingsmodule.py-ben már az enabled 0-án kívül minden át volt írva, még sem akar működni.

Valahogy megoldható 40k-ra, ha igen, van-e link valamerre?
Esetleg valaki leírná, ha tudja, hogyan kell?

Köszi.

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 177
  • -Receive: 137
  • Hozzászólások: 1 169
  • Segített: 126
  • 523113111x#2063
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #1 Dátum: 2019-02-26, 11:04:08 »
Akkor hagyod nullán azt az értéket,
elmész ide
JOB_WARRIOR : {
1 : (1, 2, 3, 4, 5, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
2 : (16, 17, 18, 19, 20, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
"SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
},
JOB_ASSASSIN : {
1 : (31, 32, 33, 34, 35, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
2 : (46, 47, 48, 49, 50, 0, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
"SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
},

aztán szerkeszted
JOB_WARRIOR : {
1 : (1, 2, 3, 4, 5, 6, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
2 : (16, 17, 18, 19, 20, 21, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
"SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
},
JOB_ASSASSIN : {
1 : (31, 32, 33, 34, 35, 36, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
2 : (46, 47, 48, 49, 50, 51, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0, 140,),
"SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
},

ctrl+f
## SKILL
elsőnek az assassin skilljeit ezekre a sorokra cseréled:

chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+1, "amseup" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+2, "gungsin" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+3, "charyun" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+4, "eunhyeong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+5, "sangong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+6, "seomjeon" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+16, "yeonsa" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+17, "gwangyeok" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+18, "hwajo" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+19, "gyeonggong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+20, "dokgigung" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+21, "seomgwang" + END_STRING + ".msa")

aztán újra ctrl+f
## SKILL
és a wari skilljeinek sorátmeg erre cseréled
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+1, "samyeon" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+2, "palbang" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+3, "jeongwi" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+4, "geomgyeong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+5, "tanhwan" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+6, "gihyeol" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+16, "gigongcham" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+17, "gyeoksan" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+18, "daejin" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+19, "cheongeun" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+20, "geompung" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+21, "noegeom" + END_STRING + ".msa")

mented, nem zárod be és aztán becsomagolod és teszteled;
Eshetőség szerint ha a syserred valami értelmeset ad azt megosztod velünk, ha nem akkor ctrl+z-vel visszavonod az általam adott módosításokat.
« Utoljára szerkesztve: 2019-02-26, 12:28:58 írta fabtam11 »
"Elsőnek lassan és kis lépésekkel indulj a sikered felé!,, ~ 523113111x#2063

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #2 Dátum: 2019-02-26, 17:19:53 »
Válaszod köszi. Az első 2 rész, ahol a számokat kell átírni, az is kész volt.

Módosítottam így:

chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+1, "amseup" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+2, "gungsin" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+3, "charyun" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+4, "eunhyeong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+5, "sangong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+6, "seomjeon" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+16, "yeonsa" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+17, "gwangyeok" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+18, "hwajo" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+19, "gyeonggong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+20, "dokgigung" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+21, "seomgwang" + END_STRING + ".msa")



chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+1, "samyeon" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+2, "palbang" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+3, "jeongwi" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+4, "geomgyeong" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+5, "tanhwan" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+6, "gihyeol" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+16, "gigongcham" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+17, "gyeoksan" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+18, "daejin" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+19, "cheongeun" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+20, "geompung" + END_STRING + ".msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(chr.MOTION_MODE_GENERAL, chr.MOTION_SKILL+(i*skill.SKILL_GRADEGAP)+21, "noegeom" + END_STRING + ".msa")


Illetve, az értéket 0-ra írva.

Sajnos ugyan az. A karakterre nem rak 6. skill ikont, kliens sysser az előző, és a jelenlegi verzióban is full üres.

Üzenet összefésülés: 2019-02-26, 17:20:47
EDIT:

Az első sorok előtt is van 1-1 tab, csak itt jeleníti meg másképpen.

Üzenet összefésülés: 2019-02-26, 18:10:07
http://hugames.hu/showthread.php?tid=112

Ezt használom, kivéve a skilldesc-et, mert nem tabolva van, és a sysser errort ír rá.

Fórumon találtam másik skilldesc-et, azzal syserr üres, de mégsem működik.

Üzenet összefésülés: 2019-02-26, 18:14:15
https://data.hu/get/10640224/6._skillek__leiras_By_Pisti95.rar
« Utoljára szerkesztve: 2019-02-26, 18:14:15 írta Tween »

Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 691
  • Hozzászólások: 1 454
  • Segített: 726
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #3 Dátum: 2019-02-28, 09:09:54 »
playersettingmodule.py-t töltsd fel, és megnézem.

