Szerző Téma: ANIMATED WEAPON C++  (Megtekintve 460 alkalommal)

Nem elérhető Radox

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 48
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 156
  • Segített: -10
ANIMATED WEAPON C++
« Dátum: 2019-06-06, 15:57:59 »
Sziasztok valakinek van egy működő leírása az animált fegyók forrásos változatáról? A régi playersettingsmodulos verzió szar, mert elég durván be tudnak bugolni. Viszont láttam sok szerveren hogy elég sok animált fegyó van a szerverbe és működik hiba nélkül nyilván mert forrásos.
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Nem elérhető gife974

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 34
  • -Receive: 21
  • Hozzászólások: 391
  • Segített: 7
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #1 Dátum: 2019-06-06, 17:45:55 »

Nem elérhető Radox

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 48
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 156
  • Segített: -10
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #2 Dátum: 2019-06-07, 03:08:34 »
Köszönöm megpróbálom. Bár azt nem értem hogy
Idézet
shiningtable.txt
ezt honnan fogja olvasni? o.O
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Nem elérhető xTryx

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 35
  • -Receive: 4
  • Hozzászólások: 135
  • Segített: 2
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #3 Dátum: 2019-06-07, 11:28:27 »
locale/hu/ vagy de attól függ mit használsz.
aztán oda berakod.

Nem elérhető Radox

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 48
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 156
  • Segített: -10
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #4 Dátum: 2019-06-09, 18:15:41 »
Rendben. Te is ezt használod?

Üzenet összefésülés: 2019-06-09, 18:45:18
Be raktam oda ahova mondtad, de így nem látszódik a fegyó és a forrás ban mindent jól csináltam hibát nem írt!
« Utoljára szerkesztve: 2019-06-09, 18:45:18 írta Radox »
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Nem elérhető xTryx

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 35
  • -Receive: 4
  • Hozzászólások: 135
  • Segített: 2
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #5 Dátum: 2019-06-11, 12:36:12 »
Mit írtál a txt-be hogy rendeled hozzá az effectet a fegyverhez?

Nem elérhető Radox

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 48
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 156
  • Segített: -10
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #6 Dátum: 2019-06-12, 01:56:32 »
55109   "d:/ymir work/pc/common/effect/sword/durlindana.mse"

Egyébként kikerestem ennek a teljes leírását is amit linkeltél, azt is meg csináltam, és azzal sem jelenik meg.
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Nem elérhető TheSLESH

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 28
  • Hozzászólások: 210
  • Segített: -19
  • Várom a napfelkeltét
Re:ANIMATED WEAPON C++
« Válasz #7 Dátum: 2019-06-12, 11:31:45 »
Tul nagy az id. 9999-ig kezeli.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.