Szerző Téma: [C++, PY] TITLE SYSTEM leírása  (Megtekintve 371 alkalommal)

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 52
  • Segített: 0
  • képszerkesztő/ 3d model mixer/ régi szerófejlesztő
[C++, PY] TITLE SYSTEM leírása
« Dátum: 2020-10-09, 20:58:41 »
Jótanács:
mindig csinálj biztonsági mentést a szerkeszteni kívánt fájlokról és sorokról!

Rövid leírás a rendszerről: van 1 questitem, amit ha aktiválsz akk megjelenik egy ablak, ahol be tod állítani a karid neve elé kerülő újonnan megjeleníthető szöveget és annak RGB színét;
Spoiler for ha nem lenne világos, hogy mégis mit írtam le az előző sorba:

Leírás:

Spoiler for ROOT RÉSZ::
Root kibont, root mappa megnyit,game.py megnyit
Importok alá tedd:
import title
a fájl legvégén újsor, majd:
def OpenTitleSystem(self):
self.title = title.Dialog1()
self.title.Show()

      
Keresd:
def __ServerCommand_Build(self):
serverCommandList={
}

a funkciók végére illeszd be ezt "OpenTitleSystem" : self.OpenTitleSystem,mentés, bezárás.
ugyanúgy a root mappában vagyunk
jobbklikk, új fájl létrehozása
title.py
lesz a fájl neve
és ez lesz a tartalma:
Spoiler for UTF8-as kódolással dolgozz:
import ui
import dbg
import app
import chat
import net
import grp
import player

class Dialog1(ui.Window):
def __init__(self):
ui.Window.__init__(self)
self.BuildWindow()
self.r = 1.0
self.g = 1.0
self.b = 1.0

def __del__(self):
ui.Window.__del__(self)

def BuildWindow(self):
self.Board = ui.BoardWithTitleBar()
self.Board.SetSize(200, 170)
self.Board.SetCenterPosition()
self.Board.AddFlag('movable')
self.Board.AddFlag('float')
self.Board.SetTitleName('Erstelle deinen Titel')
self.Board.SetCloseEvent(self.Close)
self.Board.Show()
self.__BuildKeyDict()
self.comp = Component()

self.confirm = self.comp.Button(self.Board, 'Titel setzen', '', 60, 125, self.confirm_func, 'd:/ymir work/ui/public/large_button_01.sub', 'd:/ymir work/ui/public/large_button_02.sub', 'd:/ymir work/ui/public/large_button_03.sub')
self.slotbar_input, self.input = self.comp.EditLine(self.Board, '', 10, 30, 180, 15, 27)
self.Preview = self.comp.TextLine(self.Board, 'Vorschau: ', 14, 110, self.comp.RGB(255, 650, 650))
self.Prev = self.comp.TextLine(self.Board, 'Titel', 66, 110, self.comp.RGB(255, 650, 650))
self.rot = self.comp.SliderBar(self.Board, 0.0, self.rot_func, 12, 50)
self.blue = self.comp.SliderBar(self.Board, 0.0, self.blue_func, 12, 70)
self.gruen = self.comp.SliderBar(self.Board, 0.0, self.gruen_func, 12, 90)

self.rot.SetSliderPos(1.0)
self.blue.SetSliderPos(1.0)
self.gruen.SetSliderPos(1.0)
self.input.SetText("Titel")
self.Show()

def rot_func(self):
self.r = self.rot.GetSliderPos()

def blue_func(self):
self.b = self.blue.GetSliderPos()

def gruen_func(self):
self.g = self.gruen.GetSliderPos()


def OnRender(self):
self.Prev.SetText(self.input.GetText())
self.Prev.SetPackedFontColor(grp.GenerateColor(self.r, self.g, self.b, 1.0))

def confirm_func(self):
self.r = int(self.rot.GetSliderPos()*255)
self.b = int(self.blue.GetSliderPos()*255)
self.g = int(self.gruen.GetSliderPos()*255)
player.SetTitle(self.Prev.GetText(), self.r, self.g, self.b, 255)
self.Hide()
self.Board.Hide()

def __BuildKeyDict(self):
onPressKeyDict = {}
onPressKeyDict[app.DIK_F5] = lambda : self.OpenWindow()
self.onPressKeyDict = onPressKeyDict

def OnKeyDown(self, key):
try:
self.onPressKeyDict[key]()
except KeyError:
pass
except:
raise
return TRUE

def OpenWindow(self):
if self.Board.IsShow():
self.Board.Hide()
else:
self.Board.Show()

def Close(self):
self.Board.Hide()

class Component:
def Button(self, parent, buttonName, tooltipText, x, y, func, UpVisual, OverVisual, DownVisual):
button = ui.Button()
if parent != None:
button.SetParent(parent)
button.SetPosition(x, y)
button.SetUpVisual(UpVisual)
button.SetOverVisual(OverVisual)
button.SetDownVisual(DownVisual)
button.SetText(buttonName)
button.SetToolTipText(tooltipText)
button.Show()
button.SetEvent(func)
return button

def ToggleButton(self, parent, buttonName, tooltipText, x, y, funcUp, funcDown, UpVisual, OverVisual, DownVisual):
button = ui.ToggleButton()
if parent != None:
button.SetParent(parent)
button.SetPosition(x, y)
button.SetUpVisual(UpVisual)
button.SetOverVisual(OverVisual)
button.SetDownVisual(DownVisual)
button.SetText(buttonName)
button.SetToolTipText(tooltipText)
button.Show()
button.SetToggleUpEvent(funcUp)
button.SetToggleDownEvent(funcDown)
return button

