Szerző Téma: 3dsMax, modellezés (m)  (Megtekintve 219562 alkalommal)

Nem elérhető djmester

  • Intermediate
  • **
  • Hozzászólások: 244
  • Segített: 11
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #875 Dátum: 2017-09-25, 08:27:22 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.

Nem elérhető feri.ferenc

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 73
  • Segített: -4
  • So Hard
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #876 Dátum: 2017-10-30, 16:40:29 »
Sziasztok srácok.

Egyik grafikus haverom szeretne megtanulni rendesen modellezni, és kellene egy kis segítség, a csontozás már úgy ahogy megy neki, de azt nem tudja megcsinálni, hogy a mozgása a karakternek meglegyen, pl ugye egy támadás animáció, mert azt nem tudja átkonvertálni gr2-es konvertálóba valamiért. Valaki tudja, hogy hogyan lehet? Esetleg leírás vagy videó. Igazából minden plusz infórmációt is elfogadunk, csontozással akár texturázással kapcsolatba.

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Hozzászólások: 397
  • Segített: 508
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #877 Dátum: 2017-11-29, 14:43:03 »
Üdvözlet!
Szakmai kérdésem lenne.
Vannak épületeim ez esetben más játékból. De nem csak metinben hanem pls Unty3d-ben is ezeket a modelleket úgy látja a játék, hogy az ajtón keresztül nézve átlátok a hátsó falon. Mikor az amúgy teljes mértékben ott van de ha mögé futok akkor nem látok át a házon.
Úgy rémlik , hogy ezt szokták használni úgy mond memória spórolás miatt, hogy csak 1 oldalról látható 1 fal.

hogyan tudnám ezt orvosolni? garázs barkácsolásra már rájöttem (tükrözöm a hátsó falat) de remélem, hogy van ilyen beállítás vagy valami
Köszönöm a segítséget.


Ez a modell rendertől függ, amihez nem modellező készség kell hanem programozói tudás, hogy megtudd oldani.. Ha jól emlékszek akkor vérteknél ez nem okoz problémát, csupán objekteknél nem tükröződik. Szóval muszáj mindkét oldalát elkészíteni (rip mesh spórolás :()

ps: A te esetedben viszont elegendő csak megfordítani az ajtó lapját (már ha van neki olyan)
« Utoljára szerkesztve: 2017-11-29, 14:50:05 írta D4RR3 »

Nem elérhető AngelOfGod

  • Intermediate
  • **
  • Hozzászólások: 235
  • Segített: 63
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #878 Dátum: 2018-04-13, 22:35:46 »
Sziasztok. Hogy tudnék tegyük fel harcorsa új animációt csinálni? Vannak valahol csontok hozzá meg a többi kaszthoz vagy nekem kéne becsontozni?

Nem elérhető fabtam11

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 218
  • Segített: 138
  • bunkó f4sz
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #879 Dátum: 2018-05-05, 08:33:20 »
pechünkre nincs más által publikált & csontozott modell/projekt.

amúgy valaki nem tudja, hogy hogy lehet egy lapos objektre több vertexet rakni?
pontosabban: line-s körvonallal csináltam egy keretet, azt meshbe converteltem és eztán a kapott lapos objektet tükröztem...és így lett egy kardhoz hasonló valamim, amibe ötszög alakú lyukakat ütnék, ha tudnám h hogy is lehetne kivitelezni azt, hogy több vertexből álljon a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2018-05-05, 08:51:16 írta fabtam11 »
"biztos én vok az autista ha megtom fogalmazni h mit keresek, geccchi"
"~retardált noob"

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Hozzászólások: 397
  • Segített: 508
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #880 Dátum: 2018-05-05, 13:41:48 »
pechünkre nincs más által publikált & csontozott modell/projekt.

amúgy valaki nem tudja, hogy hogy lehet egy lapos objektre több vertexet rakni?
pontosabban: line-s körvonallal csináltam egy keretet, azt meshbe converteltem és eztán a kapott lapos objektet tükröztem...és így lett egy kardhoz hasonló valamim, amibe ötszög alakú lyukakat ütnék, ha tudnám h hogy is lehetne kivitelezni azt, hogy több vertexből álljon a dolog.


Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #881 Dátum: 2018-05-09, 17:37:48 »
Valakinek 2019-es 3ds max gr2 export pluginja nincs?

Nem elérhető fabtam11

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 218
  • Segített: 138
  • bunkó f4sz
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #882 Dátum: 2018-05-09, 18:03:27 »
Valakinek 2019-es 3ds max gr2 export pluginja nincs?
Hát csak a 2013-masig van publikus GR2 plugin.
De amúgy milyen funkciók vannak a 2019-esben?
"biztos én vok az autista ha megtom fogalmazni h mit keresek, geccchi"
"~retardált noob"

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Hozzászólások: 397
  • Segített: 508
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #883 Dátum: 2018-05-09, 18:58:39 »
Csak a 2018-as verzióhoz van publikus, de nem hinném hogy van olyan dolog amit nem lehetne megcsinálni korábbi verzióval, tehát teljesen felesleges.

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #884 Dátum: 2018-05-09, 21:18:26 »
Ohh. Rendben. Esetleg a 2018-hoz valót el tudod küldeni?

Nem elérhető D4RR3

  • Professional
  • ***
  • Hozzászólások: 397
  • Segített: 508
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #885 Dátum: 2018-05-10, 00:31:17 »
A csatolásban található fájlt, másold be az stdplugs mappába.

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #886 Dátum: 2018-05-10, 21:40:41 »
Egy utolsó kérdésem lenne. A grannyconverterem valószínűleg régi, mert az újabb verzókat nem akarja átkonvertálni (not granny file-t ír). Valakinek nincs újabb verziója?

Nem elérhető fabtam11

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 218
  • Segített: 138
  • bunkó f4sz
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #887 Dátum: 2018-05-11, 06:41:14 »
mit értesz grannyconverter alatt?
A grnreader_hack-es gr2->3ds max scriptconvertert? ::)
"biztos én vok az autista ha megtom fogalmazni h mit keresek, geccchi"
"~retardált noob"

Nem elérhető FloodX

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 101
  • Segített: 4
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #888 Dátum: 2018-05-11, 11:44:38 »
Sikerült, a debug-os verzió jó hozzá. De köszi :D

Nem elérhető Szirikee

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 59
  • Segített: 3
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #889 Dátum: 2018-07-14, 22:46:34 »
Sziasztok!

Kérdésem lenne egy felmerülő problémával kapcsolatban. Miután elkészítettem egy animációt 3dsMaxban, a kliensben nem egészen úgy működik, ahogy annak lennie kellene. Ha csak a csontokat mozgatom vízszintes irányba, akkor a karakter egy helyben fut, ha viszont például emelek a magasságán (kb 20-30 centit a földtől), akkor bebugol fél testtel a földbe (mint a bugos vérteknél pl) és csak van a földbe magának. Esetleg valami ötlet? A pivot és a modell a helyén van, szóval nem igazán értem, hogy mi lehet a probléma...

Sima mozgatásra: https://gyazo.com/5e6169205bd0fcbea304d46c14eb6b40
Ha emelek az animációval a magasságon, vagy bármi extra (vagy időzítés): https://gyazo.com/bd24ed32c5051403957a82d7bd0b21f7

Nem elérhető legly

  • Beginner
  • Hozzászólások: 15
  • Segített: 0
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #890 Dátum: 2018-07-17, 21:29:52 »
Sziasztok!

Mivel úgy látom, hogy azért van még itt élet, úgy gondoltam, hogy megosztanék a 3ds Max 7-nek egy nagyon jó, részletes és tartalmas könyvét, PDF formátumban, teljesen magyar az egész 2 kötet.

Amennyiben van érdeklődés (attól függetlenül, hogy ez a verzió már eléggé elavult), attól függetlenül írjatok nyugodtan és akkor feltöltöm és megosztom.