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #4 Dátum: 2019-02-28, 16:56:07 »
Csatoltam.

A számokat sem én írtam át 0-ról, illetve az általad letöltött fájlban lévő sorokat sem én raktam bele, már eredetileg benne volt.


Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 691
  • Hozzászólások: 1 454
  • Segített: 726
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #5 Dátum: 2019-03-01, 22:31:45 »

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #6 Dátum: 2019-03-03, 09:30:52 »
Válaszod köszi.

Sajnos amint belépnék, kliens bezár, syserr:


0303 09:28:35565 :: uiCharacter
0303 09:28:35565 :: :830:
0303 09:28:35565 :: RuntimeWarning
0303 09:28:35565 :: :
0303 09:28:35565 :: tp_compare didn't return -1 or -2 for exception
0303 09:28:35565 ::

0303 09:28:35593 ::
game.py(line:223) Open
game.py(line:634) StartGame
game.py(line:789) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:568) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1110) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1172) __SelectSkillGroup
uiCharacter.py(line:1158) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:856) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:830) __RefreshSkillPage

GameWindow.Open - <type 'exceptions.RuntimeError'>:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 141

0303 09:28:35593 :: ============================================================================================================
0303 09:28:35593 :: Abort!!!!



Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 691
  • Hozzászólások: 1 454
  • Segített: 726
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #7 Dátum: 2019-03-03, 12:39:35 »
skilldesc és skilltable.txt-kbe betett soroklegyenek tabolva.

Valamint üres sor legyen a fájl tartalmának utolsó sora.

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #8 Dátum: 2019-03-03, 12:51:43 »
Taboltak, üres sorokat betettem, a hiba jelenség ugyan az.

Syserr:

0303 12:49:18881 :: uiCharacter
0303 12:49:18881 :: :830:
0303 12:49:18881 :: RuntimeWarning
0303 12:49:18881 :: :
0303 12:49:18881 :: tp_compare didn't return -1 or -2 for exception
0303 12:49:18881 ::

0303 12:49:18903 ::
game.py(line:223) Open
game.py(line:634) StartGame
game.py(line:789) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:568) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1113) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1158) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:856) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:830) __RefreshSkillPage

GameWindow.Open - <type 'exceptions.RuntimeError'>:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 141

0303 12:49:18903 :: ============================================================================================================
0303 12:49:18903 :: Abort!!!!



Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 97
  • -Receive: 691
  • Hozzászólások: 1 454
  • Segített: 726
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #9 Dátum: 2019-03-03, 18:24:27 »
skilltable.txt (tabolva):

6 ±âÇ÷Ăë¸í 1 1 1 0 HP -(3*atk+(atk+1.5*str)*k)*1.07 300+150*k 20 ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE NONE 0 0 MELEE 5 1 0 0
21 łú°Ëµµ·ˇ 1 1 1 0 HP -(2*atk+(2*atk+2*dex+2*con+str*4)*k)*1.1 300+180*k 15 ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE NONE 0 0 MELEE 10 1 0 400
36 Č漶Ľö 2 1 1 0 HP -((lv*2+(atk+str*3+dex*18)*k)*1.1) 300+180*k 15 ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE,SPLASH,ATTACK_POISON NONE 60*k 5+25*k 0 0 MELEE 6 1 800 300
51 Ľ¶±¤Ĺş 2 1 1 0 HP -((atk+(1.2*atk+number(100,200)+dex*6+str*2)*k)*1.1) 200+200*k 12 ATTACK,SPLASH,USE_ARROW_DAMAGE,CRUSH,ATTACK_POISON NONE 80*k 15+30*k 0 0 NORMAL 5 1 0 200


skilldesc.txt (tabolva):

