Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Segítség / Egy kérdés
« Utolsó üzenet: írta ddani700 Dátum Tegnap - 23:07:34 »
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy amikor a szerver sysinstallozod és ugye no yes majd a beállítja magától a dolgokat és reboot és kész.
Meg lehet valahogy oldani azt hogy ezt manuálisan beírjam??
Mert régen is feltettem ezt a kérdést kicsit másképp de nem jött rá válasz.
Mert nálam (ugyebár én root szervert futtatok itthonról baráti társaságban /zárt szervert/) megadott időnként át íródik az ip az IPv4 Addresnél.
És szeretném ezt megoldani valahogy én szokás szerint Franzi SF -et használok már teljesen át alakítottam az évek során hol elővesszük és játszuk előlről vagy könyebben vagy nehezebben és most újra elővettük de ez a probléma még sajnos megoldatlan ez az egy probléma ami konkrétan nem sikerült megoldani az évek alatt :/ Ezért lenne jó tudni hol írhatom át manuálisan így hátha nem íródna át újra.
Megoldható?
Vagy tud valaki rá egy másik megoldást?

Előre is köszönöm a segítséget!
2
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta udvatt108 Dátum Tegnap - 21:49:31 »
Az a baj ez az információ kevés ahhoz hogy segíthessünk.
3
Segítség / Quest írás [Frissítve]
« Utolsó üzenet: írta ddani700 Dátum Tegnap - 20:39:04 »
Sziasztok!

Az előző témát bezártam mivel már nem azzal kapcsolatos teljesen amit szeretnék.
A következő a gondom.
Írtam egy új questet ami másabb a felépítése és kicsit másabb az egész.
Az alapja szinte ugyan az de teljesen a biológusra épül fel így több dolgot is tudok vele csinálni.
Az a gond hogy nem a megfelelő ablak jön elő.
Rákattintok a Kapitányra kiírja mi a feladat majd a küldetések között csak továbbra is az szerepel hogy: Kapitány keres téged!
és az első üzenet jön be rá pedig nem annak kellene.


Teljes quest
quest kapitany_01 begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 5 begin
set_state(information)
end
end

state information begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kapitány")
end
send_letter("Kapitány keres téged!")
end

when button or info begin
say_title("A Kapitány keres téged!")
say("")
say("Feledata van számodra, keresd fel.")
say("")
say_reward("Menj el a Kapitányhoz.")
say("")
end

when __TARGET__.target.click or 20355."Kapitány 1. küldetése" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(20355)..":")
say("Örülök hogy eljöttél újonc!")
say("Van egy remek feladatom a számodra!")
say("")
say("Győzz le:")
say_reward("~ 10db Bánat metint (lv 5)")
say_reward("~ 10db Kékfarkas (lv 6)")
say_reward("~ 10db Vaddisznó (lv 7)")
say("")
say("Ha megteszed a jutalmad a következő:")
say("10.000 Yang")
say("1.000 Tapasztalat pont")
say("")
pc.getgf("kill_count")
pc.getgf("kill_count1")
pc.getgf("kill_count2")
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(kuldetes_01)
end
end

state kuldetes_01 begin
when letter begin
send_letter("A Kapitány 1. küldetése")
end
when button or info begin
say_title("A Kapitány 1. küldetése")
say("")
say("A Kapitány első küldetése, hogy egy")
say("igazi harcos legyen belőled!")
say("Ezért megkért hogy teljesísd a következő küldetést")
say("")
say("Győzz le:")
say("10db Bánat metint (lv 5)")
say("10db Kékfarkas (lv 6)")
say("10db Vaddisznó (lv 7)")
say("")
say_reward(string.format("Eddig legyőztél %d Bánat metint.", pc.getgf("kill_count")))
say_reward(string.format("Eddig legyőztél %d Kékfarkast.", pc.getgf("kill_count1")))
say_reward(string.format("Eddig legyőztél %d Vaddisznót.", pc.getgf("kill_count2")))
say("")
end

when 8001.kill begin
pc.getqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter( ""..mob_name("8001").."", 10-pc.getqf("kill_count"))
end
when 104.kill begin
pc.getqf("kill_count1", pc.getqf("kill_count1")+1)
q.set_counter( ""..mob_name("104").."", 10-pc.getqf("kill_count1"))
end
when 108.kill begin
pc.getqf("kill_count2", pc.getqf("kill_count2")+1)
q.set_counter( ""..mob_name("108").."", 10-pc.getqf("kill_count2"))
end

when 8001.kill with pc.getqf("kill_count") == 10 begin
end
when 104.kill with pc.getqf("kill_count1") == 10 begin
end
when 108.kill with pc.getqf("kill_count2") == 10 begin
end
when kesz begin
notice("A Kapitány 1. küldetése befejeződött!")
set_state(teljesitve)
end
end