def EditLine(self, parent, editlineText, x, y, width, heigh, max):
SlotBar = ui.SlotBar()
if parent != None:
SlotBar.SetParent(parent)
SlotBar.SetSize(width, heigh)
SlotBar.SetPosition(x, y)
SlotBar.Show()
Value = ui.EditLine()
Value.SetParent(SlotBar)
Value.SetSize(width, heigh)
Value.SetPosition(1, 1)
Value.SetMax(max)
Value.SetLimitWidth(width)
Value.SetMultiLine()
Value.SetText(editlineText)
Value.Show()
return SlotBar, Value

def TextLine(self, parent, textlineText, x, y, color):
textline = ui.TextLine()
if parent != None:
textline.SetParent(parent)
textline.SetPosition(x, y)
if color != None:
textline.SetFontColor(color[0], color[1], color[2])
textline.SetText(textlineText)
textline.Show()
return textline

def RGB(self, r, g, b):
return (r*255, g*255, b*255)

def SliderBar(self, parent, sliderPos, func, x, y):
Slider = ui.SliderBar()
if parent != None:
Slider.SetParent(parent)
Slider.SetPosition(x, y)
Slider.SetSliderPos(sliderPos)
Slider.Show()
Slider.SetEvent(func)
return Slider

def ExpandedImage(self, parent, x, y, img):
image = ui.ExpandedImageBox()
if parent != None:
image.SetParent(parent)
image.SetPosition(x, y)
image.LoadImage(img)
image.Show()
return image

def ComboBox(self, parent, text, x, y, width):
combo = ui.ComboBox()
if parent != None:
combo.SetParent(parent)
combo.SetPosition(x, y)
combo.SetSize(width, 15)
combo.SetCurrentItem(text)
combo.Show()
return combo

def ThinBoard(self, parent, moveable, x, y, width, heigh, center):
thin = ui.ThinBoard()
if parent != None:
thin.SetParent(parent)
if moveable == TRUE:
thin.AddFlag('movable')
thin.AddFlag('float')
thin.SetSize(width, heigh)
thin.SetPosition(x, y)
if center == TRUE:
thin.SetCenterPosition()
thin.Show()
return thin

def Gauge(self, parent, width, color, x, y):
gauge = ui.Gauge()
if parent != None:
gauge.SetParent(parent)
gauge.SetPosition(x, y)
gauge.MakeGauge(width, color)
gauge.Show()
return gauge

def ListBoxEx(self, parent, x, y, width, heigh):
bar = ui.Bar()
if parent != None:
bar.SetParent(parent)
bar.SetPosition(x, y)
bar.SetSize(width, heigh)
bar.SetColor(0x77000000)
bar.Show()
ListBox=ui.ListBoxEx()
ListBox.SetParent(bar)
ListBox.SetPosition(0, 0)
ListBox.SetSize(width, heigh)
ListBox.Show()
scroll = ui.ScrollBar()
scroll.SetParent(ListBox)
scroll.SetPosition(width-15, 0)
scroll.SetScrollBarSize(heigh)
scroll.Show()
ListBox.SetScrollBar(scroll)
return bar, ListBox
és ha megvan mented, és akkor a kliens ROOT részével kész is volnánk! csomagolhatod a rootot
Spoiler for LOCALE RÉSZ::
ja valszeg csinálnod kell majd egy QUEST_ITEM típúsú tárgyat is,
 amit a locale_xy eix epk bontásával, az item_proto convertálgatásával
 és a józan paraszti eszed használatával fogsz majd összeügyeskedni...
PS: szal keresed mongyjuk a lélekkövet 50512 másolod az
 item_protoját és a másolt sort lentebb beilleszted aztán új tárgyID-re írod

és utána meg mented az item_proto.txt-t
és csinálsz neki egy
Kód: (item_names.txt-s) [Kijelölés]
TÁRGYID TITLE_ADÓ_TÁRGYés egy
Kód: (item_desc.txt-s) [Kijelölés]
TÁRGYID ETC Ezzel a tárggyal saját színezésű egyedi TITLE-t állíthatsz be magadnak!eztán convertálod az item_protodat, csinálsz még neki egy item_list-es sort
TÁRGYID ETC icon/item/tárgyadikonjánakneve.tgaés aztán meg is volnánk,  becsomagolod  a locale-ket és a helyükre rakod a szerveroldali txt-knél is az újonan kreált item_protos és item_names sorokat. Készö'
« Utoljára szerkesztve: 2020-10-12, 22:10:48 írta 66Dragon99 »
discord.gg/fankpew

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 52
  • Segített: 0
  • képszerkesztő/ 3d model mixer/ régi szerófejlesztő
Re:[C++, PY] TITLE SYSTEM leírása
« Válasz #1 Dátum: 2020-10-09, 21:01:34 »
Szerveroldal:
Spoiler for LUA RÉSZ::
usr game share locale language quest
felmész és feltöltesz egy title.lua-t,
aminek ez lesz a tartalma
Spoiler for UTF8-as kódolással:
quest title begin
state start begin
when TÁRGYID.use begin
cmdchat("OpenTitleSystem")
end
end
end

