Szerző Téma: [Gyűjtőtéma]Kis publikációk  (Megtekintve 300812 alkalommal)

Nem elérhető [VIP]P3NG3R

  • VIP
  • Master
  • *
  • Thank You
  • -Given: 46
  • -Receive: 625
  • Hozzászólások: 733
  • Segített: 1046
  • napasztmek
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #200 Dátum: 2016-05-19, 23:35:25 »
Estét!

Aki követi az eseményeket, fejlesztéseket GF-en, az tudja/tudhatja, hogy bekerült egy apró kis módosítás, ami jóféle. Ugye a questablakon jelenleg(alap esetben) a szöveg nem rögtön jelenik meg, hanem lassaban betűnként töltődik be. Na, ennek befellegzett, ugyanis ezt kiiktatták, és azonnal megjelenik a questablak teljes tartalma, nem kell várni 4-5 másodpercet mire lapozhatsz, kiléphetsz, teleportálhatsz(közben gyilkolnak ezerrel...). Lehet, hogy nem egy szép megoldás, de működik.

questlib.lua fájlod legelejére másold be a következő kódot:
(click to show/hide)

Használata multiplex:
- Használható formázott szövegként, mint c-ben a printf.
Hogy értsd:
say("%s vagyok. Én %d kiló nokedlit szaggatok naponta.", "Ezekiel", 320)Eredmény:
Idézet
Ezekiel vagyok. Én 320 kiló nokedlit szaggatok naponta.

- Vagy a megszokott módon:
say(""..pc.get_name().."")-_-
"aki hülye az is marad..." (;

Wir sind Sztep. :>

Nem elérhető T0gy3R

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 103
  • -Receive: 48
  • Hozzászólások: 175
  • Segített: 67
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #201 Dátum: 2016-05-20, 22:15:35 »
Sziaszok.!
YT viseletek:
Nem igazán láttam még őket, ezért felrakom ide.! :)
Esetleg ha az msm fájlokban már foglalt a 146 nektek firkantsátok át ti, vagy ha az ID foglalt szintén :D

(click to show/hide)

Üdv.:T0gy3R
« Utoljára szerkesztve: 2018-10-28, 11:25:34 írta T0gy3R »

Nem elérhető [VIP]P3NG3R

  • VIP
  • Master
  • *
  • Thank You
  • -Given: 46
  • -Receive: 625
  • Hozzászólások: 733
  • Segített: 1046
  • napasztmek
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #202 Dátum: 2016-05-25, 21:04:45 »
Hály,

A következő módosítással bevezethetitek az ablakok fejlécére a "Kis méret" gombot(hajjajj, derossz is lehet @piszkosfantázia.eu), másnéven a minimalizáló gombot, ugyan olyan mintára, mint a bezár gomb. Akinek ez nem lenne világos: ugye van a Bezárás gomb körül egy kis keret, arra gondoltam az imént. Tudom, hogy ez a professönel python programozóknak semmi, de valljuk be; nem mindenki született annak. Sőt, sokan még csak meg sem születtek, de már programozónak hívják magukat :brainfuck:.

Felhívom a figyelmet;
- Nem beszélni madzsar jól!
- Gondolkodás lehet szükség!
(click to show/hide)

Használatról:
Először is tudni kell a dologról, hogy alap esetben a minimalizáló gomb nem látszódik, neked kell láthatóvá tenni.
Mutatok rá példát.

uiInventory.py fájlban a __LoadWindow eljárásban/függvényben kinek mi tetszik, hogy hívja van egy ilyen rész:
self.GetChild("TitleBar").SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))
Ezzel rendeli a gombhoz az eventet, ami bezárja a leltárat.
Na már most, ha így módosítod:
self.TitleBar = self.GetChild("TitleBar")
self.TitleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))
self.TitleBar.MinimizeButtonShow()
self.TitleBar.SetMinimizeEvent(ui.__mem_func__(self.Minimize))

Ezt mindenképpen add hozzá, mondjuk a "def Close(self):" fölé, hiszen ezt hívja meg a minimalizáló gomb, tesztnek:
def Minimize(self):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "Minimize Button...")

