Szerző Téma: Ingame Kick-KillChatbox  (Megtekintve 665 alkalommal)

Nem elérhető Power112

  • Beginner
  • Hozzászólások: 16
  • Segített: 0
Ingame Kick-KillChatbox
« Dátum: 2021-12-05, 20:39:12 »
Sziasztok. Ezt beraktam a kliensbe:
https://metin2hungary.net/index.php/topic,181148.msg952192.html#msg952192

Viszont crashel tőle a kliens a bejelentkezéstől.

Mindent úgy csináltam.
A következő sorra hívatkozik:

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unindent does not match any outer indentation level (uiTarget.py, line 407)
Amit itt tartalmaz:

self.ShowDefaultButton()
       if str(player.GetName())[0] == "[":     <---- erre hivatkozik
self.__ShowButton("Kidobas")
self.__ShowButton("Megoles")
self.__ShowButton("ChatTiltas")


Nem elérhető Power112

  • Beginner
  • Hozzászólások: 16
  • Segített: 0
Re:Ingame Kick-KillChatbox
« Válasz #1 Dátum: 2021-12-05, 20:39:38 »
teljes kliens log.


1205 20:36:07317 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:26) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unindent does not match any outer indentation level (uiTarget.py, line 407)

1205 20:36:07317 :: ============================================================================================================
1205 20:36:07317 :: Abort!!!!



Nem elérhető Power112

  • Beginner
  • Hozzászólások: 16
  • Segített: 0
Re:Ingame Kick-KillChatbox
« Válasz #2 Dátum: 2021-12-05, 21:59:03 »
Időközben már sikerült javítani.

De most erre hivatkozik.


self.name = name
      dlgChatBlock = uiChatBlock.ChatBlockDialog()
dlgChatBlock.LoadDialog()


Teljes rész:


self.name = name
      dlgChatBlock = uiChatBlock.ChatBlockDialog()
dlgChatBlock.LoadDialog()
dlgChatBlock.SetTitleName("ChatTiltas")
dlgChatBlock.Hide()
self.dlgChatBlock = dlgChatBlock
self.hpGauge = hpGauge
self.closeButton = closeButton
self.nameString = 0
self.nameLength = 0
self.vid = 0
self.eventWhisper = None
self.isShowButton = False

self.__Initialize()
self.ResetTargetBoard()


Kliens log

1205 21:53:08003 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:26) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiTarget.py, line 126)

1205 21:53:08003 :: ============================================================================================================
1205 21:53:08003 :: Abort!!!!



Nem elérhető Pisti95

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 480
  • Segített: 736
Re:Ingame Kick-KillChatbox
« Válasz #3 Dátum: 2021-12-07, 20:35:59 »
uitarget.py --> 126. sort esetleg a TAB miatt írhatja, mert látszik, hogy el van csúszva a sorod.

Nem elérhető Power112

  • Beginner
  • Hozzászólások: 16
  • Segített: 0
Re:Ingame Kick-KillChatbox
« Válasz #4 Dátum: 2021-12-08, 09:29:50 »
Igen. Itt el volt, de a fájlban javítottam és ugyan az. :D