és aztán megadod a TÁRGYID-t, visszatöltöd a fájlt a quest mappába,
hozzáadod az új sorát a quest_list-hez,
le
./qc title.lua
-zod
és
Spoiler for SQL RÉSZ::
mész navicatra:
player táblázatok:
player tábla kijelöl
Console gomb vagy instant F6-ot nyomsz és beilleszted
 ALTER TABLE player.player
 ADD title varchar(25) DEFAULT '' NOT NULL
 COLLATE latin1_swedish_ci;

ALTER TABLE player.player
ADD title_color0 smallint(3)
DEFAULT 0 NOT NULL;

ALTER TABLE player.player
ADD title_color1 smallint(3)
DEFAULT 0 NOT NULL;

ALTER TABLE player.player
ADD title_color2 smallint(3)
DEFAULT 0 NOT NULL;

ALTER TABLE player.player
ADD title_color3 smallint(3)
DEFAULT 0 NOT NULL;
és kész is!
már csak a forrás rész kell:
« Utoljára szerkesztve: 2020-10-09, 22:11:52 írta 66Dragon99 »
discord.gg/fankpew

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 52
  • Segített: 0
  • képszerkesztő/ 3d model mixer/ régi szerófejlesztő
Re:[C++, PY] TITLE SYSTEM leírása
« Válasz #2 Dátum: 2020-10-09, 21:15:02 »
Spoiler for Indítóforrás Rész:
UserInterface mappa
Spoiler for InstanceBase.cpp:
// keresd
SetHair(c_rkCreateData.m_dwHair);
      
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = c_rkCreateData.m_stTitle;
UpdateTitleName(c_rkCreateData.m_stTitle.c_str());
memcpy(m_bTitleColor, c_rkCreateData.m_bTitleColor, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// keresd
void CInstanceBase::__Initialize()
{
[...]
}

// rakd a funkció végére
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = "";
memset(m_bTitleColor, 0, sizeof(m_bTitleColor));
#endif
Spoiler for InstanceBase.h:
// Keresd
short m_sAlignment;         
// Rakd új sorba alá
#ifdef __TITLE_SYSTEM
std::string m_stTitle;
BYTE m_bTitleColor[4];
#endif

// Keresd
protected:
CAffectFlagContainer m_kAffectFlagContainer;
      
// Rakd új sorba FÖLÉ
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void UpdateTitleName(const char* szTitle);
void UpdateTitleColor(BYTE* colors);
void UpdateTitle(const char* szTitle, BYTE* colors);
#endif

// A végefelé ennél a résznél
class CInstanceBase
{
[...]
}

// Rakd alá új sorba ezt
#ifdef __TITLE_SYSTEM
protected:
std::string m_stTitle;
BYTE m_bTitleColor[4];
#endif
Spoiler for InstanceBaseEffect.cpp:
// Keresd
// CHARACTER_LEVEL
if (m_dwLevel)
{
UpdateTextTailLevel(m_dwLevel);
}

// Add új sorba alá
#ifdef __TITLE_SYSTEM
CPythonTextTail::instance().AttachUserTitle(GetVirtualID(), m_stTitle.c_str(), D3DXCOLOR(FLOAT(m_bTitleColor[0]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[1]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[2]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[3]) / 255.0));
#endif

// a fájl legvégére új sorba rakd ezt:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void CInstanceBase::UpdateTitleName(const char* szTitle)
{
std::string stTitle = szTitle;

if (stTitle == m_stTitle)
return;

m_stTitle = szTitle;
CPythonTextTail::instance().UpdateTitleValue(GetVirtualID(), m_stTitle.c_str());
}
void CInstanceBase::UpdateTitleColor(BYTE* colors)
{
if (memcmp(m_bTitleColor, colors, sizeof(BYTE) * TITLE_COLOR_MAX_NUM) == 0)
return;

memcpy(m_bTitleColor, colors, sizeof(m_bTitleColor));
CPythonTextTail::instance().UpdateTitleColor(GetVirtualID(), D3DXCOLOR(FLOAT(m_bTitleColor[0]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[1]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[2]) / 255.0, FLOAT(m_bTitleColor[3]) / 255.0));
}
void CInstanceBase::UpdateTitle(const char* szTitle, BYTE* colors)
{
UpdateTitleName(szTitle);
UpdateTitleColor(colors);
}
#endif
Spoiler for Locale_inc.h:
// A fájl legaljára rakd ezt
#define __TITLE_SYSTEM
Spoiler for NetworkActorManager.cpp:
// rakd az include-ok alá:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
#include "Packet.h"
#endif

// keresd:
m_stName = src.m_stName;
   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = src.m_stTitle;
memcpy(m_bTitleColor, src.m_bTitleColor, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// keresd:
m_stName="";
   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = "";
memset(m_bTitleColor, 0, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// Keresd
kCreateData.m_stName=rkNetActorData.m_stName;
   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
kCreateData.m_stTitle = rkNetActorData.m_stTitle;
memcpy(kCreateData.m_bTitleColor, rkNetActorData.m_bTitleColor, sizeof(kCreateData.m_bTitleColor));
#endif

