Szerző Téma: Mobokon átjárás  (Megtekintve 327 alkalommal)

Nem elérhető idok2

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 35
  • Segített: 0
Mobokon átjárás
« Dátum: 2019-07-11, 14:40:24 »
Hali, betettem a kliensembe az alábbit
Idézet
https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/4122482-c-stop-collision-arguments-bonus.html
Ugye a megadott idjű npcken át lehet menni. Működik is meg minden, ha én minden npcre szeretném rátenni akkor azt meg lehet e oldani valahogy, hogy ne kelljen beírni az összes npc IDjét.

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 20
  • -Receive: 57
  • Hozzászólások: 263
  • Segített: 78
  • めヴィジャ
Re:Mobokon átjárás
« Válasz #1 Dátum: 2019-07-11, 14:50:41 »
Próbáld meg így:

Ezen a funkción belül: [File: src/Client/Source/GameLib/ActorInstanceCollisionDetection.cpp]
BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
Ez fölé vagy alá:
if (rVictim.IsDead())
return FALSE;

Tedd ezt:
if (rVictim.IsNPC()
{
return FALSE;
}
« Utoljára szerkesztve: 2019-07-11, 14:52:52 írta Chookez™ »

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 126
  • -Receive: 136
  • Hozzászólások: 600
  • Segített: 195
Re:Mobokon átjárás
« Válasz #2 Dátum: 2019-07-11, 15:31:48 »
Próbáld meg így:

Ezen a funkción belül: [File: src/Client/Source/GameLib/ActorInstanceCollisionDetection.cpp]
BOOL CActorInstance::TestActorCollision(CActorInstance & rVictim)
Ez fölé vagy alá:
if (rVictim.IsDead())
return FALSE;

Tedd ezt:
if (rVictim.IsNPC()
{
return FALSE;
}

Mivel te mobokon és npc-ken is át akarsz haladni:
if (rVictim.GetActorType() == TYPE_ENEMY || rVictim.GetActorType() == TYPE_NPC)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nem elérhető Chookez™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 20
  • -Receive: 57
  • Hozzászólások: 263
  • Segített: 78
  • めヴィジャ
Re:Mobokon átjárás
« Válasz #3 Dátum: 2019-07-11, 16:10:18 »
Idézet
Ugye a megadott idjű npcken át lehet menni. Működik is meg minden, ha én minden npcre szeretném

Ez alapján én csak az NPC-s részt szűrtem le.  :'(
Bár igaz, hogy a téma neve valójában "Mobokon átjárás" de hát most vagy szándékosan írta így, vagy csak úgy mert miért ne.  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2019-07-11, 16:14:03 írta Chookez™ »

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 126
  • -Receive: 136
  • Hozzászólások: 600
  • Segített: 195
Re:Mobokon átjárás
« Válasz #4 Dátum: 2019-07-11, 16:14:38 »
Idézet
Ugye a megadott idjű npcken át lehet menni. Működik is meg minden, ha én minden npcre szeretném

Ez alapján én csak az NPC-s részt szűrtem le.  :'(
Bár igaz, hogy a téma neve valójában "Mobokon átjárás" de hát most vagy szándékosan írta így, vagy csak úgy mert miért ne.  ::)

Valójában kitudja :D

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nem elérhető idok2

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 35
  • Segített: 0
Re:Mobokon átjárás
« Válasz #5 Dátum: 2019-07-11, 17:01:15 »
Szörnyeken és npck en is gondoltam, de a szörnyeken fontosabb. Azert irtam igy mert egy adatbazisban van az osszes mob+npc ezert nem gondoltam hogy szamit, de akkor igen