state teljesitve begin
when letter begin
send_letter("A Kapitány 1. küldetése befejeződött!")
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kapitány")
end
end
when button or info begin
say_title("A Kapitány 1. küldetése befejeződött!")
say("")
say("Menj el a kapitányhoz, hogy át tudd venni")
say("a jutalmad!")
say("")
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Kapitány 1. Jutalom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(20355)..":")
say("")
say("Gratulálok újonc!")
say("Sikeresen teljesítetted az első küldetést!")
say("Ezért megjutalmazlak téged!")
say("")
say_reward("Kaptál:")
say_reward("10.000 Yangot")
say_reward("1.000 Tapasztalat pontot")
pc.changegold("10000")
pc.give_exp2("1000")
clear_letter()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_quest_state("Kapitany_02", "masodik")
set_state(kuldeteskesz)
end
end

state kuldeteskesz begin
end
end
4
Segítség / Re:Detroit SF map berakás hiba
« Utolsó üzenet: írta Zeratul Dátum Tegnap - 20:32:38 »
Most megpróbáltam a z_run -os map-al de az a baj hogy most bent marad a karakter nem dobja ki és ez a kép(csatolva) történik
5
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta MrBongo Dátum Tegnap - 18:05:03 »
Sok mindent , de alapbol ilyen volt a netrol letoltot tisztitot forast hasznalok, de kerestem es nem kaptam meg hol lett attirva
6
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta udvatt108 Dátum Tegnap - 16:30:55 »
Érdekes.

Mit módosítottál utoljára?
7
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta MrBongo Dátum Tegnap - 15:38:13 »
class TipBoard(ui.Bar):
SCROLL_WAIT_TIME = 3.0
TIP_DURATION = 5.0
STEP_HEIGHT = 17

def __init__(self):
ui.Bar.__init__(self)
self.AddFlag("not_pick")

self.tipList = []
self.curPos = 0
self.dstPos = 0
self.nextScrollTime = 0
self.width = 370

self.SetPosition(0, 70)
self.SetSize(370, 20)
self.SetColor(grp.GenerateColor(0.0, 0.0, 0.0, 0.5))
self.SetWindowHorizontalAlignCenter()

self.CreateTextBar()

def __del__(self):
ui.Bar.__del__(self)

def CreateTextBar(self):
x, y = self.GetGlobalPosition()

self.textBar = TextBar(370, 300)
self.textBar.SetParent(self)
self.textBar.SetPosition(3, 5)
self.textBar.SetClipRect(0, y, wndMgr.GetScreenWidth(), y + 18)
self.textBar.Show()

def CleanOldTip(self):
leaveList = []

for tip in self.tipList:
madeTime = tip[0]

if app.GetTime() - madeTime > self.TIP_DURATION:
pass
else:
leaveList.append(tip)

self.tipList = leaveList

if not leaveList:
self.textBar.ClearBar()
self.Hide()
return

self.RefreshBoard()

def RefreshBoard(self):
self.textBar.ClearBar()
index = 0

for tip in self.tipList:
text = tip[1]
self.textBar.TextOut(0, index * self.STEP_HEIGHT, text)
index += 1

def SetTip(self, text):
if not app.IsVisibleNotice():
return

curTime = app.GetTime()

self.tipList.append((curTime, text))
self.RefreshBoard()
self.nextScrollTime = app.GetTime() + 1.0

if not self.IsShow():
self.curPos = -self.STEP_HEIGHT
self.dstPos = -self.STEP_HEIGHT
self.textBar.SetPosition(3, 5 - self.curPos)
self.Show()

def OnUpdate(self):
if not self.tipList:
self.Hide()
return

if app.GetTime() > self.nextScrollTime:
self.nextScrollTime = app.GetTime() + self.SCROLL_WAIT_TIME
self.dstPos = self.curPos + self.STEP_HEIGHT

if self.dstPos > self.curPos:
self.curPos += 1
self.textBar.SetPosition(3, 5 - self.curPos)

if self.curPos > len(self.tipList) * self.STEP_HEIGHT:
self.curPos = -self.STEP_HEIGHT
self.dstPos = -self.STEP_HEIGHT
self.CleanOldTip()
8
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta udvatt108 Dátum Tegnap - 15:31:50 »
Bemásolnád az érintett kódot?
9
Segítség / Re:Tipboard notice
« Utolsó üzenet: írta MrBongo Dátum Tegnap - 15:13:38 »
LARGE    Tahoma:14
SMALL    Tahoma:9

ezel nincs semi baj , tipboard-nak uiscript fajlla nincs, csak egy clas az uitip.py-ban aban minden egyezik
10
Segítség / Re:Nem jelenik meg a szöveg
« Utolsó üzenet: írta Chookez™ Dátum Tegnap - 13:40:27 »
Elkezdtem ölni azért a fentebb megadott pályákon és kiderült hogy a szöveg akkor jelenik meg ha megölsz egy ottani mobot. De minden 1-es mob ölésnél ki írja.
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 10