// És rakd ezt a fájl legaljára új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void CNetworkActorManager::UpdateActorTitle(DWORD dwVID, const char* title, const BYTE* bColor)
{
std::map<DWORD, SNetworkActorData>::iterator f = m_kNetActorDict.find(dwVID);
if (m_kNetActorDict.end() == f)
{
#ifdef _DEBUG
TraceError("CNetworkActorManager::UpdateActor(dwVID=%d) - NOT EXIST VID", dwVID);
#endif
return;
}

SNetworkActorData& rkNetActorData = f->second;

CInstanceBase* pkInstFind = __FindActor(rkNetActorData);
if (!pkInstFind)
{
TraceError("No Instance by %s %u", rkNetActorData.m_stName.c_str(), rkNetActorData.m_dwVID);
return;
}

pkInstFind->UpdateTitle(title, const_cast<BYTE*>(bColor));
memcpy(rkNetActorData.m_bTitleColor, bColor, sizeof(rkNetActorData.m_bTitleColor));
rkNetActorData.m_stTitle = title;

}
#endif
Spoiler for Networkactormanager.h:
// Keresd:
short m_sAlignment;
   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
std::string m_stTitle;
BYTE m_bTitleColor[TITLE_COLOR_MAX_NUM];
#endif

// Keresd:
short m_sAlignment;   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
std::string m_stTitle;
BYTE m_bTitleColor[TITLE_COLOR_MAX_NUM];
#endif

// Keresd:
m_sAlignment=0;
      
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = "";
memset(m_bTitleColor, 0, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// Keresd:
void MoveActor(const SNetworkMoveActorData& c_rkNetMoveActorData);
      
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void UpdateActorTitle(DWORD dwVID, const char* title, const BYTE * bColor);
#endif
Spoiler for Packet.h:

// Keresd
HEADER_CG_LOGIN5_OPENID = 116,
   
// alá új sorba illeszd:
// FIGYELMEZTETÉS: ellenőrizd, hogy a packet elérhető-e ellenkező esetben pedig változtasd egy még nem használt értékű packetre
#ifdef __TITLE_SYSTEM
HEADER_CG_TITLE = 117,
#endif

// Keresd
    HEADER_GC_QUEST_CONFIRM                     = 46,
   
// alá új sorba illeszd:
// FIGYELMEZTETÉS: ellenőrizd, hogy a packet elérhető-e ellenkező esetben pedig változtasd egy még nem használt értékű packetre#ifdef __TITLE_SYSTEM
HEADER_GC_UPDATE_TITLE = 47,
#endif

// Keresd
typedef struct packet_char_additional_info
// Rakd fölé új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
typedef struct SCharacterTitle
{
char szName[TITLE_MAX_NUM + 1];
BYTE bColours[TITLE_COLOR_MAX_NUM + 1];
} TCharacterTitle;
// Keress ebben
typedef struct packet_char_additional_info
// Erre
DWORD   dwMountVnum;
   
// alá új sorba illeszd:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
TCharacterTitle title;
#endif
   

// Rakd ezt a fájl végére:
#ifdef __TITLE_SYSTEM// mindegyikhez
typedef struct packet_update_title
{
BYTE header;
DWORD dwVID;
TCharacterTitle title;
} TPacketGCUpdateTitle;
// just single player
typedef struct packet_set_title
{
BYTE header;
TCharacterTitle title;
} TPacketCGSetTitle;
#endif
Spoiler for PythonNetworkStream.cpp:
// Keress
Set(HEADER_GC_DRAGON_SOUL_REFINE, CNetworkPacketHeaderMap::TPacketType(sizeof(TPacketGCDragonSoulRefine), STATIC_SIZE_PACKET));
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
Set(HEADER_GC_UPDATE_TITLE, CNetworkPacketHeaderMap::TPacketType(sizeof(TPacketGCUpdateTitle), STATIC_SIZE_PACKET));
#endif
Spoiler for pythonnetworkstream.h:

// keresd:
bool SendTargetPacket(DWORD dwVID);
      
// rakd alá új sorba:

#ifdef __TITLE_SYSTEM
bool SendTitlePacket(const char* title, BYTE r, BYTE g, BYTE b, BYTE a);
#endif

// keresd:
bool RecvCharacterUpdatePacket();
      
// rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
bool RecvCharacterUpdateTitlePacket();
#endif

Spoiler for PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
// Keresd:
case HEADER_GC_CHARACTER_UPDATE:
ret = RecvCharacterUpdatePacket();
break;
            
// Rakd alá
#ifdef __TITLE_SYSTEM
case HEADER_GC_UPDATE_TITLE:
ret = RecvCharacterUpdateTitlePacket();
break;
#endif

// rakd a fájl legaljára
#ifdef __TITLE_SYSTEM
bool CPythonNetworkStream::SendTitlePacket(const char* title, BYTE r, BYTE g, BYTE b, BYTE a)
{
TPacketCGSetTitle pack;
pack.header = HEADER_CG_TITLE;
strcpy(pack.title.szName, title);
pack.title.bColours[0] = r;
pack.title.bColours[1] = g;
pack.title.bColours[2] = b;
pack.title.bColours[3] = a;

if (!Send(sizeof(pack), &pack))
{
Tracen("CPythonNetworkStream::SendTitlePacket - ERROR");
return false;
}
return true;
}
#endif
Spoiler for PythonNetworkStreamPhaseGameActor.cpp:
// Keresd:
kNetActorData.m_dwLevel = 0;            
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
kNetActorData.m_stTitle = "";
memset(kNetActorData.m_bTitleColor, 0, sizeof(kNetActorData.m_bTitleColor));
#endif