El ne felejtsem... van még egy "CloseButtonHide" nevezetű metódusunk is, amit GF bá' vezettetett be a webzennel, a Megbűvölő tárgy+ mellé, hogy ne lehessen bezáni az ablakot.
Használata egyszerű.
self.TitleBar.CloseButtonHide()
vagy
self.GetChild("TitleBar").CloseButtonHide()

Csatolmányban a szükséges képfájlok, ETC-be javallott csomagolni.
(click to show/hide)

Valami gázos lenne vele, az csak Chemtrail, de dobjatok meg PM-mel ha valami baj lenne vele, annak ellenére, hogy teszteltem :o


Cheers, peace, goodnight
(click to show/hide)
.

"aki hülye az is marad..." (;

Wir sind Sztep. :>

Nem elérhető OneCharakter

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 12
  • -Receive: 15
  • Hozzászólások: 133
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #203 Dátum: 2016-06-12, 22:16:37 »
Sziasztok ! Ebben a témában szeretném közzétenni az "új" 100-as sisakokat és a nemrégiben bekerült fejlesztőket a GF-nél.(Saját kreálmány így előfordulhat hogy egy-két esetben eltérhet mivel értékekkel nemigazán vagyok tisztában információ hiány végett.)

Beüzemelés:
pack mappába:

newhelm.eix +(epk)

(+Index)

local: itemdes.txt +itemlist.txt (bemásolni nem felülírni !)

a többi szerintem magától értetendő.

MINDENRŐL KÉSZÍTS BIZTONSÁGI MENTÉST MIELÖT CSERÉLSZ FELLÜLÍRSZ VALAMIT!!

https://drive.google.com/file/d/0BzGGCdDsmoP9WlBSa21tcUZHdjQ/view

Nem elérhető Wwpolo

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 3
  • Segített: -14
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #204 Dátum: 2016-06-26, 20:34:15 »
Sziasztok sokan kérték tőlem ezért kiteszem

Ezt a 2 sort be írod és nem lesz céhbe lépés idő!

/e guild_disband_delay 0
/e guild_withdraw_delay 0


Nem elérhető Sephere92

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 18
  • -Receive: 46
  • Hozzászólások: 217
  • Segített: 31
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #205 Dátum: 2016-08-29, 00:40:54 »
Hello mindenki!

Nem tudtam hova tudnék erről témát létrehozni, ezért maradtam a kis publikációknál.

Lehet hogy csak nálam jött fel ez a hiba, de a FileZilla nem képes felcsatlakozni a szerverre. Ezután első dolgom az volt hogy visszaraktam az előző verzióját a programnak, és újra működött a dolog. Lehet van egy kis hiba a programban, és még nem stabil a verzió, éppen ezért aki teheti, ne rakja még fel mert problémákba fog ütközni.

Amennyiben valaki már belefutott a hibába, itt egy link a régebbi verzió(k)hoz.
Filezilla x86: Letöltés
Filezilla x64: Letöltés

Nem elérhető вυɢ™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 42
  • -Receive: 199
  • Hozzászólások: 238
  • Segített: 342
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #206 Dátum: 2016-09-09, 18:53:11 »
(click to show/hide)

Minap a deepweben (ez csak egy poén nem ott találtam a gyengébbek kedvéért) turkáltam, és egy nagyon nagyon beteg oldalon megtaláltam martysama forrását (igen, az a martysama). Nem tudok túl sok dolgot hozzáfűzni, aki ért hozzá egy cseppet is elolvassa a README.txt fájlt, és olvadozik (vagy nem, mert hát ez is benne van a pakliba) mint én, hogy sokkal kevesebbet kell dolgoznia és hogy milyen szép is ez és egyben érdekes és mennyit lehet tanulni a szenszejtől. Első ránézésre meglehetősen hasznosnak tűnik (másodikra is). Sok sikert, aki jobban belenyúl és hamarabb mint én az nyugodtan írhat egy privátot, hogy mit talált és mennyire jó is ez vagy éppen mennyire nem.

