Szerző Téma: [Gyűjtőtéma]Kis publikációk  (Megtekintve 291601 alkalommal)

Nem elérhető isolator05

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 77
  • Hozzászólások: 219
  • Segített: 77
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #125 Dátum: 2015-03-17, 11:02:21 »
Kerestem de nem találtam ilyen publikálást, így feltettem megára az én vs-emet.
https://mega.co.nz/#!wkoAiZwI!e1Qb2NFYnJw6cH78KeHII2OyG8Rvzw1 1yQYkDMlXTfA
az Sp1 hozzá meg itt:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=10986
Sok sikert mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2015-03-17, 14:44:55 írta [MOD]Step »
Ha segítettem ne sajnáld a + t.

Nem elérhető TheProneOne

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 386
  • -Receive: 213
  • Hozzászólások: 140
  • Segített: 121
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #126 Dátum: 2015-03-18, 14:20:14 »
Sziasztok  hoztam nektek 3 uj  birodalom kepet ezeketet mutatja a jatekos fele  folot.
Ami ma meggyötör,holnap győzni segít.

Nem elérhető D3xt3r

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 27
  • -Receive: 13
  • Hozzászólások: 86
  • Segített: 6
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #127 Dátum: 2015-03-22, 19:06:03 »
Sziasztok!
Epvp-n találtam egy szép kis taskbar-t és login interface-hez való fájlokat.
Sajnos ezek csak .psd fájlok, tehát aki tud, annak írnia kell hozzá srcipt-et.
Képek:


Linkek:
http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-designs-websites-scripts/3373744-release-psd-bigpack-feistygraphic-initial-interface-design.html
http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-designs-websites-scripts/3373810-release-psd-taskbar-design-feistygraphic.html
« Utoljára szerkesztve: 2015-03-23, 16:38:11 írta [MOD]Step »

Nem elérhető James22

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 10
  • -Receive: 4
  • Hozzászólások: 17
  • Segített: 4
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #128 Dátum: 2015-03-26, 15:03:16 »
Helló, találtam a gépemen egy questet, még nem használtam.
A quest lényege, egy tárgyért ad kosztümöt!
Gondoltam ide kirakom nektek.

A quest.

(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2015-03-26, 15:18:04 írta [MOD]Step »

Nem elérhető huzsihun1997

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 168
  • Hozzászólások: 89
  • Segített: -21
  • Minden6ó
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #129 Dátum: 2015-04-01, 11:44:42 »
Sziasztok, irtam nektek egy quest-et.

A lényege anyi, hogy a playerek tudnak GM funkciókat használni a questben (yangot, szintet adni maguknak, tárgyat adni, átváltozni és teleportálni)

De nem tudnak semmi mást, pl leállitani a szervert, vagy kill-elni stb.

A Kezdő (give_weapon.quest) et is beleirhatod az elejére.

quest login begin
state start begin
when login begin
--Ide beirhatod a kezdő kódodat
end

when letter begin
send_letter('Huzsihun')
end

when button or info begin
say_title('Huzsihun v1')
say('')
local f_menu_names = {'Tárgy Adás', 'Yang Adás', 'Exp Adás', 'Átváltozás', 'Teleport', 'Vissza'}
local f_selected = select_table(f_menu_names)
if f_selected == 1 then
login.targyadas()
elseif f_selected == 2 then
login.yangadas()
elseif f_selected == 3 then
login.expadas()
elseif f_selected == 4 then
login.atvaltozas()
elseif f_selected == 5 then
login.teleport()
end
end

function targyadas()
say_title('Huzsihun v1')
say('')
say('Tárgy adáshoz, ird be a tárgy kódját, és menyiségét')
say('Példa: 19,1 Ez ad egy darab kard +9-et')
local f_values = split(input('19,1'), ',')
local f_item_number = tonumber(f_values[1])
local f_item_amount = tonumber(f_values[2])
if f_item_number == 1 then
pc.give_gold(f_item_amount)
else
pc.give_item2(f_item_number)
end
local f_item_locale_name = item_name(f_item_number)
if f_item_locale_name != '' then
f_item_locale_name = ' ('..f_item_locale_name..')'
end
notice_all('Huzsihun: '..pc.name..' szerzett egy itemet '..'['..f_item_number..','..f_item_amount..']'..f_item_locale_name)
end

function yangadas()
say_title('Huzsihun v1')
say('')
say('Ird be hogy menyi yangot szeretnél.')
local f_gold_amount = tonumber(input())
pc.give_gold(f_gold_amount)
notice_all('Huzsihun: '..pc.name..' szerzett '..f_gold_amount..' yangot')
end