// Keresd:
kNetActorData.m_dwLevel = chrInfoPacket.dwLevel;
      
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
kNetActorData.m_stTitle = chrInfoPacket.title.szName;
memcpy(kNetActorData.m_bTitleColor, chrInfoPacket.title.bColours, sizeof(kNetActorData.m_bTitleColor));
#endif

// Keress a szövegben:
bool CPythonNetworkStream::RecvCharacterAppendPacketNew()
{
...
}

// Erre:
kNetActorData.m_dwLevel = 0;
   
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
kNetActorData.m_stTitle = "";
memset(kNetActorData.m_bTitleColor, 0, sizeof(kNetActorData.m_bTitleColor));
#endif

// Rakd a fájl legvégére új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
bool CPythonNetworkStream::RecvCharacterUpdateTitlePacket()
{
TPacketGCUpdateTitle chrUpdatePacket;
if (!Recv(sizeof(chrUpdatePacket), &chrUpdatePacket))
return false;

m_rokNetActorMgr->UpdateActorTitle(chrUpdatePacket.dwVID, chrUpdatePacket.title.szName, chrUpdatePacket.title.bColours);
}
#endif
Spoiler for PythonPlayerModule.cpp:
// Rakd ezt a fájl legaljára
#ifdef __TITLE_SYSTEM
PyObject* playerSetTitle(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
char* szTitle;
if (!PyTuple_GetString(poArgs, 0, &szTitle))
return Py_BadArgument();

BYTE r, g, b, a = 0;
if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 1, &r))
return Py_BadArgument();

if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 2, &g))
return Py_BadArgument();

if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 3, &b))
return Py_BadArgument();

if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 4, &a))
return Py_BadArgument();

CPythonNetworkStream::Instance().SendTitlePacket(szTitle, r, g, b, a);

return Py_BuildNone();
}
#endif

// Keresd ezt:
void initPlayer()
{
static PyMethodDef s_methods[] =
{
      
// rakd a meglevő lista elemei alá {...}
#ifdef __TITLE_SYSTEM
{ "SetTitle", playerSetTitle, METH_VARARGS },
#endif
Spoiler for PythonTextTail.cpp:
// Keresd:
if (pTextTail->pLevelTextInstance)
{
pTextTail->pLevelTextInstance->Render();
}

// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
if (pTextTail->pUserTitleTextInstance)
{
pTextTail->pUserTitleTextInstance->Render();
}
#endif

// Keresd:
pTextTail->pLevelTextInstance = NULL;
[code]
// Rakd alá új sorba:
[code]#ifdef __TITLE_SYSTEM
pTextTail->pUserTitleTextInstance = NULL;
#endif

// Keresd:
if (pTextTail->pLevelTextInstance)
{
CGraphicTextInstance::Delete(pTextTail->pLevelTextInstance);
pTextTail->pLevelTextInstance = NULL;
}
   
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
if (pTextTail->pUserTitleTextInstance)
{
CGraphicTextInstance::Delete(pTextTail->pUserTitleTextInstance);
pTextTail->pUserTitleTextInstance = NULL;
}
#endif

// Rakd a fájl legvégére
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void CPythonTextTail::AttachUserTitle(DWORD dwVID, const char * c_szText, const D3DXCOLOR & c_rColor)
{
TTextTailMap::iterator itor = m_CharacterTextTailMap.find(dwVID);
if (m_CharacterTextTailMap.end() == itor)
return;

TTextTail * pTextTail = itor->second;

CGraphicTextInstance *& prUserTitle = pTextTail->pUserTitleTextInstance;
if (!prUserTitle)
{
prUserTitle = CGraphicTextInstance::New();
prUserTitle->SetTextPointer(ms_pFont);
prUserTitle->SetOutline(true);

prUserTitle->SetHorizonalAlign(CGraphicTextInstance::HORIZONTAL_ALIGN_RIGHT);
prUserTitle->SetVerticalAlign(CGraphicTextInstance::VERTICAL_ALIGN_BOTTOM);
}

prUserTitle->SetValue(c_szText);
prUserTitle->SetColor(c_rColor.r, c_rColor.g, c_rColor.b);
prUserTitle->Update();
}
void CPythonTextTail::DetachUserTitle(DWORD dwVID)
{
if (!bPKTitleEnable)
return;

TTextTailMap::iterator itor = m_CharacterTextTailMap.find(dwVID);
if (m_CharacterTextTailMap.end() == itor)
return;

TTextTail* pTextTail = itor->second;

if (pTextTail->pUserTitleTextInstance)
{
CGraphicTextInstance::Delete(pTextTail->pUserTitleTextInstance);
pTextTail->pUserTitleTextInstance = NULL;
}
}
void CPythonTextTail::UpdateTitleColor(DWORD dwVID, const D3DXCOLOR& c_rColor)
{
TTextTailMap::iterator itor = m_CharacterTextTailMap.find(dwVID);
if (m_CharacterTextTailMap.end() == itor)
return;

TTextTail* pTextTail = itor->second;

CGraphicTextInstance*& prUserTitle = pTextTail->pUserTitleTextInstance;
if (!prUserTitle)
return;
prUserTitle->SetColor(c_rColor.r, c_rColor.g, c_rColor.b, c_rColor.a);