(click to show/hide)

http://data.hu/get/9971386/marty_clientserver_source.rar


« Utoljára szerkesztve: 2018-10-14, 12:33:22 írta [SMOD]Ken »

Nem elérhető bakura1998

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 130
  • Hozzászólások: 176
  • Segített: 164
  • ._. ._. ._. ._.
Online item_proto Konvertáló és Patcher készítő!
« Válasz #207 Dátum: 2016-10-09, 21:32:03 »
Nos, kedvedre konvertálj SQL --> XML
Vagy akár fordítva is megteheted akkor amikor szeretnéd.

Elérhetősége: http://www.stevecraft.cz/hracky/ip_sql_to_xml.php
« Utoljára szerkesztve: 2018-04-03, 17:03:08 írta [MOD]Ken »
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Nem elérhető вυɢ™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 42
  • -Receive: 199
  • Hozzászólások: 238
  • Segített: 342
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #208 Dátum: 2016-10-20, 21:51:53 »
A mai nap egy cseppet értelmetlenül álltam a fáradtságomnak köszönhetően az egyik hibám előtt. Igaz a mysql folyamatosan omladozik össze (az én figyelmetlenségem miatt) de mindegy is. A probléma a következő volt:

- Nem tudtam céhet csinálni (logikusan egyből sql hibára gondoltam)

- Ha CH-t váltottam (a forrásos ch váltóval) a karakterem feje felett ott volt egy random offline shopnak a neve.  Tévedtem, nem javította azt meg, csak akkor épp jó volt.     

- Ha lehívtam 150000000000 mobot abból a legtöbbnek a feje felett ott voltak az offline shop nevek. (Itt arra gyanakodtam, hogy a forrásban rontottam el valami kis dolgot amin átsiklott és lebuildelte. Rosszul gondoltam úgytűnik.) Nem javult meg csak pillanatnyi jóság volt.

Syserr ez volt(érdekes módon az offline shopra nem írt semmit):
ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table 'guild' is read onlyMeg még persze ehhez hasonlók. Rövidke agyalás és keresgélés után rájöttem a hiba megoldására. A hibát ezennel elnevezem "read only" hibának. Jó persze biztos másnak is volt már meg mit tudom én de nem láttam erre pontosan ezt a megoldást itt fórumon és nem is biztos, hogy minden read only hibát ez javít meg, de az enyémet ez javította meg tehát hátha segít valakinek. Úgyhogy aki read only hibát kap az a következőket pötyögje be bsd-n:

/usr/local/etc/rc.d/mysql-server stopEnter nyomsz (gyengébbek kedvéért) és vársz míg leállítja a mysql-t.

chown -R mysql /var/db/mysql && chgrp -R mysql /var/db/mysqlItt is entert nyomsz (wow).

/usr/local/etc/rc.d/mysql-server start
És ezennel elindítottuk a mysql-t és minden szép és jó. Legalább is nekem  ;D

(click to show/hide)

Gúd lakk hev fan.
« Utoljára szerkesztve: 2016-10-21, 21:25:39 írta вυɢ™ »

Nem elérhető bakura1998

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 130
  • Hozzászólások: 176
  • Segített: 164
  • ._. ._. ._. ._.
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #209 Dátum: 2016-11-14, 12:42:19 »
Akinek szüksége van erre annak most leírom, hogy hogyan tudja letiltani OX mapon a chatet.
Nincs szükségünk csak egy input_main.cpp fájlra, ezt nyisd meg és keress rá erre:
int CInputMain::Chat(LPCHARACTER ch, const char * data, size_t uiBytes)

Aztán ezen belül erre:
if (buflen > 1 && *buf == '/')
{
interpret_command(ch, buf + 1, buflen - 1);
return iExtraLen;
}

Alá pedig írd be ezt:
if (ch->GetMapIndex() == OXEVENT_MAP_INDEX)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Ide meg jöhet a szöveg, pl: Nem tudsz chatelni oxon.");
return iExtraLen;
}

A szöveget átírhatod nyugodtan amire akarod, nem kell átírni az OXEVENT_MAP_INDEX-részt mivel az include_main.cpp fájlban includolva van az OXEvent.h fájl ami segítségével lekérdezi az OXEVENT_MAP_INDEX kódot, így tudja hogy az valójában 113.
« Utoljára szerkesztve: 2016-12-09, 21:17:45 írta bakura1998 »
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Nem elérhető josikaaa

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 22
  • -Receive: 31
  • Hozzászólások: 183
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #210 Dátum: 2016-11-24, 20:37:27 »
Sziasztok!