function expadas()
say_title('Huzsihun v1')
say('')
say('Ird be hogy menyi tapasztalatot szeretnél.')
local f_exp_amount = tonumber(input())
pc.give_exp2(f_exp_amount)
notice_all('Huzsihun: '..pc.name..' szerzett '..f_exp_amount..' tapasztalatot')
end

function atvaltozas()
say_title('Huzsihun v1')
say('')
say('Ird be a szörny kodját amivé átszeretnél változni, és hogy menyi ideig, másodpercben.')
say('Példa, 101,10 ez vadkutyává változtat 10 másodpercre')
say('*Viszaváltozáshoz ird be: 0,0')
local f_values = split(input(), ',')
local f_polymorph_mob_number = tonumber(f_values[1])
local f_polymorph_mob_seconds = tonumber(f_values[2])
pc.polymorph(f_polymorph_mob_number, f_polymorph_mob_seconds)
local f_polymorph_mob_locale_name = mob_name(f_polymorph_mob_number)
if f_polymorph_mob_locale_name != '' then
f_polymorph_mob_locale_name = ' ('..f_polymorph_mob_locale_name..')'
end
notice_all('Huzsihun: '..pc.name..' átváltozott '..'['..f_polymorph_mob_number..','..f_polymorph_mob_seconds..']'..f_polymorph_mob_locale_name)
end

function teleport()
say_title('Huzsihun v1')
say('')
say('Teleportáláshoz ird be a kivánt koordinátát')
say('pl: 100,100 xkoordi, ykoordi')
local f_values = split(input(), ',')
local f_x = tonumber(f_values[1])
local f_y = tonumber(f_values[2])
pc.warp(f_x,f_y)
notice_all('Huzsihun: '..pc.name..' elteleportált '..'['..f_x..','..f_y..']')
end
end
end

Nem elérhető huzsihun1997

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 168
  • Hozzászólások: 89
  • Segített: -21
  • Minden6ó
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #130 Dátum: 2015-04-01, 13:16:52 »
Egy ölés számláló questet irtam, azoknak akik nem tudnak gui-t beüzemelni, illetve nem tudnak CMDCHAT-et használni.
Minden ölés után kiirja lent, hogy menyit ölt eddig az illető.

quest szamlalo begin
state start begin
when kill begin
        local count = d.getf("szornyek") + 1
            chat("Te eddig "..count.." szörnyet öltél meg.")
            d.setf("szornyek", count)
          end
end
end
« Utoljára szerkesztve: 2015-04-01, 13:28:17 írta huzsihun1997 »

Nem elérhető huzsihun1997

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 168
  • Hozzászólások: 89
  • Segített: -21
  • Minden6ó
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #131 Dátum: 2015-04-03, 11:48:55 »
Új Quest Funkció 0,1% Tárgy dobás


Sziasztok!

Írtam nektek egy questet, ami anyit tesz, hogy ha valakinek még az 1% is szok, (1 a 100 hoz esély) akkor ezzel tud akár 0,1% esélyel is beálítani a dropba esélyt.

a quest

quest alternativdrop begin
    state start begin
        when kill with not npc.is_pc() begin 
        local tb ={
        {25040,9}, -- 0,9% esély
        {50011,7}, -- 0,7% esély
        {50033,20}, --2% esély
}
        table.foreach(tb,
            function(i, p)
                zf = number(1, 1000)
                    if zf <= p[2] then
                        game.drop_item_with_ownership(p[1], 1)
                    end
                end
            )
        end
    end
end

Hozzáadni tárgyat a "local tb" nél tudtok.

új tárgy hozzáadása:

    {TÁRGY ID, ESÉLY SZÁZALÁKBAN*10},

Nem elérhető whiteworld

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 17
  • -Receive: 202
  • Hozzászólások: 282
  • Segített: 292
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #132 Dátum: 2015-04-05, 10:43:35 »
Sziasztok.
Ide rakom a huzsihun által kirakott lekötésnek a magyar questjét mivel ott németül van, igaz nem tökéletes a fordítás de legalább így már érthető lesz mindenki számára. Bár  én kipróbáltam de igazából semmi hasznát nem láttam ennek az egésznek, mivel ez úgy működne ha jól tudom, hogy vérteket fegyvereket és ékszereket lehetne a számlához kötni vagyis se kövezni se optokat forgatni nem lehetne ha egy adott tárgy le van kötve, itt ki sem jelölhetem mit szeretnék lekötni és néztem a felvett itemeket mindegyikben lehetett optot forgatni ki is tudom dobni őket vagyis én semmi értelmét nem látom ennek. De mivel lefordítottam így kirakom, használjátok egészséggel.