}
void CPythonTextTail::UpdateTitleValue(DWORD dwVID, const char* c_szText)
{
TTextTailMap::iterator itor = m_CharacterTextTailMap.find(dwVID);
if (m_CharacterTextTailMap.end() == itor)
return;

TTextTail* pTextTail = itor->second;

CGraphicTextInstance*& prUserTitle = pTextTail->pUserTitleTextInstance;
if (!prUserTitle)
return;

prUserTitle->SetValue(c_szText);
}

#endif

// Keresd:
if (pTitle)
{
...
}
else
{
...
}

// Cseréld ki a teljes funkciót erre:
if (pTitle)
{
CGraphicTextInstance * pUserTitle = pTextTail->pUserTitleTextInstance;

if(pUserTitle)
{
int iUTitleWidth, iUTitleHeight;
pUserTitle->GetTextSize(&iUTitleWidth, &iUTitleHeight);
pUserTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) -3, pTextTail->y, pTextTail->z);
pUserTitle->Update();

CGraphicTextInstance * pLevel = pTextTail->pLevelTextInstance;
if (pLevel)
{
int iLevelWidth, iLevelHeight;
pLevel->GetTextSize(&iLevelWidth, &iLevelHeight);
pLevel->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - iUTitleWidth-3, pTextTail->y, pTextTail->z);

pLevel->Update();
#ifdef ENABLE_LANGUAGE_SYSTEM
if(pLanguageInstance)
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 8.0f - iLevelWidth - iUTitleWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
#endif
}
}
else
{
int iTitleWidth, iTitleHeight;
pTitle->GetTextSize(&iTitleWidth, &iTitleHeight);
pTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) -3, pTextTail->y, pTextTail->z);
pTitle->Update();

CGraphicTextInstance * pLevel = pTextTail->pLevelTextInstance;
if (pLevel)
{
int iLevelWidth, iLevelHeight;
pLevel->GetTextSize(&iLevelWidth, &iLevelHeight);
pLevel->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - iTitleWidth -3, pTextTail->y, pTextTail->z);

pLevel->Update();
#ifdef ENABLE_LANGUAGE_SYSTEM
if(pLanguageInstance)
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 8.0f - iLevelWidth - iTitleWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
#endif
}
}
}
else
{
CGraphicTextInstance * pUserTitle = pTextTail->pUserTitleTextInstance;
if(pUserTitle)
{
int iUTitleWidth, iUTitleHeight;
pUserTitle->GetTextSize(&iUTitleWidth, &iUTitleHeight);
pUserTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) -3, pTextTail->y, pTextTail->z);
pUserTitle->Update();

CGraphicTextInstance * pLevel = pTextTail->pLevelTextInstance;
if (pLevel)
{
int iLevelWidth, iLevelHeight;
pLevel->GetTextSize(&iLevelWidth, &iLevelHeight);
pLevel->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - iUTitleWidth-3, pTextTail->y, pTextTail->z);

pLevel->Update();
#ifdef ENABLE_LANGUAGE_SYSTEM
if(pLanguageInstance)
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 8.0f - iLevelWidth - iUTitleWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
#endif
}
}
else
{
CGraphicTextInstance * pLevel = pTextTail->pLevelTextInstance;
if (pLevel)
{
int iLevelWidth, iLevelHeight;
pLevel->GetTextSize(&iLevelWidth, &iLevelHeight);
pLevel->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2), pTextTail->y, pTextTail->z);

pLevel->Update();
#ifdef ENABLE_LANGUAGE_SYSTEM
if(pLanguageInstance)
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 8.0f - iLevelWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
#endif
}
}
}
      
// ha használod az eredeti alkotó language rendszerét, akkor a locale_inc.h ban új sorba bevághatod ezt::
//#define ENABLE_LANGUAGE_SYSTEM

// És ezen túl ha az eredeti language rendszer megvan nálad, akkor törölheted ezt a részt a kódból:      
/*
if (pLanguageInstance)
{
CGraphicTextInstance * pLevel = pTextTail->pLevelTextInstance;

if (pLevel)
{
int iLevelWidth, iLevelHeight;
pLevel->GetTextSize(&iLevelWidth, &iLevelHeight);

if (pTitle)
{
int iTitleWidth, iTitleHeight;
pTitle->GetTextSize (&iTitleWidth, &iTitleHeight);
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 8.0f - iTitleWidth - iLevelWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
}
if (!pTitle)
{
pLanguageInstance->SetPosition (pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - 4.0f - iLevelWidth - pLanguageInstance->GetWidth() - 1.0f, pTextTail->y - 10);
}
}
}
*/
      
Spoiler for PythonTextTail.h:
// keress erre:
CGraphicTextInstance* pLevelTextInstance;
// rakd alá új sorba ezt:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
CGraphicTextInstance* pUserTitleTextInstance;
#endif

// Keress erre:
void DetachLevel(DWORD dwVID);   
// Rakd alá új sorba ezt:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void AttachUserTitle(DWORD dwVID, const char* c_szText, const D3DXCOLOR& c_rColor);
void DetachUserTitle(DWORD dwVID);
void UpdateTitleColor(DWORD dwVID, const D3DXCOLOR& c_rColor);
void UpdateTitleValue(DWORD dwVID, const char* c_szText);
#endif
Spoiler for StdAfx.h:
// Keresd
CHARACTER_NAME_MAX_LEN = 24,   
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
TITLE_MAX_NUM = 25,
TITLE_COLOR_MAX_NUM = 4,
#endif

