Szerző Téma: 3dsMax, modellezés (m)  (Megtekintve 158880 alkalommal)

Nem elérhető djmester

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 45
  • -Receive: 12
  • Hozzászólások: 279
  • Segített: 14
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #875 Dátum: 2017-09-25, 08:27:22 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.
Harcolj mindig, mert harcolni nemes.. De ne állj ellent ha nem érdemes.

Nem elérhető feri.ferenc

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 1
  • Hozzászólások: 80
  • Segített: -4
  • So Hard
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #876 Dátum: 2017-10-30, 16:40:29 »
Sziasztok srácok.

Egyik grafikus haverom szeretne megtanulni rendesen modellezni, és kellene egy kis segítség, a csontozás már úgy ahogy megy neki, de azt nem tudja megcsinálni, hogy a mozgása a karakternek meglegyen, pl ugye egy támadás animáció, mert azt nem tudja átkonvertálni gr2-es konvertálóba valamiért. Valaki tudja, hogy hogyan lehet? Esetleg leírás vagy videó. Igazából minden plusz infórmációt is elfogadunk, csontozással akár texturázással kapcsolatba.

Elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 62
  • -Receive: 304
  • Hozzászólások: 380
  • Segített: 312
  • 3D Grafikus
    • MyAnimeList
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #877 Dátum: 2017-11-29, 14:43:03 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.


Ez a modell rendertől függ, amihez nem modellező készség kell hanem programozói tudás, hogy megtudd oldani.. Ha jól emlékszek akkor vérteknél ez nem okoz problémát, csupán objekteknél nem tükröződik. Szóval muszáj mindkét oldalát elkészíteni (rip mesh spórolás :()

ps: A te esetedben viszont elegendő csak megfordítani az ajtó lapját (már ha van neki olyan)
« Utoljára szerkesztve: 2017-11-29, 14:50:05 írta D4RR3 »