51 ASSASSIN Szikra Fénysugár Villámrobbanás Súlyos sérülést okozol ellenfelednek egy váratlanul sugárzó fénnyel. Támadás a jelenlegi pozíciódból Tartós méregtámadás ATTACK_SKILL|STANDING_SKILL|WEAPON_LIMITATION BOW seomgwang 21 4 Támadóerő %.0f-%.0f (MinATK + (1.2*MinATK + 100 + DEX*6 + STR*2)*SkillPoint)*1.1 (MaxATK + (1.2*MaxATK + 200 + DEX*6 + STR*2)*SkillPoint)*1.1 Mérgezés esélye %.0f%% 80*k
6 WARRIOR Életenergia Életsugár Életláz Összegyűjtöd valamennyi belső erőd, mely egyetlen erős löketként robban ki. Frontális támadás ATTACK_SKILL|NEED_TARGET|WEAPON_LIMITATION SWORD|TWO_HANDED gihyeol 6 4 Támadóerő %.0f-%.0f (3*MinATK + (MinATK + 1.5*STR)*SkillPoint)*1.07 (3*MaxATK + (MaxATK + 1.5*STR)*SkillPoint)*1.07
36 ASSASSIN Alattomos méreg Titkos méreg Láthatatlan méreg Olyan gyors mozdulattal támadod meg ellenfeled, hogy ideiglenesen eltűnsz. Teleportáló támadás Tartós méregtámadás ATTACK_SKILL|NEED_TARGET|WEAPON_LIMITATION DAGGER|DOUBLE_SWORD|SWORD seomjeon 6 4 Támadóerő %.0f-%.0f (lv*2 + (MinATK+STR*3+DEX*18)*SkillPoint)*1.1 (lv*2 + (MaxATK+STR*3+DEX*18)*SkillPoint)*1.1 Mérgezés esélye %.0f%% 40*k
21 WARRIOR Kardkör Kardnimbusz Dicsőséges kard Kardoddal a földre ütsz, melynek következtében a kiterjedő aura sebzi a környező ellenfeleket. Támadás a jelenlegi pozíciódból, több ellenfél ellen ATTACK_SKILL|STANDING_SKILL|WEAPON_LIMITATION SWORD|TWO_HANDED noegeom 21 4 Támadóerő %.0f-%.0f (2*MinATK + (2*MinATK + 2*DEX + 2*CON + STR*4)*SkillPoint)*1.1 (2*MaxATK + (2*MaxATK + 2*DEX + 2*CON + STR*4)*SkillPoint)*1.1

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #10 Dátum: 2019-03-06, 00:34:42 »
Általad használt skilltable, skilldesc, playersettingsmodule.py, és szintén hiba ugyan az, syserr:

0306 00:31:18517 :: uiCharacter
0306 00:31:18517 :: :830:
0306 00:31:18517 :: RuntimeWarning
0306 00:31:18517 :: :
0306 00:31:18517 :: tp_compare didn't return -1 or -2 for exception
0306 00:31:18517 ::

0306 00:31:18550 ::
game.py(line:223) Open
game.py(line:634) StartGame
game.py(line:789) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:568) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1110) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1172) __SelectSkillGroup
uiCharacter.py(line:1158) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:856) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:830) __RefreshSkillPage

GameWindow.Open - <type 'exceptions.RuntimeError'>:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 141

0306 00:31:18550 :: ============================================================================================================
0306 00:31:18550 :: Abort!!!!



Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 177
  • -Receive: 137
  • Hozzászólások: 1 169
  • Segített: 126
  • 523113111x#2063
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #11 Dátum: 2019-03-06, 17:13:36 »
a notepad++-odnál -> beállítások-> egyéb -> ugye nincs bepipálva az automatikus karakterkódolás felismerése?

vagy áhh m1 hagyjuk fogalmam sincs. Mi a fene az a 141-es skill?
« Utoljára szerkesztve: 2019-03-06, 17:16:49 írta fabtam11 »
"Elsőnek lassan és kis lépésekkel indulj a sikered felé!,, ~ 523113111x#2063

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 19
  • -Receive: 40
  • Hozzászólások: 206
  • Segített: 55
  • めヴィジャ
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #12 Dátum: 2019-03-06, 17:48:27 »
Nekem utoljára mikor teljesen ugyan ezt írta ki, akkor proto hiba volt.
(Rossz dump_proto-val csináltam .txt-ből kliens oldalit)
Soha sem fogod megkapni, amit akarsz, ha nem harcolsz érte.

#Visszavonult#Fórum#Lakó

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #13 Dátum: 2019-03-06, 19:26:24 »
Fabtam, nem nincs bekapcsolva. Mikoze a 6.skillhez a dump_protonak?

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 19
  • -Receive: 40
  • Hozzászólások: 206
  • Segített: 55
  • めヴィジャ
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #14 Dátum: 2019-03-06, 19:31:51 »
Csak egy felvetés volt, hátha módosítottad és esetleg elírtál/rontottál benne valamit.
Illetve kipróbálhatnád hogy 6. képesség nélkül is fenn áll-e a hiba!
Soha sem fogod megkapni, amit akarsz, ha nem harcolsz érte.

#Visszavonult#Fórum#Lakó

Nem elérhető Tween

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Hozzászólások: 29
  • Segített: 2
Re:6.skill 40k-ra?
« Válasz #15 Dátum: 2019-03-07, 11:30:59 »
6. skill nélkül nem.

Szeretném berakni, de amint lecserélem a playersettingsmodule-t, ezt az error kapom a syserr-től. Így, hogy most alap playersettingsmodule van, rendesen fut a szerver, és semmi baja.