Spoiler for A téma újbóli Szerkesztésének oka ennél a kommentnél az, hogy korrigáltam a leírást::
az instancebase.h-nál
protected:
CAffectFlagContainer m_kAffectFlagContainer;
a kövi rész nem alá, hanem FÖLÉ kellett volna h kerüljön
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void UpdateTitleName(const char* szTitle);
void UpdateTitleColor(BYTE* colors);
void UpdateTitle(const char* szTitle, BYTE* colors);
#endif
« Utoljára szerkesztve: 2020-10-09, 22:29:17 írta 66Dragon99 »
discord.gg/fankpew

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 52
  • Segített: 0
  • képszerkesztő/ 3d model mixer/ régi szerófejlesztő
Re:[C++, PY] TITLE SYSTEM leírása
« Válasz #3 Dátum: 2020-10-09, 21:40:17 »
SzerverForrás:
common mappa
Spoiler for lenght.h
:
// Keresd
MAX_PASSPOD = 8 ,
// Rakd alá ezt:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
TITLE_MAX_NUM = 25,
TITLE_COLOR_MAX_NUM = 4, // r, g, b, a
#endif
Spoiler for service.h:
új sorba a lista elemei alá
#define __TITLE_SYSTEM

Spoiler for Tables.h:
// Keresd ezt
typedef struct SPlayerTable
// Rakd fölé új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
typedef struct SPlayerTitle
{
char szName[TITLE_MAX_NUM + 1];
BYTE bColours[TITLE_COLOR_MAX_NUM + 1];
} TPlayerTitle;
#endif

// Keresd ezt
} TPlayerTable;
//  Rakd fölé új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
TPlayerTitle title;
#endif

db mappa
Spoiler for ClientManagerPlayer.cpp:

// Keress ebben:
size_t CreatePlayerSaveQuery(char * pszQuery, size_t querySize, TPlayerTable * pkTab)
// ERRE:
pkTab->horse_skill_point);
      
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
for (int i = 0; i< TITLE_COLOR_MAX_NUM; ++i)
queryLen += snprintf(pszQuery + queryLen, querySize - queryLen, "title_color%d = '%u', ", i, pkTab->title.bColours[i]);
#endif

// Keress erre:
queryLen += snprintf(pszQuery + queryLen, querySize - queryLen, "skill_level = '%s', ", text);
   
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
CDBManager::instance().EscapeString(text, pkTab->title.szName, strlen(pkTab->title.szName));
queryLen += snprintf(pszQuery + queryLen, querySize - queryLen, "title = '%s', ", text);
#endif

// Keress erre:
sys_log(0, "[PLAYER_LOAD] Load from PlayerDB pid[%d]", packet->player_id);// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
std::stringstream stColourTables("");
for (int i = 0; i < TITLE_COLOR_MAX_NUM; ++i)
{
stColourTables << "title_color" << i << ", ";
}
#endif
// Keress erre: "SELECT "
"id,name,job,voice,dir,x,y,z,map_index,exit_x,exit_y,exit_map_index,hp,mp,stamina,random_hp,random_sp,playtime,"
"gold,level,level_step,st,ht,dx,iq,exp,"
"stat_point,skill_point,sub_skill_point,stat_reset_count,part_base,part_hair,"
"skill_level,quickslot,skill_group,"
"mobile,horse_level,horse_riding,horse_hp,horse_hp_droptime,horse_stamina,"
// FONTOS: ellenőrizd, hogy a title táblák a horse_stamina után legyenek[FONTOS!]
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
"title, %s"
#endif
// Keress erre:
GetTablePostfix(), packet->player_id);
// Rakd fölé új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
stColourTables.str().c_str(),
#endif

// Keress erre:
str_to_number(pkTab->horse.sStamina, row[col++]);
   
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
if (row[col])
strcpy(pkTab->title.szName, row[col]);
else
memset(pkTab->title.szName, '\0', sizeof(pkTab->title));

col++;

for (int i = 0; i<TITLE_COLOR_MAX_NUM; ++i)
{
str_to_number(pkTab->title.bColours[i], row[col]);
col++;
}
#endif


Game mappa:
Spoiler for char.cpp:
// Keress erre:
void CHARACTER::Initialize()
{
[...]
}
// Add a funkció végéhez:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = "";
memset(m_bTitleColor, 0, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// Keress erre:
addPacket.dwLevel = GetLevel();
         
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
strlcpy(addPacket.title.szName, GetTitle(), sizeof(addPacket.title.szName));
memcpy(addPacket.title.bColours, GetTitleColors(), sizeof(addPacket.title.bColours));
#endif
   

// Keress erre:
tab.horse = GetHorseData();
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
strlcpy(tab.title.szName, GetTitle(), sizeof(tab.title.szName));
memcpy(tab.title.bColours, GetTitleColors(), sizeof(tab.title.bColours));
#endif

// Keress erre:
m_dwPlayerID = t->id;
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
m_stTitle = t->title.szName;
memcpy(m_bTitleColor, t->title.bColours, sizeof(m_bTitleColor));
#endif

// Add a char.cpp fájl legaljára új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
const char * CHARACTER::GetTitle()
{
return this->m_stTitle.c_str();
}

void CHARACTER::SetTitle(const char * title)
{
m_stTitle = title;
}
BYTE* CHARACTER::GetTitleColors() const
{
return const_cast<BYTE*>(m_bTitleColor);
}

