Szerző Téma: 3dsMax, modellezés (m)  (Megtekintve 180810 alkalommal)

Nem elérhető djmester

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 47
  • -Receive: 12
  • Hozzászólások: 226
  • Segített: 13
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #875 Dátum: 2017-09-25, 08:27:22 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.
Harcolj mindig, mert harcolni nemes.. De ne állj ellent ha nem érdemes.

Nem elérhető feri.ferenc

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 1
  • Hozzászólások: 73
  • Segített: -4
  • So Hard
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #876 Dátum: 2017-10-30, 16:40:29 »
Sziasztok srácok.

Egyik grafikus haverom szeretne megtanulni rendesen modellezni, és kellene egy kis segítség, a csontozás már úgy ahogy megy neki, de azt nem tudja megcsinálni, hogy a mozgása a karakternek meglegyen, pl ugye egy támadás animáció, mert azt nem tudja átkonvertálni gr2-es konvertálóba valamiért. Valaki tudja, hogy hogyan lehet? Esetleg leírás vagy videó. Igazából minden plusz infórmációt is elfogadunk, csontozással akár texturázással kapcsolatba.

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 65
  • -Receive: 493
  • Hozzászólások: 395
  • Segített: 508
    • MyAnimeList
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #877 Dátum: 2017-11-29, 14:43:03 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.


Ez a modell rendertől függ, amihez nem modellező készség kell hanem programozói tudás, hogy megtudd oldani.. Ha jól emlékszek akkor vérteknél ez nem okoz problémát, csupán objekteknél nem tükröződik. Szóval muszáj mindkét oldalát elkészíteni (rip mesh spórolás :()

ps: A te esetedben viszont elegendő csak megfordítani az ajtó lapját (már ha van neki olyan)
« Utoljára szerkesztve: 2017-11-29, 14:50:05 írta D4RR3 »

Nem elérhető AngelOfGod

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 75
  • -Receive: 25
  • Hozzászólások: 235
  • Segített: 63
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #878 Dátum: 2018-04-13, 22:35:46 »
Sziasztok. Hogy tudnék tegyük fel harcorsa új animációt csinálni? Vannak valahol csontok hozzá meg a többi kaszthoz vagy nekem kéne becsontozni?

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 159
  • -Receive: 115
  • Hozzászólások: 1 056
  • Segített: 109
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #879 Dátum: 2018-05-05, 08:33:20 »
pechünkre nincs más által publikált & csontozott modell/projekt.

amúgy valaki nem tudja, hogy hogy lehet egy lapos objektre több vertexet rakni?
pontosabban: line-s körvonallal csináltam egy keretet, azt meshbe converteltem és eztán a kapott lapos objektet tükröztem...és így lett egy kardhoz hasonló valamim, amibe ötszög alakú lyukakat ütnék, ha tudnám h hogy is lehetne kivitelezni azt, hogy több vertexből álljon a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2018-05-05, 08:51:16 írta fabtam11 »

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 65
  • -Receive: 493
  • Hozzászólások: 395
  • Segített: 508
    • MyAnimeList
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #880 Dátum: 2018-05-05, 13:41:48 »
pechünkre nincs más által publikált & csontozott modell/projekt.

amúgy valaki nem tudja, hogy hogy lehet egy lapos objektre több vertexet rakni?
pontosabban: line-s körvonallal csináltam egy keretet, azt meshbe converteltem és eztán a kapott lapos objektet tükröztem...és így lett egy kardhoz hasonló valamim, amibe ötszög alakú lyukakat ütnék, ha tudnám h hogy is lehetne kivitelezni azt, hogy több vertexből álljon a dolog.


Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #881 Dátum: 2018-05-09, 17:37:48 »
Valakinek 2019-es 3ds max gr2 export pluginja nincs?

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 159
  • -Receive: 115
  • Hozzászólások: 1 056
  • Segített: 109
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #882 Dátum: 2018-05-09, 18:03:27 »
Valakinek 2019-es 3ds max gr2 export pluginja nincs?
Hát csak a 2013-masig van publikus GR2 plugin.
De amúgy milyen funkciók vannak a 2019-esben?

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 65
  • -Receive: 493
  • Hozzászólások: 395
  • Segített: 508
    • MyAnimeList
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #883 Dátum: 2018-05-09, 18:58:39 »
Csak a 2018-as verzióhoz van publikus, de nem hinném hogy van olyan dolog amit nem lehetne megcsinálni korábbi verzióval, tehát teljesen felesleges.

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #884 Dátum: 2018-05-09, 21:18:26 »
Ohh. Rendben. Esetleg a 2018-hoz valót el tudod küldeni?

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 65
  • -Receive: 493
  • Hozzászólások: 395
  • Segített: 508
    • MyAnimeList
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #885 Dátum: 2018-05-10, 00:31:17 »
A csatolásban található fájlt, másold be az stdplugs mappába.