Először is, Tudom hogy 2089m-et nagyon kevés ember használ, DE ez amit le fogok írni, 40kra vagy bármire alkalmazható!

Történet:

Egyik ismerősöm, aki még 2089m-et használ, beleütközött egy olyan hibába, hogy ha leáll bármelyik ch-ja, ráindít a szerverére, duplikált hívása lesz, de csak azokról a ch-król, amik nem álltak le.

Mivel utál resizni, és eddig csak azt a megoldást tudta, hogy resi, és megjavul, így elkezdtünk gondolkozni.

40k-nál ilyet nem láttam még, de találtunk rá egy olyan megoldást ami nem jó, de működik.

Hiba oka valószínű az, hogy nem ellenőrzi még a régi game file, hogy fut e, hanem még1x ráindít úgy ahogy van, így duplikáltan fut a ch, és ez okozhatja a gondot.

Megoldás:

Készíteni kell külön sh-kat minden egyes ch-hoz, vagy ha coreokra van osztva, akkor coreokhoz.

vagy, egy külön sh-t, ami nem minden cht indít el, hanem csak egy bizonyos cht / core-t

Lehet, hogy soha az életben nem lesz erre szükségetek, de ha mégis, tudjatok erről.

Nem elérhető bakura1998

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 7
  • -Receive: 130
  • Hozzászólások: 176
  • Segített: 164
  • ._. ._. ._. ._.
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #211 Dátum: 2016-12-03, 13:36:22 »
Akinek nem sikerülne MEGA-ról a FreeBSD9.2_with_source.rar fájlt letölteni, annak itt van torrentben.

Kattolj ide a letöltéshez
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Nem elérhető вυɢ™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 42
  • -Receive: 199
  • Hozzászólások: 238
  • Segített: 342
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #212 Dátum: 2016-12-25, 21:21:50 »
(click to show/hide)
Csodálatosan szép eszeveszett boldog karácsonyt kívánok mindenkinek én vagyok bág és ma bemutatok nektek egy rohadt izgalmas dolgot. Unod már, hogy csak 52 karakterig írhatsz egy kvesztbe me utána nyit egy új sort és egy ocsmány mondat jön létre? Akkor itt a megoldás!
root/uiquest.pyRákeresel erre a sorra:
event.SetRestrictedCount(idx,52)Ezt (52) átírod 60ra és már is boldogabb az életed!
Ilyen hosszú mondatot is írhatsz most már egy questbe!
Ikzempöl:
----"123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Dobom a fukkot fent az ujjam,itt van a Mr. edd meg a fingját")
A kedvenc előadóművészemtől idéztem Albert Einsteintől.
Szép napot mindenkinek remélem hasznotokra válik.
« Utoljára szerkesztve: 2016-12-25, 21:25:07 írta вυɢ™ »

Nem elérhető вυɢ™

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 42
  • -Receive: 199
  • Hozzászólások: 238
  • Segített: 342
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #213 Dátum: 2016-12-31, 15:21:50 »
Nagyon izgalmas release következik most. Egy Chunjo és egy Shinsoo mapname felirat meg egy quest ablak.
A Chunjo Shinsoo-s cuccok Atreyások. Megcsináltam üresnek is a mapname alapját. Ha valakinek nem tetszik a munkám nem csodálom mert 2 percnél többet nem szántam rá  ::)

(click to show/hide)

A .rar fájlba tga kiterjesztéssel vannak. Except az üres. Hajrá.

DL: Ide kattincsá

Nem elérhető OneCharakter

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 12
  • -Receive: 15
  • Hozzászólások: 133
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #214 Dátum: 2017-02-01, 16:46:05 »
Sziasztok! Ezt turkmmo-n találtam (transmutation system) aki nemtudná mi ez itt 1 link: https://www.youtube.com/watch?v=4xG4_hdJVYw

(Nincs tesztelve!!)

Nem elérhető T0gy3R

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 103
  • -Receive: 48
  • Hozzászólások: 175
  • Segített: 67
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #215 Dátum: 2017-02-18, 12:23:46 »
Hy all.!