quest block_items begin
state start begin

when login begin
if pc.getqf("block_items_register") == 1 then
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then
cmdchat("Item lekötés")
else
cmdchat("Item lekötés feloldva|")
end
end
end

when 9010.chat."Item lekötés" begin
if pc.getqf("block_items_register") == 0 then
say_title("Item lekötése")
say("Üdvözöllek "..pc.get_name())
say("Annak érdekében, hogy ezt a rendszert használd")
say("be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell.")
say("Szeretnéd használni a lekötést / feloldást?")
if select("Igen","Nem") == 1 then
say("Most adja meg a jelszavát.")
say("Kérjük, ne feledje, csak számokat!")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
say("Kérem, adja meg a jelszavát és")
say("azonnal készül a mentés az itemről.")
say_reward("A jelszavad : "..pw)
say("")
pc.setqf("block_items_register" , 1)
pc.setqf("block_items_pw" , pw)
end
return
end

say("Üdvözöllek "..pc.get_name())
say("Kérjük, írja be a jelszót.")
local a = select("Jelszó megadása ", "Elfelejtett jelszó ", "Kilépés ")
if a == 1 then
say("Jelszó megadása.")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
if pw != pc.getqf("block_items_pw") then say("Ez a jelszó nem megfelelő. ") return end
say("A jelszó érvényes.")
wait()
local estado
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then
estado = "Feloldás"
else
estado = "Lekötés"
end
say("Üdvözöljük a beállítás menüben: "..pc.get_name())
say("Rendszer : "..estado)
say("Mit szeretnél csinálni?")
local s = select("Item lekötése", "Item feloldása", "Jelszó változtatás", "Kilépés")
if s == 1 then
if pc.getqf("block_items_active") == 1 then say("Az item lekötés aktiválva.") return end
cmdchat("ManagerBlockItems BlockItems|")
say("Item lekötve.")
pc.setqf("block_items_active", 1)
elseif s == 2 then
if pc.getqf("block_items_active") == 0 then say("Az item lekötés feloldva.") return end
cmdchat("ManagerBlockItems UnBlockItems|")
say("Item feloldva.")
pc.setqf("block_items_active", 0)
elseif s == 3 then
say("Tehát megszeretnéd változtatni a jelszavad...")
say("Adja meg a jelszavát.")
local pw = tonumber(input())
if pw == nil then say("Ez a jelszó érvénytelen.") return end
if pw == pc.getqf("block_items_pw") then say("A jelszó nem lehet azonos.") return end
say("Sikeresen megváltoztattad a jelszavad.")
say_reward("A jelszó : "..pw)
pc.setqf("block_items_pw" , pw)
end

elseif a == 2 then
--[[
say("Hogyan szeretné visszaállítani a jelszót?")
local c = select("E-mail", "Titkos válasz", "Kilépés")
if c == 1 then
--]]
local email = mysql_query("SELECT email from account.account where id = "..pc.get_account_id()..";")[1][1]
say("A jelszó visszaállításához érvényes")
say("e-mail címet kell megadni.")
say("")
say("")
local mail = input()
if mail != email then say("Az e-mail cím rossz.") return end
local new = number(10000, 99999)
say("A jelszó : "..new)
say("Kérjük jegyezze meg a jelszót.")
pc.setqf("block_items_pw" , new)
end
end
end
end

Nem elérhető Sephere92

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 18
  • -Receive: 46
  • Hozzászólások: 215
  • Segített: 31
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #133 Dátum: 2015-05-02, 21:29:24 »
Feltöltöttem a metin2dev-es VDI-t amelyen a forrás fájlok is vannak a google drive fájl megosztóra, és erről szeretném a linket megosztani mindenkivel.

https://drive.google.com/file/d/0BwOhT6iIgrg0c3Y3LURfRXZ2Vnc/edit
« Utoljára szerkesztve: 2015-05-02, 21:33:06 írta Sephere92 »

Elérhető T0gy3R

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 103
  • -Receive: 48
  • Hozzászólások: 175
  • Segített: 66
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #134 Dátum: 2015-05-06, 19:27:23 »
% mutatása betöltés közben
----------------------------------

Üdv mindenkinek!
Apróbb kliens modding ami a %-t írja betöltés közben

1) nyisd meg az introloading.py
1.1) Keresd: "self.loadingImage.SetScale(width, height)"
1.2) Illeszd be alá: "self.loadingGage.SetPercentage(2, 100)"

1.3) Keresd: "self.loadingGage=self.GetChild("FullGage")"
1.4) Illeszd be alá: "self.loadingLoadingPercent=self.GetChild("LoadingPercent_Text")"

1.5) Keresd: "def __SetProgress"
1.6) Illeszd be alá: "self.loadingLoadingPercent.SetT ext(str(2+98*p/100)+"%")"