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #886 Dátum: 2018-05-10, 21:40:41 »
Egy utolsó kérdésem lenne. A grannyconverterem valószínűleg régi, mert az újabb verzókat nem akarja átkonvertálni (not granny file-t ír). Valakinek nincs újabb verziója?

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 159
  • -Receive: 115
  • Hozzászólások: 1 056
  • Segített: 109
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #887 Dátum: 2018-05-11, 06:41:14 »
mit értesz grannyconverter alatt?
A grnreader_hack-es gr2->3ds max scriptconvertert? ::)

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 11
  • -Receive: 3
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #888 Dátum: 2018-05-11, 11:44:38 »
Sikerült, a debug-os verzió jó hozzá. De köszi :D

Nem elérhető Szirikee

  • Trainee
  • *
  • Thank You
  • -Given: 5
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 59
  • Segített: 3
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #889 Dátum: 2018-07-14, 22:46:34 »
Sziasztok!

Kérdésem lenne egy felmerülő problémával kapcsolatban. Miután elkészítettem egy animációt 3dsMaxban, a kliensben nem egészen úgy működik, ahogy annak lennie kellene. Ha csak a csontokat mozgatom vízszintes irányba, akkor a karakter egy helyben fut, ha viszont például emelek a magasságán (kb 20-30 centit a földtől), akkor bebugol fél testtel a földbe (mint a bugos vérteknél pl) és csak van a földbe magának. Esetleg valami ötlet? A pivot és a modell a helyén van, szóval nem igazán értem, hogy mi lehet a probléma...

Sima mozgatásra: https://gyazo.com/5e6169205bd0fcbea304d46c14eb6b40
Ha emelek az animációval a magasságon, vagy bármi extra (vagy időzítés): https://gyazo.com/bd24ed32c5051403957a82d7bd0b21f7

Nem elérhető legly

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 15
  • Segített: 0
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #890 Dátum: 2018-07-17, 21:29:52 »
Sziasztok!

Mivel úgy látom, hogy azért van még itt élet, úgy gondoltam, hogy megosztanék a 3ds Max 7-nek egy nagyon jó, részletes és tartalmas könyvét, PDF formátumban, teljesen magyar az egész 2 kötet.

Amennyiben van érdeklődés (attól függetlenül, hogy ez a verzió már eléggé elavult), attól függetlenül írjatok nyugodtan és akkor feltöltöm és megosztom.

Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Thank You
  • -Given: 44
  • -Receive: 0
  • Hozzászólások: 6
  • Segített: 0
  • Kezdő
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #891 Dátum: 2018-07-30, 19:50:20 »
Sziasztok.
Remélem elfogadható lesz a kérdés ebben a topikban.
Szerintetek Ymir valaha felfogja újítani metin2-t már mint 3D szinten gondolom(fegyver,NPC,karakter,stb.)?
Sokat gondolkodtam a dolgon de, csak nekik van meg minden hozzá hogy 3D szintet felhozzák(Vagy valami ráérős modellezőnek).
Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.

Nem elérhető K3zX

  • Intermediate
  • **
  • Thank You
  • -Given: 26
  • -Receive: 261
  • Hozzászólások: 294
  • Segített: 291
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #892 Dátum: 2018-07-30, 19:56:45 »
Nem fogják. Már nem érné meg.
Ugyanúgy lökik ki a GF-nek a DLC-ket még pár évig, aztán szerintem és az egész lecseng.
(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2018-07-30, 20:12:46 írta K3zX »

Nem elérhető fabtam11

  • Master
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 159
  • -Receive: 115
  • Hozzászólások: 1 056
  • Segített: 109
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #893 Dátum: 2018-08-01, 14:10:03 »
Ymir eladta, GF futtattja, a P-szerók reklámozzák, az offisöl meg eladja magát és a playerek meg beveszik.
Sokat gondolkodtam már azon, hogy a habos,babos dekorációk hozzáadtak-e a játékhoz, de az az igazság, hogy ez csak elem a sok közül és ha nincs meg hozzá az új mappok, a felfedezés és a meglepetés ereje, akkor az egész úgy ahogy van csak a sok gennyesre használt DLC-vel úszható csak meg, hisz minden player képes ugyanazért a sivatagi kosztümért ugyanúgy perkálni, néha többet, néha kevesebbet... de mindez úgy se számít, hisz a GF ezalatt kiadott 2 új systemet és megrendelt 2 új mountot és berakott 1 új runt is.

-jó tom az itteni munkásságom alatt én is egy rakat szemét DLC-t posztoltam és osztottam meg úgy, hogy azon mások bazira meggazdagodtak, de oda se neki, lesznek más fejlesztők, akik ugyanúgy csak szépíteni és nem pedig javítani fogják a játékot, elvégre minek is kéne javítani azt, amit eleve hibásan adtak a kezeink közé?
(click to show/hide)
« Utoljára szerkesztve: 2018-08-01, 14:34:27 írta fabtam11 »