Nem elérhető Devil1

  • Beginner
  • Hozzászólások: 6
  • Segített: 0
  • KezdÅ‘
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #891 Dátum: 2018-07-30, 19:50:20 »
Sziasztok.
Remélem elfogadható lesz a kérdés ebben a topikban.
Szerintetek Ymir valaha felfogja újítani metin2-t már mint 3D szinten gondolom(fegyver,NPC,karakter,stb.)?
Sokat gondolkodtam a dolgon de, csak nekik van meg minden hozzá hogy 3D szintet felhozzák(Vagy valami ráérős modellezőnek).
Még kezdő vagyok. És nem szervert akarok, ha nem egy saját világot amiben én szabályaim szerint lehet játszani.

Nem elérhető K3zX

  • Intermediate
  • **
  • Hozzászólások: 291
  • Segített: 295
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #892 Dátum: 2018-07-30, 19:56:45 »
Nem fogják. Már nem érné meg.
Ugyanúgy lökik ki a GF-nek a DLC-ket még pár évig, aztán szerintem és az egész lecseng.
Spoiler for Hiden:
Ott van a Metin1 illetve az eredeti metin2 (metin2.co.kr) esete is, bezártak.
Természetesen a Gameforge mentalitásán is múlik, azonban zárt már be ő is játékot "lack of players" indokkal :)
« Utoljára szerkesztve: 2018-07-30, 20:12:46 írta K3zX »

Nem elérhető fabtam11

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 218
  • Segített: 138
  • bunkó f4sz
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #893 Dátum: 2018-08-01, 14:10:03 »
Ymir eladta, GF futtattja, a P-szerók reklámozzák, az offisöl meg eladja magát és a playerek meg beveszik.
Sokat gondolkodtam már azon, hogy a habos,babos dekorációk hozzáadtak-e a játékhoz, de az az igazság, hogy ez csak elem a sok közül és ha nincs meg hozzá az új mappok, a felfedezés és a meglepetés ereje, akkor az egész úgy ahogy van csak a sok gennyesre használt DLC-vel úszható csak meg, hisz minden player képes ugyanazért a sivatagi kosztümért ugyanúgy perkálni, néha többet, néha kevesebbet... de mindez úgy se számít, hisz a GF ezalatt kiadott 2 új systemet és megrendelt 2 új mountot és berakott 1 új runt is.

-jó tom az itteni munkásságom alatt én is egy rakat szemét DLC-t posztoltam és osztottam meg úgy, hogy azon mások bazira meggazdagodtak, de oda se neki, lesznek más fejlesztők, akik ugyanúgy csak szépíteni és nem pedig javítani fogják a játékot, elvégre minek is kéne javítani azt, amit eleve hibásan adtak a kezeink közé?
Spoiler for 'mindenrosszahogyvan':
Hiába van 50 új map 140-400 új szint 400 új kosztüm, 410 új mob és npc, 50-60 új pet meg rakatnyi új fegyó, ha a nap végén ez a játék úgy is ugyanaz a játék, amit a kóreaiak eladtak és a gameforge megvásárolván forgalomba helyezett, aztán úgy is csak farmos, grindolós és pay2win elven futtatta, amit egy ideje visszább vett és "élvezhetőbbé tette" ~ könnyebben kivihetővé tette a játékát. ~igaz h ez még mindig azt fedi h a playereknek fizetni kell érte, de ahogy látjuk már úgy senem számítanak a questek, csak az új, új, új dolgok.
 Ezzel sincs baj, csak ugye mmorpg révén itt az npc-k közti szaladgálás meg a különböző mobokból való irreleváns összegű farmolás hiányozna elvleg. Bár mások már eljátszották és gyakorta felsültek belőle, aztán vagy tanultak vagy nem, de innentől kezdve a legjobb kérdés az egészben annyi:
Kellenek az alap dolgok, ha mindent lecserélhetnénk? Valóban fontos az h a metin2-ben legyen sura, sámán nindzsa és wari vagy ezeket a kasztokat leccserélve, valamint mindent átalakítva megérné-e még eladni az egészet? ~költői kérdés ha valami mániákus modnak van is rá ideje akk se élne sokáig a játék.
Az okok egyszerűek, a metin alapból farmos, grindos, pvm-pvp jelenség amit mostly a pvm rész navigál és a questek teszik színesebbé a játékmenetet. Ha ezt letagadjuk, akkor megérdemeljük azt, amit kapunk. Napokig, hetekig és hónapokig futó, hamar bezáró, könnyen kifullozós szerókat, amik csak a GF-et reklámozzák és az ő malmára hajtják a pénzt. és blablabllablalba KUSSOLJÁL MÁR FANDRÉ!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2018-08-01, 14:34:27 írta fabtam11 »
"biztos én vok az autista ha megtom fogalmazni h mit keresek, geccchi"
"~retardált noob"