Minap egy olyan hibába ütköztem ami egy game/db fordítás után, szerver indítást közben jelentkezik.(csatolmányban képen látható.!)
A forumon, nem igazán találtam rá megoldást, de egy kommentben Reขs™ írta, hogy ne húzzuk le FTP-ről a fordított fájlokat, hanem FTP-n mozgassuk. Erre tökéletes RIN BSD script-je. Így a hiba orvosolva van, bár a mivoljta továbbra is kérdéses.!
(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2017-02-19, 15:37:06 írta T0gy3R »

Nem elérhető OneCharakter

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 12
  • -Receive: 15
  • Hozzászólások: 133
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #216 Dátum: 2017-02-18, 20:15:55 »
Sziasztok! Közzéteszem az "általam" készített (szerkesztett) effekteket/logokat Ezekkel kicsit színesebbé tehetitek a kosztümöket.

Nem elérhető Samurai

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 65
  • -Receive: 172
  • Hozzászólások: 126
  • Segített: 159
  • Loading Swag... ████████████████ 100% Complete.
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #217 Dátum: 2017-05-11, 22:09:59 »
Sziasztok, mivel TheSLZ témája törölve lett így gondolom kirakom ezt a kis szösszenetet.

"Mivel Magyarországon egyre többen használnak forrást (legalább látni, hogy M.O picit fejlődik is) így elkészítettem az alábbi leírást" ~ SLZ octavianus 1791.05.99

Forrás letöltés: MEGA.nz
Forrás fordítás javítás letötés: MEGA.nz


Tutorial(tut) forrás fordításra: Lépjetek be az SSH konzolba és írjátok be ezt:

game fordítás:
cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/game/src/
gmake clean
gmake -j5

db fordítás:
cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/db/src/
gmake clean
gmake -j5

// -j5 mi is ez? Az, hogy hány magot használjon a procitokból forrás fordításra. Képlet: Proci magotok + 1 = jxy (pl nekem 4magos a procim és + 1-et kell hozzáírni így 4+1=5)

Fontos, hogy fordítás előtt rakjátok be a javítást!



Nem tudom mennyien használjátok P3NG3R által publikált 'questlib.lua'-es okosságát ami a szöveg sebességét növeli.

Itt van ennek a forrásos megoldása:

> PythonEventManager.cpp

Keress erre:
const long c_lNormal_Waiting_Time = 10;
Írd át erre:
const long c_lNormal_Waiting_Time = 0;
// vagy amennyi időt akarsz várakoztatni.



Kezdőszint módosítása forrásban:

> input_login.cpp

Keress erre:
table->level = 1;
Cseréljétek le az 1-est a kívánt szintre.
« Utoljára szerkesztve: 2018-05-20, 21:05:33 írta [MOD]Ken »
Első az elsők között, Az emberek istent játszanak engedély nélkül.

Nem elérhető D3xt3r

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 27
  • -Receive: 13
  • Hozzászólások: 86
  • Segített: 6
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #218 Dátum: 2017-05-25, 19:32:58 »
Sziasztok!
Mivel nem találkoztam vele itt fórumon, így gondoltam megosztok veletek egy új dungeon-t :)
Ez a map a Water Dungeon nevet kapta.
Használjátok egészséggel ;)
Forrás: https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/4282133-release-clam-metin.html
Letöltés: https://data.hu/get/10535225/Clam_metin.rar
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=CnA-h-YSDJo

Nem elérhető josikaaa

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 22
  • -Receive: 31
  • Hozzászólások: 183
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #219 Dátum: 2017-06-17, 00:22:03 »
Sziasztok

TheShadow témájának apropóján leírok nektek egy kis módosítást ami néhány embernek hasznos lehet:

Címe: Háw tú game nevének átírása

Mire jó?
- Ha ps paranccsal ellenőrzöd a szervered futását, akkor nem 3-5-7 db game-t látsz hanem szépen látod hogy ch1, ch1_1 ch2 ch2_1 stb

Akkor a how to:

- WinSCP-vel csatlakozz fel a szerveredre
- lépj bele: /usr/game/channel1
- jobb klikk a game linkre
- Átnevezés
- megadod neki hogy pl ch1

ez után végtelen ciklusban minden ch mappádba végigmész.