2) nyisd meg az uiscript/loadingwindow.py file-t
2.1) Keresd: " "name" : "FullGage","
2.2) Illeszd be alá:
{
"name" : "LoadingPercent_Text",
"type" : "text",

"x" : 366, #Ezt modosítsd ha nem megfelelő a helye
"y" : 3, #Ezt modosítsd ha nem megfelelő a helye

"text" : "",
"vertical_align" : "center",                   
},

3)Ugyan ezt beilleszted a locale/**/ui/loadingwindow.py-be


HA mindent jól csináltál így néz ki valahogy:


forrás: Epvp
Üdv.:T0gy3R
« Utoljára szerkesztve: 2016-02-07, 18:07:11 írta T0gy3R »

Nem elérhető picur111

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 130
  • -Receive: 107
  • Hozzászólások: 284
  • Segített: 130
  • nincs megosztható adat
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #135 Dátum: 2015-05-27, 20:03:07 »
kép.:
letöltés.: minotaurpet.rar 11.7 MB
letöltésértkattintside
egyéb lehetőség a letöltésére.: http://www.4shared.com/rar/Qr_n6FOQce/minotaurpet.html
forrás.: a spanyoloktól megjegyzés.: használjátok egészséggel.
Idézet
2.8-as exportálású modell
  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2015-08-25, 22:04:29 írta 66Dragon99 »
nincs megosztható adat

Nem elérhető masodikbela

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 255
  • Hozzászólások: 180
  • Segített: 322
  • Csak úgy... Há̧t̵ m̕os͡t.͏.. É̵̕r͝͠t̸́҉ę̴d̴͟.͏.̶̵
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #136 Dátum: 2015-05-30, 17:53:42 »
Egyeseknek talán ismerős a probléma, hogy 40k-nál ha az itemshop az item_award-ba teszi a tárgyakat, akkor a tárgyak legfeljebb 2 kőfoglalatot fognak elbírni, azaz függetlenül attól, hogy mit állítottál az item_protoba be, maximum 2 követ fogsz tudni berakni.

Íme a javítás:
cilentmanager.cpp / RESULT_SAFEBOX_LOAD függvény

Keress rá erre:
DWORD dwSocket2 = 0;
Írd át erre:
DWORD dwSocket2 = pItemAward->dwSocket2;
A problémát egyébként az okozza, hogy mint látható, definiáláskor az alap értéke 0 a változónak, és ha lejjebb megyünk, csak akkor olvassa be a valódi socket2 értéket, ha (pItemTable->bType == ITEM_UNIQUE), egyébként 0-át fog állítani a tárgynak.
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:
Ja amúgy Sztepim vagyok ofc...

Nem elérhető picur111

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 130
  • -Receive: 107
  • Hozzászólások: 284
  • Segített: 130
  • nincs megosztható adat
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #137 Dátum: 2015-05-30, 18:45:57 »
Mindenkiben felmerült a kérdés.: Hova lett a metinben a madarak többsége? A válasz egyszerű valami  gonosz erő eltűntette őket (metinkövek,kapzsi modellezők, lusta fejlesztők vagy csak valamelyik mob megette őket...)Az én variációim a következők .: A) valaki fegyverként árulja egy másik szigeten ; B) tűzföldön elégtek ; C) mirelitté váltak Sohan-hegyen.
http://kepfeltoltes.hu/150530/csirke_www.kepfeltoltes.hu_.png
letöltés.: kakas_csirke_helyett.rar 158 KB (5db modell 2db ikon ~íj és tőr/kard/harang/pallos helyett egy 32x32es )
kattintside


Pentagrama szettje
->7 model 0 ikon + a szett textúrái
letöltési link a szett modelljeihez+textúráihoz

az ikonok letöltése


6 fegyver set (csak modellek+textúrák);forrás E.Mercury  (jah tom,hogy borsot törtem a pormagics orra alá,de ezt azér ők se akarták komolyan felhasználni...van enzeknél a pár szettnél jobb is a világban)

armefacut.rar 426.7
LETÖLTÉSI LINK
« Utoljára szerkesztve: 2016-06-14, 16:09:17 írta 66Dragon99 »
nincs megosztható adat

Nem elérhető [VIP]P3NG3R

  • VIP
  • Master
  • *
  • Thank You
  • -Given: 46
  • -Receive: 622
  • Hozzászólások: 724
  • Segített: 1043
  • napasztmek
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #138 Dátum: 2015-06-01, 21:21:37 »
Sziasztok

Szeretnék veletek megosztani pár új, a WYG fejlesztői(dev) indítóból(r7071) kiolvasott python függvényt.
Egyiket sem teszteltem le, de ránézésre működőképesek. Próbáltam arra törekedni, hogy úgy nézzen ki, mint ahogy az valójában kinézhet az új indító forrásában. Vannak olyan funkciók is, melyek nem igen használhatóak fel, pld a lélekhez kötési rendszerrel kapcsolatosak és egy a vállpánt rendszerrel kapcsolatos metódus. Sok port nem zavar, ha ki van makrózva ;). Berakáshoz nem írok leírást, logikus gondolkodással és egy kis leleményességgel lazán megoldható a dolog.