Nem elérhető fabtam11

  • Sage
  • *****
  • Hozzászólások: 1 218
  • Segített: 138
  • bunkó f4sz
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #894 Dátum: 2018-10-20, 22:25:04 »
https://www.youtube.com/watch?v=KRCo0zJSiEA egy kis móka mára
a videóban látott eszköz telepítés jelszava: ripper

model rippelés:
https://www.youtube.com/watch?v=ifFX_pOVn8U
« Utoljára szerkesztve: 2019-07-13, 11:47:51 írta fabtam11 »
"biztos én vok az autista ha megtom fogalmazni h mit keresek, geccchi"
"~retardált noob"

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 132
  • Segített: 1
  • fb.com/Lovagias66Dragon99
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #895 Dátum: 2020-10-07, 17:25:38 »
A csatolmányok feltöltési könyvtára nem írható. A csatolmányod vagy avatarod nem menthető el.

kedves mod a fórum opcióinak köszönhetően nem tudom csak a fórum felhasználóinak részére publikálni.
oldjad meg helyettem mer nincs kedvem a html errorokat skippelni

kard
kép róléla
letöltése
« Utoljára szerkesztve: 2020-10-07, 17:50:17 írta 66Dragon99 »
Csatlakozz még ma -->discord.gg/fankpew <-- menőőő
"Te$a csak utald Paypalon meg a bankszámlára a zsét és minden rendben leszö"

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 132
  • Segített: 1
  • fb.com/Lovagias66Dragon99
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #896 Dátum: 2020-11-21, 17:34:51 »
Wuala has shut down on November 15, 2015
 ::)
Csatlakozz még ma -->discord.gg/fankpew <-- menőőő
"Te$a csak utald Paypalon meg a bankszámlára a zsét és minden rendben leszö"

Nem elérhető Yesman7

  • Beginner
  • Hozzászólások: 2
  • Segített: 1
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #897 Dátum: Tegnap - 15:24:21 »
Akit erdekel! Regi 3 d Max 7! Complet mindent megtalalsz benne!

https://drive.google.com/file/d/1pr6beUezSaRXUvtPI_fZWpe4Qxd4rDM1/view?usp=sharing

Nem elérhető 66Dragon99

  • Trainee
  • *
  • Hozzászólások: 132
  • Segített: 1
  • fb.com/Lovagias66Dragon99
Re:3dsMax, modellezés (m)
« Válasz #898 Dátum: Tegnap - 20:41:37 »
[forummember][hide]3ds max7 letöltőlink[/hide][/forummember]
[forummember][hide]másik 3ds max7 letöltőlink[/hide][/forummember]
[forummember][hide]3ds max8 letöltőlink[/hide][/forummember]
[forummember][hide]3ds max13 letöltőlink[/hide][/forummember]
[forummember][hide]3ds max18 letöltőlink[/hide][/forummember]

Csatlakozz még ma -->discord.gg/fankpew <-- menőőő
"Te$a csak utald Paypalon meg a bankszámlára a zsét és minden rendben leszö"