Ha ez kész, elnavigálsz: /usr/game

megnyitod a start.sh file-t

kikeresed az összes ilyen sort:

cd /usr/game/channel1
./game &

itt módosítod a game szót az előzőleg megadott nevekre

pl ha channel1 mappádba ch1 re írtad át, channel1_1 mappában pedig ch1_1-re akkor így fog kinézni ennek a kettőnek az indítása:
cd /usr/game/channel1
./ch1 &

cd /usr/game/channel1_1
./ch1_1 &

Remélem érthető, és hasznotokra válik

Nem elérhető Distraught

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 102
  • -Receive: 313
  • Hozzászólások: 521
  • Segített: 265
  • GothBoiClique
    • Facebook
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #220 Dátum: 2017-07-06, 13:01:47 »
KUKA NPC

Na, szóval, kb 10 perc alatt összedobtam egy modellt.

(letöltés csatolmányként)
NPC2-be tedd!

Quest hozzá, ha azt akarnád, hogy a ráhúzott tárgyakat megsemmisítse:
quest kuka begin
state start begin
when KUKAIDJE.take begin
item.remove()
end
end
end

Nem elérhető Csedwik

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 283
  • -Receive: 132
  • Hozzászólások: 290
  • Segített: 173
  • Subwoofer forever.
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #221 Dátum: 2017-07-09, 17:47:48 »
PRO TUT:
/ip-nél ne tűnjön el a felszerelt tárgyad

ACMD(do_item_purge)ebben a funkcióban
az "INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX" részt árírod így:
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
így a tárgyaid nem tűnnek el, ha sok felesleges dolgot törölsz teszt közben.
Skype:Csedwik

Nem elérhető Nexus™

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 10
  • Hozzászólások: 136
  • Segített: 29
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #222 Dátum: 2017-07-25, 16:35:08 »
Ez egy úgynevezett hátas fejlesztő rendszer kicsit leegyszerűsítve. Fejlődős szerverekhez ideális kis dolog.
Ezt inkább kezdőknek készítettem.

quest upgrade_mount begin
state start begin
when 71115.use with pc.count_item(50156) > 0 begin
say("Helló! Szeretnéd lecserélni a hátasodat?")
s = select("Igen", "Nem")
if s == 2 then
return
else
pc.remove_item(50156,1) -- Gyémánt kulcs
pc.remove_item(71115,1) -- Vadkan pecsét (kék)
pc.give_item2(71124, 1) -- Fehér oroszlán
end
end
end
end

A működése gondolom érthető mindenki számára.
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belőle de sohasem elég!

Nem elérhető - Chevrolet -

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 70
  • -Receive: 259
  • Hozzászólások: 450
  • Segített: 290
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #223 Dátum: 2017-08-01, 14:57:06 »
Engem eléggé zavart, hogy írkálja a rengeteg warningot game file készítés közben, szóval akinek nincs kedve javítgatni őket egyesével az ignorálhatja az alábbi módon :

Makefile

CFLAGS = -g -Wall -O2 -m32 -pipe -fexceptions -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG # -D_USE_SERVER_KEY_
Cseréld erre:

CFLAGS = -g -w -O2 -m32 -pipe -fexceptions -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG # -D_USE_SERVER_KEY_

Eredmény:


Nem elérhető OneCharakter

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 12
  • -Receive: 15
  • Hozzászólások: 133
  • Segített: 28
Re:[Gyűjtőtéma]Kis publikációk
« Válasz #224 Dátum: 2017-08-12, 12:03:28 »
Sziasztok ! Megcsináltam a "magyar verzióját" a mushroom dungeonnak (Erdei Toronyra keresztelve).

Aki nem ismerné annak egy kis link hogy kb miről is van szó (nagy vonalakban mert az egész szerverrészt reprodukáltam).

https://www.youtube.com/watch?v=-oj_QoDd3pc

(UI: Hozzátettem egy kis fixet az 1. szinten lévő fix Nagy gombák miatt questet és 1. regent kell cserélni.)
« Utoljára szerkesztve: 2017-08-14, 14:43:08 írta OneCharakter »