Lista az új parancsokról:
Player modul:
  • player.GetItemSealDate(window_type, pos)
  • player.GetItemUnSealLeftTime(window_type, pos)
  • player.CanSealItem(ItemVnum, [window_type=INVENTORY,] pos)
  • player.IsAntiFlagBySlot([window_type=INVENTORY,] pos, AntiFlag)
  • player.IsSealedItemBySlot([window_type=INVENTORY,] pos)
  • player.GetItemTypeBySlot([window_type=INVENTORY,] pos)
  • player.GetItemSubTypeBySlot([window_type=INVENTORY,] pos)
  • player.IsSameItemVnum(ItemVnum, [window_type=INVENTORY,] pos)

Item modul:
  • item.IsSealScroll(ItemVnum)
  • item.IsItemUsedForDragonSoul(ItemVnum[, window_type=INVENTORY])
  • item.GetDefaultSealDate()
  • item.GetUnlimitedSealDate()
  • item.GetRefinedVnum()
  • item.IsAcceScroll(ItemVnum)

A hozzájuk tartozó más fájlba való részeket is odaírtam.

[C++] METIN2 New Official functions - Pastebin.com

ui.: A szögletes zárójelben lévő paraméter elhagyható, ezesetben az ott látható egyenlőség jel utáni érték lesz az alapértelmezett.


(click to show/hide)
"aki hülye az is marad..." (;

Wir sind Sztep. :>

Nem elérhető AdAmKaA

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 4
  • -Receive: 18
  • Hozzászólások: 42
  • Segített: 11
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #139 Dátum: 2015-06-13, 19:50:34 »
Akkor már én is kirakom a saját Player csatlakozó guestem.:)

Ki írja a játékos nevét, birodalmát, illetve kasztját.:)


http://www.kephost.com/image/FXTQ


A quest hozzá:

quest login begin
state start begin
when login begin
if pc.getqf("login") == 0 then
pc.setqf("login", 1)
say_title("Üdvözöllek")
say("")
say ("Jó szórakozást kívánunk a szerveren!")
say ("Tiszteld a játékos társaidat!")
say ("Viselkedj kultúráltan!")
say ("Sok sikert a játékon belül")
notice_all("Új játékos csatlakozott a szerverhez!")
notice_all("Név:".. pc.get_name() .."")
if pc . empire == 1 then
notice_all ("Birodalom: Shinsoo")
elseif pc . empire == 2 then
notice_all ("Birodalom: Chunjo")
elseif pc . empire == 3 then
notice_all ("Birodalom: Jinno")
end
if pc . job == 0 then
notice_all ("Kaszt: Harcos")
pc . give_item2 ( "16" , 1 )
pc . give_item2 ( "11206" , 1)
elseif pc . job == 1 then
notice_all ("Kaszt: Ninja")
pc . give_item2 ( "1006" , 1 )
pc . give_item2 ( "11406" , 1 )
elseif pc . job == 2 then
notice_all ("Kaszt: Sura")
pc . give_item2 ( "16" , 1 )
pc . give_item2 ( "11606" , 1 )
elseif pc . job == 3 then
notice_all ("Kaszt: Sámán")
pc . give_item2 ( "5006" , 1 )
pc . give_item2 ( "11806" , 1 )
end
end
end
end
end

A questben, minden karakter kap a kasztjának megfelelő alap fegyver, és vért +6ot. Arra írod a szöveget és a tárgyakat amire akarod.:)

Ha ügyes vagy, kombinálhatod avval, hogy az illető férfi, vagy nő. De ebben már nem segítek.:D

Nem elérhető Deadly2000

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 108
  • -Receive: 49
  • Hozzászólások: 214
  • Segített: 35
  • Títulus
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #140 Dátum: 2015-06-24, 18:15:04 »
Ez az NPC csak a modellt tartalmazza!





