Szerző Téma: ITEM EFFECT RENDSZER HIBA  (Megtekintve 728 alkalommal)

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Dátum: 2019-08-27, 14:36:19 »
Sziasztok beraktam az item effect rendszert viszont a probléma az volna vele, hogy a fegyver és a vért effectet egyszerre nem lehet fel venni. A fegyver effectet is ugyan oda veszi fel ahova a vért effectet.  Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehetne módosítani ezt, hogy egyszerre fel vegye mindkettőt?
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #1 Dátum: 2019-08-27, 14:59:58 »
GameType.h

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #2 Dátum: 2019-08-27, 15:02:17 »
Igen, és ezen belül egészen pontosan?
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #3 Dátum: 2019-08-27, 15:19:30 »
Másold be azt a két részt amit módosítottál.

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #4 Dátum: 2019-08-27, 15:23:10 »
Csatoltam az egész gametype.h-t biztosabb ha látod hogy miket tartalmaz.
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #5 Dátum: 2019-08-27, 15:31:45 »
Itt írd át 6-ra.
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 7;
Itt nézzen ki mondjuk így:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;

const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif

Uiscript része van?

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #6 Dátum: 2019-08-27, 15:44:37 »
Idézet
Itt nézzen ki mondjuk így:
Kód: [Kijelölés]
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
   const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;

   const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
   const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
   const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
   const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif

Tehát akkor így jó?  (csatolva)
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #7 Dátum: 2019-08-27, 15:49:51 »
Csak kommenteld ki a régit ami volt és másold be amit küldtem.
Én a sok definiálástól már nem láttam át azért vettem le róla.
Aztán ha, működik visszarakhatod.

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #8 Dátum: 2019-08-27, 16:33:44 »
Meg csináltam, de a gond még mindíg ugyan az :/
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #9 Dátum: 2019-08-27, 16:43:34 »
Uiscript része van?

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #10 Dátum: 2019-08-27, 17:04:43 »
Igen, csatoltam!
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Meli

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 126
  • -Receive: 136
  • Hozzászólások: 600
  • Segített: 195
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #11 Dátum: 2019-08-27, 21:49:32 »
A kérdés a következő!
Az effect már látszik, csak az ikon nem?

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #12 Dátum: 2019-08-27, 23:21:02 »
Nope, és nope semmi változás nem történt! :(
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Red

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 61
  • -Receive: 36
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 55
  • Forrás,Quest,Kliens PLS
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #13 Dátum: 2019-08-28, 19:44:54 »
Ha, így sem tudod felhelyezni egyszerre a vért és fegyver effektet akkor valószínűnek tartom, hogy valahol szerver oldalon megvan adva hogyha, fent van az egyik effect akkor a másik "return false".
Char_item.cpp, item.cpp-ben érdemes megnézni.
A slotok teljesen jól kívannak adva.
(click to show/hide)

Nem elérhető Alone

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 24
  • Hozzászólások: 110
  • Segített: 27
  • Loading...
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #14 Dátum: 2019-08-28, 21:01:40 »
Össze hasonlítottam a forrás azon részét egy másik forással, amibe benne van ez a rendszer és minden stimmel!
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 105
  • -Receive: 320
  • Hozzászólások: 547
  • Segített: 271
    • Facebook
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #15 Dátum: 2019-09-05, 11:37:26 »
Nincsenek átfedések az effektek azonosítói között? Nézd meg, hogy mi az id-je annak az effektnek aminek a helyére teszi és nézd meg az új effektnek is. Playersettingsmoduleban ugye az van, hogy alapérték + X-ként adod meg a vérteknek, hogy ne legyen harcoded beleírva a forrásba minden enum és könnyen bővíthető legyen, de annak is megvan a maga intervalluma, ahonnan folytatódnak az egyedileg felvitt enumok (ott látod is, hogy mennyit ad hozzá a kezdőértékhez, ugye annyi helyed lesz, hogy effekteket definiálj playersettingsben). Viszont semmi sem gátolja meg, hogy nagyobb id-t rendelj egy saját effekthez, csak azzal felülírod, azt ami c++-ban van definiálva.

C++ programmer at Gameloft

Nem elérhető Ticia

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 11
  • Hozzászólások: 63
  • Segített: 9
  • Designer.
Re:ITEM EFFECT RENDSZER HIBA
« Válasz #16 Dátum: 2019-09-06, 15:17:11 »
char_item.cpp csatold  ::)
A különbség a sikertelen és a sikeres ember között nem feltétlenül a tehetség, hanem a kitartás.
https://youtu.be/jGQJqcyHjY0