BYTE CHARACTER::GetTitleColor(int index)
{
assert(index < TITLE_COLOR_MAX_NUM);
return m_bTitleColor[index];
}
void CHARACTER::SetTitleColor(int index, BYTE val)
{
assert(index < TITLE_COLOR_MAX_NUM);
m_bTitleColor[index] = val;
}

void CHARACTER::SetTitleColors(const BYTE* colors)
{
if (!colors)
return;

memcpy(m_bTitleColor, colors, sizeof(m_bTitleColor));
}
void CHARACTER::UpdateTitle()
{
TPacketGCUpdateTitle pack;
pack.header = HEADER_GC_UPDATE_TITLE;
pack.dwVID = GetVID();
strlcpy(pack.title.szName, GetTitle(), sizeof(pack.title.szName));
memcpy(pack.title.bColours, m_bTitleColor, sizeof(pack.title.bColours));
PacketAround(&pack, sizeof(pack));
}
#endif
Spoiler for char.h:
// Keresd
void FlushDelayedSaveItem();
// Rakd alá új sorba
ifdef __TITLE_SYSTEM
void UpdateTitle();
const char * GetTitle();
void SetTitle(const char* title);
void SetTitleColor(int index, BYTE val);
void SetTitleColors(const BYTE* colors);
BYTE* GetTitleColors() const;
BYTE GetTitleColor(int index);
#endif

// Keresd
[/code]      std::string      m_stName;
// Rakd alá új sorba
[code]#ifdef __TITLE_SYSTEM
std::string m_stTitle;
BYTE m_bTitleColor[TITLE_COLOR_MAX_NUM];
#endif
Spoiler for input.h:
// Keresd
void Refine(LPCHARACTER ch, const char* c_pData);
// Rakd alá új sorba
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void TitleSystem(LPCHARACTER ch, const char* c_pData);
#endif

Spoiler for input_main.cpp:
// Fálj legaljára:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
void CInputMain::TitleSystem(LPCHARACTER ch, const char* c_pData)
{
if (!ch)
return;

if (ch->IsDead() || ch->IsStun())
return;

TPacketCGSetTitle* p = (TPacketCGSetTitle*)c_pData;

const char* szTitle = p->title.szName;
if (!*szTitle)
return;
for (size_t i = 0; i < strlen(szTitle); ++i)
{
if (szTitle[i] == '[' || szTitle[i] == ']') // Letter restrictions, you can adjust this easily
{
char szText[256];
sprintf(szText, "You can't use that letter for the title:%c", szTitle[i]);
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT(szText));
return;
}
}
int itemCount = ch->CountSpecifyItem(9990);
if (itemCount <= 0)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Du hast nicht den nötigen Gegenstand."));
return;
}
ch->SetTitleColors(p->title.bColours);
ch->SetTitle(p->title.szName);
ch->UpdateTitle();

ch->RemoveSpecifyItem(9990, 1);
}
#endif

// Keress a fájlban erre:
case HEADER_CG_REFINE:
Refine(ch, c_pData);
break;
         
// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
case HEADER_CG_TITLE:
TitleSystem(ch, c_pData);
break;
#endif
Spoiler for packet.h:
// Keress erre:
HEADER_CG_LOGIN5_OPENID = 116,
// Rakd alá új sorba:
// Fontos: ellenőrizd, hogy a packet elérhető-e és ha már foglalt, akkor keress olyan packetet, ami szabad
#ifdef __TITLE_SYSTEM
HEADER_CG_TITLE = 117,
#endif

// Keress erre:
HEADER_GC_QUEST_CONFIRM = 46,   
// Rakd alá új sorba:
// Fontos: ellenőrizd, hogy a packet elérhető-e és ha már foglalt, akkor keress olyan packetet, ami szabad
#ifdef __TITLE_SYSTEM
HEADER_GC_UPDATE_TITLE = 47,
#endif
// Keress erre:
DWORD   dwMountVnum;// Rakd alá új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM
TPlayerTitle title;
#endif

// Keress erre:
// Fontos: Ez a fájl aljára kell, hogy kerüljön
#pragma pack()
// Rakd fölé új sorba:
#ifdef __TITLE_SYSTEM// for each around
typedef struct packet_update_title
{
BYTE header;
DWORD dwVID;
TPlayerTitle title;
} TPacketGCUpdateTitle;
// just single player
typedef struct packet_set_title
{
BYTE header;
TPlayerTitle title;
} TPacketCGSetTitle;
#endif
Spoiler for packet_info.cpp:
// Keress erre
Set(HEADER_CG_DRAGON_SOUL_REFINE, sizeof(TPacketCGDragonSoulRefine), "DragonSoulRefine", false);[code]

// Rakd alá új sorba
[code]#ifdef __TITLE_SYSTEM
Set(HEADER_CG_TITLE, sizeof(TPacketCGSetTitle), "TitleSystem", false);
#endif

Ha hibát találtál, elrontottál valamit vagy mit tom én bajod van az ég színével, akkor: Segítségkérő témanyitása
Köszi a figyelmet, jó hibakeresést!
« Utoljára szerkesztve: 2020-10-09, 21:59:46 írta 66Dragon99 »
discord.gg/fankpew