LETÖLTÉS


BERAKÁS

1. Kibontod a következő fájlokat !

root.eix/epk
npc2.eix/epk
locale_xy.eix/epk


2. Megnyitod az npc2 mappát  majd belehúzod a
chaoss_hunt_girl mappát és vissza csomagolod

3. Megnyitod a root mappát majd az npclist.txt filet megnyitod és a végére tekercs . Ha megvan akkor beírsz egy idéző számot ( Tehát milyen kódja legyen ) Ügyelj arra ,hogy ne legyen olyan ami egyszer már szerepel ott . majd megnyomod a TAB gombot és beírod megint chaoss_hunt_girl
Valahogy így nézzén ki
31012 chaoss_hunt_girl
4. Megnyitod az locale_xy-t majd kibontod a mob_protot. Lemásolod valamelyik másik NPC ről a sorát és a kódját átírod 31012-re (az én példám)
5. Fogsz egy XML to SQL convert és átkonvertálod SQL -be majd belemész a player > mob_protoba és megnyomod a F6 gombot és hozzá adod . Egy szerver restart és aztán a /m KÓDdal tudod lehívni 


Ha segítettem vagy letöltötted legalább mondj egy KÖSZÖNÖMÖT
« Utoljára szerkesztve: 2015-06-25, 09:19:08 írta [MOD]Rasen »

Nem elérhető [VIP]P3NG3R

  • VIP
  • Master
  • *
  • Thank You
  • -Given: 46
  • -Receive: 622
  • Hozzászólások: 724
  • Segített: 1043
  • napasztmek
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #141 Dátum: 2015-07-01, 21:05:03 »
Dagad a májam, hiszen GF-re forrásból fordított indítóval már nem lehet csatlakozni, így a hibrid kulcsokat sem kapja meg a bontó kliens, ergo jelenleg amíg nincs megoldás rá bonthatatlan a type4 :D. Lehet mások már próbálkoztak a "feltöréssel", de látszata nincs, hiszen nem tették közzé az új patchek tartalmát, amit most én adok nektek.

A következő patch-fájlokat tartalmazza a letölthető fájl:
  • metin2_patch_pet1
  • metin2_patch_ramadan_costume
  • metin2_patch_etc
  • metin2_patch_party

Letöltés: Mega.co.nz
Kicsomagolási jelszó:
(click to show/hide)

Nehány kép mit is tartalmaz:
(click to show/hide)
"aki hülye az is marad..." (;

Wir sind Sztep. :>

Nem elérhető masodikbela

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 255
  • Hozzászólások: 180
  • Segített: 322
  • Csak úgy... Há̧t̵ m̕os͡t.͏.. É̵̕r͝͠t̸́҉ę̴d̴͟.͏.̶̵
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #142 Dátum: 2015-07-02, 00:19:41 »
Nos a következő művelet elvégzését nagyon erősen ajánlom olyanoknak, akik éles szerveren runokat szeretnének használni, és mainline-t használnak.

Nemrég belefutottam ugyanis egy olyan problémába, hogy a ch99 kifagy, amennyiben bizonyos feltételek teljesülnek (pontosabban leírom lentebb). Nagyjából 1 hónappal ezelőtt futottam bele éles szerveren a problémába, hogy egy run berakása után 20-30 percenként leállt ch99. Mivel érdemleges hibaüzenet nem volt syserrben, sem pedig syslogban, ezért arra kezdtem gyanakodni, hogy magával a mappal, vagy a mobokkal van baj, ezért inkább hanyagoltam. 2 nappal ezelőtt azonban egy teljesen más run (más pálya, quest, mobok) került be a szerverbe, és pontosan ugyan ez a probléma jelentkezett. (Természetesen ugyan ilyen körülmények között nem jelentkezett probléma a teszt szerveren.)

Ezután már persze felmerült bennem a gyanú, hogy mégis csak a gamefileban lesz a probléma, szóval deven keresgélni kezdtem. Végül sikerült megtalálnom ezt a témát, és így már sikerült előidéznem nekem is a problémát.

Tehát maga a probléma: Csináljunk egy 3 fős csoportot, majd lépjünk be egy bármilyen dungeon-ba. Ezután lépjünk ki, oszlassuk fel a csoportot, és hívjuk össze ismét, de most másik leader legyen. Ismét menjünk be dungeonba, lépjünk ki, ezután dobjunk ki egy tagot, majd próbáljunk meg vele visszalépni. Ahogy megjelenik az elfogadás gomb, és rá is nyomunk, a ch99 azonnal le is áll.

Na jó, igazából csak azért beszéltem ennyit mert túl rövid a fix:

char.cpp
void CHARACTER::SetParty(LPPARTY pkParty) funkcióban keresd meg ezt a részt:

//if (m_pkDungeon && IsPC())
//SetDungeon(NULL);

és vedd le a kommentet ^^
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:
Ja amúgy Sztepim vagyok ofc...

