Szerző Téma: Fishing  (Megtekintve 306 alkalommal)

Nem elérhető _Luc1fer_

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 6
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 32
  • Segített: 3
Fishing
« Dátum: 2019-04-22, 19:33:02 »
Tiszteletem!

A kérdésem az lenne, hogy valaki tudja mire szolgának a fishing.txt -be a következő adatok:

prob0 prob1 prob2 prob3 difficulty time_type
Példaként a süllő adatai:

Süllő 27803 27833 27863 1950 1600 800 700 13 4 1000 2500 2800 0 1 0 0 2 3 4 0 0 0
Ebből az 1950 1600 800 700 13 4 a kérdéses adatok.

Mire szolgának ezek a számok? Vagy miben mérendőek ezek? Esetleg, ha valakinek van egy mini-tutorial -ja az egész fishing -el kapcsolatban az megosztaná ha kérhetem?
« Utoljára szerkesztve: 2019-04-22, 19:35:47 írta _Luc1fer_ »
A kudarc olykor sikerhez vezet!

Nem elérhető [VIP]Rin the Exorcist

  • VIP
  • Sage
  • *
  • Thank You
  • -Given: 302
  • -Receive: 350
  • Hozzászólások: 3 667
  • Segített: 351
Re:Fishing
« Válasz #1 Dátum: 2019-04-22, 21:07:51 »
Mindent megtalálsz a fishing.cpp-ben az Initialize metódusban, konkrétabban a switch (iColCount++) alatt. Bár feltételezem, hogy ha már eddig sem sikerült eljutni akkor nem igen konyítasz a programozásoz, szóval a kérdésedre válaszolva röviden:
- 1950: prob1 -> bizonyos feltételektől függően változnak a kifogási esélyek bővebben: DetermineFish
- 1600: prob2 -> -||-
- 800: prob3 -> -||-
- 700: prob4 -> -||-
- 13: difficulty -> minél kisebb annál könnyebb kifogni egy halat
- 4: time_type -> szintén a kifogáshioz van köze, ha minden igaz a várakozási időtben van szerepe

De javítson ki nyugodtan az, aki nem csak pár percben futotta át a kódot.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"Kezdő vagyok, ne nézz le... (:"