Szerző Téma: [C++] Boss ellökésének kikapcsolása  (Megtekintve 321 alkalommal)

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 52
  • Segített: 0
  • képszerkesztő/ 3d model mixer/ régi szerófejlesztő
[C++] Boss ellökésének kikapcsolása
« Dátum: 2020-10-10, 11:16:05 »
Fícsör ha megütöd a boss rangú mobot akk nem csúszik el vagy nem lökődik el hátra
Spoiler for kliensforrás:
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp
a fájl legelején az include-ok alá kerül elvileg ez, ha még nem volt ott
#include "../UserInterface/PythonNonPlayer.h"
Keresed ezt:
extern bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum);
if(IS_HUGE_RACE(rkActorDst.GetRace()))
{
return false;
}

a funkció vége alá új sorba illeszd
const CPythonNonPlayer::TMobTable* mobTable = CPythonNonPlayer::instance().GetTable(rkActorDst.GetRace());
if (mobTable)
{
if (mobTable->bRank >= CPythonNonPlayer::MOB_RANK_BOSS)
{
return false;
}
}
ment, buildel, tesztel ha bajt észlel akk segítségkérő témát nyit itt
discord.gg/fankpew