Nem elérhető masodikbela

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 255
  • Hozzászólások: 180
  • Segített: 322
  • Csak úgy... Há̧t̵ m̕os͡t.͏.. É̵̕r͝͠t̸́҉ę̴d̴͟.͏.̶̵
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #143 Dátum: 2015-07-09, 18:06:50 »
Minap belefutottam egy olyan problémába, hogy mikor megnyitottam az eladás ablakot (bármelyik npcnél) és rávittem az egeret mondjuk egy nyílra, egyből bezárt a kliens. Aztán debugolás után kiderült, hogy a 0-val való osztás nem túl előnyös, szóval javítottam. Ez a hiba olyan esetekben jöhet elő, ha valamilyen item eladási ára 0, és van ilyen flagja: ITEM_FLAG_COUNT_PER_1GOLD

Tehát a javítás:

indító forrás-> PythonPlayerModule.cpp

Keress rá erre:
if (pItemData->IsFlag(CItemData::ITEM_FLAG_COUNT_PER_1GOLD))
iPrice = CPythonPlayer::Instance().GetItemCount(Cell) / pItemData->GetISellItemPrice();
else
iPrice = pItemData->GetISellItemPrice() * CPythonPlayer::Instance().GetItemCount(Cell);

és módosítsd így:
if (pItemData->IsFlag(CItemData::ITEM_FLAG_COUNT_PER_1GOLD))
{
if (pItemData->GetISellItemPrice() == 0)
iPrice = 0;
else
iPrice = CPythonPlayer::Instance().GetItemCount(Cell) / pItemData->GetISellItemPrice();
}
else
iPrice = pItemData->GetISellItemPrice() * CPythonPlayer::Instance().GetItemCount(Cell);
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:
Ja amúgy Sztepim vagyok ofc...

Nem elérhető Word

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 62
  • -Receive: 62
  • Hozzászólások: 413
  • Segített: 12
    • http://hwmt2.hfg.hu/index.php
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #144 Dátum: 2015-07-23, 15:23:08 »
Reup.link a 3ds max+maya 2008-9-10-11-12-es gr2 export pluginhoz(32-64bites)
https://mega.co.nz/#!O4VRDIBY!9HpSovF-b4HYkHMC2SjwWwkAHd3hsB87XrBZAxkIRC8

Reup.link a 3ds max 2013-as gr2 exporter dlo része (32 & 64bites)
https://mega.co.nz/#!SoEgSKrK!tlrUXaxD2c9qOWQOa09dLE0T9OecZ9H Nsx0KeEQXKJs


Reup.link régi item_proto->sql converter (convertálásonként max.50sort enged query kóddá alakítani;nem ANSI kódolású!)
https://mega.co.nz/#!TsNkiZ4D!2a8WSjQuCOEePcMbutEcQWR9h4rRibc TgmR76Yv2pCo

Nem elérhető Word

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 62
  • -Receive: 62
  • Hozzászólások: 413
  • Segített: 12
    • http://hwmt2.hfg.hu/index.php
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #145 Dátum: 2015-07-24, 15:51:19 »
sziasztok itt vannak a rendszer üzenetek akinek kel sok témába szokták linkelni hogy honnan is lehet le szedni de van hogy kereső nem dobja ki  itt van a linkjük http://freemetin.dyndns.org/string/

Nem elérhető DeathRangers

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 45
  • -Receive: 12
  • Hozzászólások: 44
  • Segített: -22
  • https://www.youtube.com/watch?v=A0euseeiIFM&list=W
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #146 Dátum: 2015-08-01, 14:29:43 »
Sziasztok hoztam nektek 1 tetszetös kis ijat itt a kép :
http://kepfeltoltes.hu/150801/11122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Rar fájlban megtaláljátok a gr2 fájlt és a tga fájl


Ha tetszik akkor jöhet 1 Thank You :)


A FÁJL CSATOLVA !!!
"A mai világ, a sátán világa,
Ahol a becsületért bitó, az árulásért hatalom" jár.https://www.youtube.com/watch?v=A0euseeiIFM&list=WL&index=

Nem elérhető PaPa

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 59
  • -Receive: 33
  • Hozzászólások: 59
  • Segített: 20
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #147 Dátum: 2015-08-17, 17:01:32 »




Link a letöltéshez:
https://mega.nz/#!9gJDHAKS!tEqisFU90x7n5Ci3cxrKC7vCf-F8mipU7VxweAh8UYk

Nem elérhető Csedwik

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 283
  • -Receive: 132
  • Hozzászólások: 290
  • Segített: 173
  • Subwoofer forever.
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #148 Dátum: 2015-08-18, 20:29:48 »
Sziasztok, hoztam nektek egy új questet ami tartalmaz hátteret, tehát nem a szokásos. Csak be kell tenni az ETC mappába de a questből ki derül majd.Lehet színezni a betűket is. Használjátok egészséggel:

quest give_basic_weapon begin
state start begin
when login begin
-- Text informations | Start
local hostname = "xyz" -- Sets the servername
local text1 = "Welcome to xyz."
local text2 = "Please respect the staff,"
local text3 = "hackers gets logged automaticly,"
local text4 = "so watch out.Good game wish you,"
local text5 = "xyz team."
-- Text informations | End

-- Color settings | Start
local blue = color256(0,0,128) -- RGB Decimal Color (Blue)
local purple = color256(138,43,226) -- RGB Decimal Color (Purple)
-- Color settings | End

-- Equipment settings | Start
local lvl = 1 -- Sets player level
local hlvl = 21 -- Sets horse level
local horseitem = 50053 -- Sets horse book
local gold = 500000 -- Sets gold count
local hkp = 12000 -- Sets alignment count
-- Equipment settings | End

local name = pc.get_name()

if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
say_size(40,30) -- Window size
setbgimage("level_bg.tga") -- Sets background image from path: d:/ymir work/ui/game/questboard/
say(blue.."Welcome "..name.." on "..hostname.."."..blue)
say("")
say(purple.."You got a typical equip!"..purple)
say(purple.."Good game! ~ xyz"..purple)
say("")
say(purple..""..text1..""..purple)
say(purple..""..text2..""..purple)
say(purple..""..text3..""..purple)
say(purple..""..text4..""..purple)
say(purple..""..text5..""..purple)
say("")
if pc.get_job() == 0 then -- Warrior
pc.give_item2("19")
pc.give_item2("11209")
pc.give_item2("12209")
notice_all(name.." (Warrior) is new on "..hostname)
elseif pc.get_job() == 1 then -- Assassin
pc.give_item2("1009")
pc.give_item2("11409")
pc.give_item2("12349")
notice_all(name.." (Assassin) is new on "..hostname)
elseif pc.get_job() == 2 then -- Sura
pc.give_item2("19")
pc.give_item2("11609")
pc.give_item2("12489")
notice_all(name.." (Sura) is new on "..hostname)
elseif pc.get_job() == 3 then -- Mage
pc.give_item2("7009")
pc.give_item2("11809")
pc.give_item2("12629")
notice_all(name.." (Mage) is new on "..hostname)
end
while pc.get_level() < lvl do
pc.give_exp2(pc.get_next_exp())
end
horse.set_level("21")
pc.give_item2("13009")
pc.changealignment(hkp)
pc.setqf("basic_weapon",1)
else
chat("Welcome back "..name)
end
end
end
end
Skype:Csedwik

Nem elérhető masodikbela

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 255
  • Hozzászólások: 180
  • Segített: 322
  • Csak úgy... Há̧t̵ m̕os͡t.͏.. É̵̕r͝͠t̸́҉ę̴d̴͟.͏.̶̵
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #149 Dátum: 2015-08-19, 10:44:47 »
Ismét egy forrással kapcsolatos crashre hívnám fel a figyelmet.

Amennyiben egy questben használjuk a pc.give_item2 funkciót, és a tárgy vnumjára igaz ez: if (dwVnum >= 80003 && dwVnum <= 80007)és véletlenül nem szerepel ez a vnum az adatbázisunkban, az adott ch azonnal behal.

Természetesen ez nem olyan hű de nagy stabilitási probléma, hiszen kis odafigyeléssel elkerülhető, mivel általában questben nem hívogatunk le nem létező itemeket. (Én egyébként úgy futottam bele, hogy a kereskedőházban ki akartam volna venni pénzt, és hirtelen behalt minden, mert nem volt az egyik rög benne az item_protomban.)

A fix tehát:
questlua_pc.cpp
Ezt cseréljük le:
LPITEM item = ch->AutoGiveItem(dwVnum, icount);

if ( dwVnum >= 80003 && dwVnum <= 80007 )
{
LogManager::instance().GoldBarLog(ch->GetPlayerID(), item->GetID(), QUEST, "quest: give_item2");
}

if (NULL != item)
lua_pushnumber (L, item->GetID());
else
lua_pushnumber (L, 0);
return 1;

Erre:
LPITEM item = ch->AutoGiveItem(dwVnum, icount);

if (NULL != item)
{
if (dwVnum >= 80003 && dwVnum <= 80007)
{
LogManager::instance().GoldBarLog(ch->GetPlayerID(), item->GetID(), QUEST, "quest: give_item2");
}
lua_pushnumber (L, item->GetID());
}
else
lua_pushnumber (L, 0);
return 1;
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:
Ja amúgy Sztepim vagyok ofc...